نوشته شده توسط : ساحل

تیک آبی اینستاگرام
تیک آبی رنگی که دربرگیرنده یک چک مارک می باشد را هم حتما شما در روبرو برخی از حساب های کاربری اینستاگرامی تماشا کرده اید، این تیک آبی رنگ که اغلب هم در صفحات پر فالوور و البته افراد سلبریتی نگریستن می شود پرتو دهنده تایید هویت صاحب حساب کاربری اینستاگرام می باشد و بسیاری از نهادها، کمپانی ها و کسان سرشناس با اخذ این مدال به حساب های کاربری خویش در اینستاگرام اصالت می بخشند تا نیازی به استفاده از کلماتی همانند official یا پیج اصلی نداشته باشند.

 

دریافت این گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه رنگ شغل سختی نمی باشد و همه کاربرانی که بیش از ۵۰۰۰ پیگیری کننده داشته باشند می توانند نسبت به گرفتن رایگان آن از سوی ایسنتاگرام اقدام نمایند، ولی توجه داشته باشید که اخذ این تیک آبی رنگ بر دوش خود اینستاگرام می باشد که این درخواست را رد کند و یا با آن موافقت نماید. و اگر فکر می کنید که فرد شناخته شده ای در این شبکه اجتماعی هستید با ما به اتفاق باشید.

 

البته شرط مهم این تیک آبی این می باشد که حساب کاربری شما گزارش اسپم و شکایت از سمت کسان سایر نداشته باشید و تعقیب کنندگان شما تقلبی نبانشد.

مراحل دریافت تیک ابی اینستاگرام در چند ثانیه
۱. نخست برنامه Instagram را در گوشی اجرا کنید و به حساب کاربرى خود وارد شوید.

 

۲. آیکون پروفایل کاربری خویش را لمس نمایید.

 

۳. از بالا، سمت راست روى آیکون همبرگرى منوى اصلى تنگنا دهید و در پیوستگی گزینه Settings را لمس کنید.

 

۴. صفحه را کمى به زیر اسکرول کنید و گزینه Request Verification را فشار دهید.

تیک آبی اینستاگرام

۵. در دسته هاى پرتو دیتا شده به ترتیب نام کامل و نام مستعار خویش را وارد کرده و در پیوسته گروهى را که حساب کاربرى شما به آن مربوط مى شود، را گزینش کنید.

 

۶. در واپسین،انجام روى گزینه Choose File اختناق دهید و تصویرى از پاسپورت (در صورتى که حساب کاربرى شما شخصى می باشد) یا مدارك ثبتى کمپانی (به صورت رسمى به انگلیسى ترجمه شده باشد) را بارگذارى کنید.

 

۷. بر روى گزینه Send لمس نمایید و چشم براه باشید تا اینستاگرام در خصوص اعطاى مدال تایید و آبی رنگ به حساب کاربرى شما تصمیم گیرى کند.

 

توجه : در گاهی ممکن است یک حساب کاربری با ۵۰۰۰ فالوور این مدال آبی را دریافت کند و حساب دیگرى با بیش از یک میلیون دنبال کننده نیز نتواند این مدال اصالت را دریافت نماید.

 

روند تأیید حساب شما بسیار راحت است ، ولی این پلتفرم تضمین نمی کند که کل افراد تیک آبی را گرفتن کنند. در پست رسمی وبلاگ ، اینستاگرام اعلام کرد که آنها هر درخواستی را که برای شما ارسال می کنند رسیدگی می کنند که آیا مشخصات آن معتبر است یا به یک صورت قابل توجه ، مارک جهانی ، نهاد یا افراد نامدار تعلق دارد.

 

همچنین زمانبندی مشخصی برای تایید یا رد تقاضا های شما توسط صاحبان اینستاگرام وجود ندارد و شدنی است این فرآیند فقط چند روز و یا چندماه سررسید بر باشد. اگر قبلاً درخواست تأیید را سپریدن دیتا اید ، به محض تأیید حساب کاربری ، اعلانی اخذ خواهید کرد. اما اگر هیچ اعلانی گرفتن نکردید ، باید ۳۰ روز صبر کنید الی دوباره برای تأیید درخواست کنید.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

واتس اپ تصمیم دارد آپدیتی ارائه کند که به کاربران اجازه می دهد با ارتقای تماس صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ، تعداد کاربران شرکت کننده در این تماسها را افزایش دهد. 

