نوشته شده توسط : ساحل

دیگر خرج های اضافی و فالوور های فیک و تقلبی بس است، سایر سختی کشیدن برای ارسال پست منظم و مدیریت صفحه اینستاگرام بس است. اگر به تعقیب افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور مشتری فعال در صفحه اینستاگرام خویش هستید، اگر به تعقیب افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام اکانت خویش هستید، به جای حقیقت آمده اید!

ربات اینستاگرام چیست؟
اینستاساز یک سیستم فروش فالوور نیست ، ربات اینستاگرام اینستاساز یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، افزایش فالوور و لایک اینستاگرام رایگان تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته لغایت یک برزن خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند. شیوه شغل به این چهره است که بعد از تنظیم و صریح کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت قراردادن یا و فالو کردن بازار منظور شما می‌کند ، با این پیشه یومیه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور راستین و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود.

افزایش فالوور راستین اینستاگرام
تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به چهره هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن قصد چقدر بوده است.

ارسال پیام دایرکت اتوماتیک
می توانید ربات اینستاگرام تان را تنظیم کنید الی زمانی که یک نفر جدید صفحه ی شما را فالو کرد یک پیام دایرکت جهت تشکر و شناسایی کسب و کارتان برای این فالوور جدید ارسال شود ، مشتریان ما با این کار توانسته اند فروش خویش را در اینستاگرام ۲ برابر کنند و فالوور های تغییر ناپذیر و وفادار جذب کنند!

ارسال پست موعد بندی شده بر روی اکانت اینستاگرام از روی کامپیوتر
با سایت ما می‌توانید برای ۳ ماه آینده خود برای ساعت و دقایق خاصی برنامه ریزی کنید الی ربات برای شما بر روی صفحه ی تان پست ارسال کند ، شما حتی می‌توانید عکس های صفحات سایر را نیز repost کنید. دیگر وقتی می‌خواهید مسافرت بروید نگران نخواهید بود که فالوور هایتان شما را فراموش خواهند کرد، صفحه ی شما در نبودتان فعال خواهد بود!



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به اینکه سیستم عامل PS4 خود به تنهایی ۱۰۰ گیگابایت از حافظه را اشغال می‌کند و هر یک از بازی‌ها بین ۳۰ تا ۵۰ گیگابایت حجم دارند، مشکل مشترک برای صاحبان PS4 فضای خالی است. شما می‌توانید با حذف بازی‌هایی که تمام کرده‌اید یا آن‌ها را رها کرده‌اید، فضای ذخیره سازی را برای ایجاد بازی‌های جدید مدیریت کنید. حذف بازی‌ها در PS4 یک فرآیند آسان است. در اینجا مراحلی که برای حذف بازی‌ها از کتابخانه یا سیستم ذخیره سازی خود باید دنبال کنید، آورده شده است.

حذف بازی‌ها در کتابخانه PS4

مرحله ۱: به نماد مربوط به بازی مورد نظر برای حذف، در فهرست اصلی یا در کتابخانه خود، که در سمت راست نوار ابزار در صفحه اصلی PS4 یافت می‌شود، بروید.

مرحله ۲: روی بازی مورد نظر خود بایستید، دکمه Options را روی کنترلر خود فشار دهید تا این منو ظاهر شود.

حذف بازی ها در PS4

مرحله ۳: صفحه را اسکرول کرده و Delete را پیدا کنید و با فشار دادن OK، انتخاب خود را تأیید کنید.

حذف یک بازی از حافظه PS4

اگر به دنبال فضای خالی در حافظه هستید، باید بازی را از طریق منو storage حذف کنید. در منوی storage، بازی‌ها به ترتیب اندازه لیست شده‌اند و تشخیص این که بیشترین فضا به کدام بازی اختصاص داده شده است، ساده‌تر می‌شود.

مرحله ۱: به صفحه Settings در صفحه اصلی بروید.

مرحله ۲: storage را انتخاب کنید.

حذف بازی ها در PS4

مرحله ۳: اگر یک هارد اکسترنال به PS4 خود وصل کرده‌اید، System Storage یا Extended Storage را انتخاب کنید.