به گزارش مهر به نقل از فوربس، واتس اپ تصمیم دارد قابلیت های خود را ارتقا دهد. در همین راستا آپدیت هایی برای پلتفرم خود ارائه کرده است.هرچند برخی از آپدیت ها مانند ارتقای جستجو، مدیریت فضای ذخیره و حالت تیره ساده به نظر می رسند، اما برخی دیگر اهمیت زیادی دارند مانند ارتقای رمزگذاری انتها به انتها در ذخیره سازی ابر و قابلیت پرداخت آنلاین.

 

در این میان  یک آپدیت واتس اپ به کاربران اجازه می دهد چند دستگاه را به یک ارتقای تماس صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ واتس اپ حساب کاربری متصل کنند. این آپدیت هم اکنون تحت آزمایش است و مشابه قابلیت های پیام رسان هایی مانند «آی مسج» و سیگنال است.

 

طبق آخرین اطلاعات  با کمک این قابلیت می توان  ۴ دستگاه را به یک حساب کاربری متصل کرد که تاریخچه پیام همزمان برای آنها در نظر گرفته شده است.

 

از سوی دیگر وب سایت WABetaInfo گزارش داده واتس اپ تصمیم دارد تماس هاس صوتی و تصویری اپلیکیشن های دسکتاپ خود را چه در حالت فعلی یا در زمانی که قابلیت جدید دسترسی به چند دستگاه متصل بهم فراهم شود، ارتقا دهد. این ارتقا شامل تماس های گروهی نیز می شود.

 

درحال حاضر فقط ۸ کاربر واتس اپ می توانند با یکدیگر تماس گروهی برقرار کنند. بنابراین به طور حتم تعداد کاربران شرکت کننده در این تماس ها افزایش می یابد. از سوی دیگر تمام تماس های صوتی و تصویری نیز به طور انتها به انتها رمزگذاری می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شود. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی باشد . نمایش اطلاعات که با کمک گرفتن از تصاویر بتوان منظور خود را به بقیه‌ی افراد منتقل کرد و آن‌ها را در جریان گذاشت .

 

تبلیغات ویدیویی چیست ؟

تبلیغات ویدیویی یکی از جذاب‌ترین راه‌های بازاریابی آنلاین است که تبلیغ دهندگان می‌توانند برای جذب مخاطب از آن استفاده کنند. چرا که ویدیو از المان‌های سمعی و بصری استفاده می‌کند تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند و نسبت به متن، اطلاعات زیادی را در مدت زمان کمتری منتقل می‌کند.

 

امروزه ویدیوها یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند. بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند.

 

 تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن, انواع روش‌های تبلیغات ویدئویی

مزایای تبلیغات ویدیویی

 

تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن های موبایل

طبق بررسی‌های انجام شده، 51 درصد از تمام نمایش‌های ویدیویی در موبایل اتفاق می‌افتد. همچنین، 53 درصد از کاربران تلفن‌های هوشمند تمایل به تماشای ویدیوی محصولات در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های موبایلی دارند. بنابراین، می‌توان گفت تاثیر ویدیو در میان کاربران موبایل بیشتر از کاربران سایر دستگاه‌ها می‌باشد. بنایراین، تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن‌های موبایل تاثیر زیادی بر کاربران دارد و به خوبی می‌تواند محصول و یا سرویس تبلیغ دهندگان را معرفی کند.

 

اولین بار که می‌خواهید مشتریان خود را با یک برند آشنا کنید، نباید یک تبلیغ طولانی مدت به آن‌ها نمایش دهید بلکه باید با یک تبلیغ کوتاه و ساده شروع کنید. طبق تحقیقات انجام شده، بهتر است طول ویدیوهای تبلیغاتی بیشتر از 15 ثانیه نباشد. 33 درصد از افراد بعد از گذشت 30 ثانیه تماشای ویدیوی تبلیغاتی را رها می‌کنند. 45 درصد از افراد بعد از گذشت یک دقیقه و 60 درصد از آن‌ها بعد از گذشت دو دقیقه حتماً این کار را انجام می‌دهند. نزدیک به 66 درصد از مشتریان تمایل به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی با طول زمانی زیر 60 ثانیه دارند.

 

 تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن, انواع روش‌های تبلیغات ویدئویی

ویدیو مارکتینگ

 

ویدیوی تبلیغاتی شما باید احساسات داشته باشد. این بدان معنا نیست که صرفاً از احساسات استفاده کنید و آن را در یک سطح خاص بالا، پایین و  یا متوسط نگه دارید؛ بلکه به طور خاص باید احساسات را با تکنیک “rollercoaster” در تبلیغات خود وارد کنید. به گونه‌ای که احساسات در طول یک آگهی تبلیغاتی به طور مداوم به اوج برسد و دوباره به سمت خنثی شدن برود یا به عبارتی شما باید در ویدیوی تبلیغاتی خود داستان تعریف کنید.

 

  بیشتر بخوانید: انواع تبلیغات اینترنتی 

 

مطالعات نشان می‌دهد که نرخ ضبط حافظه، ازلحاظ دیداری و نوشتاری، بیش از ۷۰% است.

شما می‌توانید برای سایت و یا برند خود اقدام به تهیه و تولید و انتشار ویدیو بپردازید که به این فرایند ویدیو مارکتینگ گفته می‌شود و برای وب‌سایت و برند می‌تواند مؤثر باشد .

ترکیب صوت و تصویر، قدرتمندترین ابزار است.

 

 تبلیغات ویدئویی در اپلیکیشن, انواع روش‌های تبلیغات ویدئویی

ویدیوی تبلیغاتی شما باید احساسات داشته باشد

 

پیشرفت تبلیغات ویدیویی به مرور زمان :

پس از بهبود نسبی کیفیت و سرعت اینترنت کشور، گسترش سایت های ویدیو محور و ... دوباره از تبلیغات ویدیویی صحبت شد و شرکت های تبلیغاتی به دنبال اجرایی کردن این ایده در ایران شدند. در اوایل سال 1393 این شاخه از تبلیغات به خوبی در وب سایت های فارسی گسترش پیدا کرد و توانست به جامعه ای مستقل برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شود.

 

در ابتدا تبلیغات ویدیویی تنها به چند ثانیه ابتدایی فیلم های موجود در وب سایت ها کفایت می کرد و هر کاربر زمانی که بر روی یک فیلم کلیک می کرد، در چند ثانیه اول اون فیلم، تبلیغی را نگاه می کرد و بعد از مشاهده آن تبلیغ، فیلم مورد نظر اجرا می شد.

اما به مرور زمان، این نسل از تبلیغات نیز پخته تر شده و ایده های جدیدی به این شاخه اضافه شده است. به شکلی که امروزه تبلیغات ساده گذشته به تبلیغات بسیار پیشرفته در داخل اپلیکیشن ها تبدیل شده است.

 

 

امروزه از فن‌های جذابی برای ویدیو مارکتینگ استفاده می‌شود که در ایران به موشن گرافیک و تهیه فیلم‌های جذاب و خنده‌دار روی آورده‌اند که تأثیر زیادی در بهتر دیده شدن برند شما دارد.

بهتر است وقت بگذارید و یک ویدیو کامل و خوب تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب‌وکارتان آن را در سایت خود قرار دهید و هم‌چنین می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلفی که در آن‌ها حساب کاربری دارید، منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می‌بینند و این از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است .

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/advertising-video1-marketing.html



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت وردپرس یعنی ساخت و هزینه طراحی سایت با وردپرس و در ضمن آموزش شیوه برپایی یک وبسایت اینترنتی آنلاین با سکوی محبوب WordPress موضوعیه که خیلی وقته میخوام در موردش براتون بنویسم.

پیشنهاد برای مطالعه
هزینه نرم انگیزه ها سفارشی … واقعاً می ارزه این کل پول بدیم؟!
اینکه چرا وردپرس و چرا مثلا جوملا و دروپال نه یه سواله که مدتهاست مطرحه. سوالات مختلفی که کسان میپرسن دربرگیرنده این موارده:

چرا طراحی سایت با وردپرس
چرا زبان PHP
چرا سکوها و فریم ورک های دیگه نه
مشکل بقیه سیستم های مدیریت محتوا چیه؟
امنیت سایت وردپرس پایین نیست؟
آیا طراحی سایت با وردپرس مشکل سرعت نداره؟
آیا متن مفتوح یا اوپن سورس Open Source بودن وردپرس یعنی کد سایت دست بقیه میفته؟
آیا هک سایت وردپرس آسونه؟ هک شدن سایت وردپرس برامون دشوار ساز نمیشه؟
اگه بخوام در یک واژه جواب همه این سوالات رو بدم بهتره برم سراغ احصاء و اطلاعات روز دنیا.

آمار و اطلاعات
بر بر پایه آمارگرفتن ۳۵ درصد از کل وبسایت های اینترنتی در دنیا با وردپرس نوشته شدن. بزرگترین عدد بعدی تقریبا به ۳ درصد و مربوط به جوملا است.
در پیوسته این نوشته به طریق طراحی سایت با وردپرس و قیمت پروژه طراحی سایت با وردپرس اشاره خواهم کرد. وانگهی با سیستم مدیریت محتوای جوملا و دروپال هم مقایسه ای خواهیم داشت. ممکنه برخی از شما پیگیری تعلیم روش ایجاد سایت با وردپرس هم باشید که در اون باره هم مطالب مهمی رو میخوام تعلیم بدم. پس با من در این نوشته همراه باشید.

پروژه طراحی سایت با وردپرس
یک پروژه طراحی سایت با وردپرس با دانلود کد منبع وردپرس از سایت wordpress.org آغاز میشه. تعرفه های طراحی سایت با وردپرس  یک سیستم مدیریت محتوا یا به انگلیسی Content Management System متن مفتوح و اوپن سورس به انگلیسی Open Source هست.

مجوز به کارگیری وردپرس و متن مفتوح بودن کد منبع
این یعنی شما مختار هستید بر پایه مجوز یا لایسنس وردپرس که در یک فایل به اسم license.txt در پوشه اصلی سایت پیمان گرفته در کد منبع تغییراتی بدید و ازش بهره‌گیری کنید. سایت ساز وردپرس تحت پروانه گنو جی پی ال نسخه ۲ یا GNU GPL 2.0 منشر شده. این پروانه احد از آسان ترین انواع لایسنس نرم انگیزه ها اوپن سورس هست که مشکل گیری زیادی در باره پهنه دگرگونی ها و روش استفاده شما از کد منبع نداره.

نصب وردپرس روی سرور
ابتدا باید وردپرس رو که از سایت اصلی دانلود کردید روی سرور نصب کنید. مراحل زیر رو اتمام بدید:

فایل زیپ رو روی سرور باز کنید.
اگر حوزه اینترنتی یا همون اسم سایت رو از قبل تنظیم کردید، محتویات پوشه wordpress رو داخل اون کپی کنید.
اگر دامین انتخاب نکردید یا تنظیم نشده پوشه wordpress رو به نام دلخواه تغییر بدید و اون رو به عنوان مسیر اصلی سایت در سرور تنظیم کنید.
آدرس پهنه سایت وردپرس خودتون رو در مرورگر اینترنتی (ترجیحا گوگل کروم) وارد کنید و مراحل نصب وردپرس رو تکمیل کنید.
اگه کل مراحل رو درست طی کرده باشید الان باید تونسته باشید که وارد پنل مدیریت سایت وردپرس شده باشید.
تنظیمات اولیه سایت وردپرس
پس از نصب وردپرس پروژه رو با تنظیمات اولیه مورد نیاز شروع میکنیم.

از منوی تنظیمات وارد بخش تنظیمات عمومی بشید و زبان سایت و زمان محلی و ساختار تاریخ و ساختار زمان و روز آغازین هفته رو تنظیم کنید.
بعد از منوی تنظیمات وارد بخش پیوندهای یکی بشید و تنظیمات عمومی رو روی گزینه نام نوشته بذارید و ذخیره کنید.
افزودن پلاگین یا افزونه به سایت وردپرس
روال عادی اینه که قابلیت ها و عملکردهای گوناگون یک سایت در اکو سیستم وردپرس از طریق افزونه یا پلاگین به انگلیسی Plugin به سایت اضافه میشه. البته این یک روش منسوخ و قدیمی هست و معایب زیادی داره. گذرگاه صحیح استفاده از ماژول در وردپرس هست.

نکته
راه رایج اما اشتباه اضافه کردن عملکرد و قابلیت به سایت وردپرس به کارگیری پلاگین یا افزونه است. همه این مسیر رو میرن. رهنمود من به شما اینه که اشتباه بقیه رو تکرار نکنید. گذرگاه صحیح اضافه کردن قابلیت به سایت وردپرس استفاده از ماژول هست.
تفاوت بنیادین ماژول و پلاگین اینه که ماژول ها قطعات سازگار و یکپارچه ای هستند که به نکوداشتن در کنار هم پیمان میگیرن و با هم پیشه میکنن. برعکس پلاگین و افزونه که هر پلاگین رو یک نفر و با یک الگوی کاملا متفاوت نوشته و کشمکش بسیار بین افزونه های گوناگون سبب افت سرعت سایت وردپرس و افت و کاهش تجربه کاربری و عدم رضایتمندی کاربران از رابط کاربری و طراحی عملکردهاست.

افزودن و گزینش پوسته یا تم به سایت وردپرس
در مرحله بعد باید یک پوسته یا Theme برگزیدن کنید. پوسته ظاهر سایت وردپرس را تغییر میده و احتمالا یکی از تقسیم های جذاب طراحی سایت وردپرس همین گزینش و طراحی پوسته مناسب برای سایت هست. مراحل زیر رو دنبال کنید:

از منوی نمایش گزینه پوسته ها رو برگزیدن کنید.
از لیست پوسته ها یکتا از گزینه ها رو به مد نظر انتخاب و دکمه فعال نمایید رو کلیک کنید.
راه دیگه اینه که روی دکمه اضافه کردن کلیک کنید و یک پوسته از بین پوسته های موجود انتخاب و نصب و سپس پرکار کنید.
پوسته ها اغلب برای بارگذاری سریع صفحه بهینه نشده اند. چیزی که اهمیت زیادی در ارتقای رتبه گوگل و سئو سایت داره، سرعت بارگذاری صفحه است. وردپرس به صورت قبل فرض برای پرداخت و نمایش صفحات سایت از موتور پرداخت PHP بهره‌گیری می‌کنه. برای بارگذاری خیلی سریع بهتره به جای PHP از یک موتور پرداخت سریع تر مشابه Twig کاربرد کنید.

نکته
موتور پرداخت Twig زیاد تندتر از PHP عمل می‌کنه. چنانچه سایت وردپرس تند برای تعداد زیاد کاربران میخواید این نکته رو فراموش نکنید.
پوسته هایی که در تیم من توسعه داده می‌شن همگی از موتور فوق تند توئیگ سهم می‌برن. در هر صورت چه از پوسته های معمولی و چه از پوسته های توئیگی سهم ببرید، نصب و تاسیس وردپرس با انتخاب و نصب پوسته تموم میشه.

در پیوسته میخوام در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس براتون کمی گفتگو کنم.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی پیوستگی داره. یکتا از مهمترین عوامل تعیین کننده در شروع یک پروژه طراحی سایت بحث شیرین و البته شاید تلخ قیمت و خرج هاست. اگر هزینه ها با بودجه ای که برای تاسیس سوداگری آنلاین در عقیده گرفتیم همخوانی نداشته باشه پروژه آغاز نمیشه یا حتی اگه شروع هم بشه قسمت نامعلومی داره. پیش از آغاز توصیه میکنم نوشته ای که سال ماضی در مورد بها طراحی سایت و جدیدترین تعرفه در سنه ۱۳۹۸ منتشر کردم رو حتما مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()