این رو هم بخون:

مرحله ۴: Applications را انتخاب کنید.

حذف بازی ها در PS4

مرحله ۵: Options را روی کنترلر خود فشار دهید، سپس Delete را انتخاب کنید.

مرحله ۶: بازی‌هایی که می‌خواهید حذف کنید را انتخاب کنید.

حذف بازی ها در PS4

مرحله 7: پس از انتخاب بازی‌های مورد نظر، گزینه Delete را انتخاب کنید.

 منبع: 

https://itresan.com/299218/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-ps4/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی از هندزفری‌ بی‌سیم FreeBuds 3i رونمایی کرد. این محصول با استفاده از قابلیت حذف نویز، کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین قیمت مناسب این محصول می‌تواند برگ برنده آن در بازار باشد.

در مراسم IFA سال گذشته میلادی، هواوی از هندزفری بی‌سیم FreeBuds 3 با قابلیت حذف صدای اضافه و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ رونمایی کرد؛ این محصول با استفاده از چیپ‌ست HiSilicon Kirin A1 امکان پخش صدای استریو با تاخیر فوق‌العاده پایین ۱۹۰ میلی‌ثانیه را فراهم می‌کند. پس از گذشت مدتی، حالا هواوی از نسخه به‌روزرسانی شده این محصول به نام FreeBuds 3i رونمایی کرده است که قیمت مناسب‌تری نسبت به نسخه قبلی دارد. این هندزفری با ظاهری شبیه به FreeBuds Lite هم‌زمان با گوشی‌های هوشمند سری P  در ماه مارس سال گذشته میلادی رونمایی شد.

Huawei FreeBuds 3i از درایورهای داینامیک ۱۰ میلی‌متری برای دست‌یابی به خروجی صدای پرقدرت استفاده می‌کند. علاوه بر آن استفاده از سه میکروفون نیز به بهبود کیفیت صدا در هنگام برقراری مکالمات کمک خواهد کرد. برای دریافت صدا در محیط‌های شلوغ و پر سروصدا دو میکروفون در قسمت بیرونی بدنه هندزفری تعبیه شده که صدای دریافتی از آنها به وسیله یک میکروفون در قسمت داخلی دستگاه تقویت می‌شود. این میکروفون صدا را از مجرای گوش دریافت می‌کند تا صدایی که به گوش شنونده می‌رسد بالاترین وضوح را داشته باشد.

روی هر دو گوشی سنسورهای لمسی وجود دارند که امکان کنترل پخش موسیقی و تماس‌ها را به کاربر می‌دهد. با دو بار تماس انگشت با سنسورهای لمسی روی هندزفری می‌توان وضعیت پخش موسیقی را تغییر یا به تماس‌ها پاسخ داد. با نگه‌داشتن طولانی مدت انگشت روی این سنسورها نیز می‌توان قابلیت حذف نویز آن را فعال کرد. نکته قابل توجه اینکه با بیرون آوردن هندزفری از گوش، فرایند پخش آهنگ به صورت خودکار متوقف شده و پس از برگرداندن آن به درون گوش پخش موسیقی از سر گرفته خواهد شد. البته این قابلیت تنها برای آن دسته از محصولات هواوی که از EMUI 10 یا نسخه‌های جدیدتر آن استفاده می‌کنند در دسترس است.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IPX4 و مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. بنابر اعلام هواوی FreeBuds 3i با یک بار شارژ کامل، امکان پخش ۳.۵ ساعت موسیقی را دارد که نسبت به محصولات هم‌رده مدت زمان قابل قبولی است. استفاده از کیس مخصوص شارژ برای این محصول نیز می‌تواند تا  ۱۴.۵ ساعت به زمان شارز هندزفری اضافه کند.

این محصول از تاریخ ۲۰ می۲۰۲۰ میلادی برابر با ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به رنگ سفید سرامیکی و با قیمت ۹۰ پوند (۱۱۲ دلار)، از طریق فروشگاه هواوی وارد بازار خواهد شد. در مقایسه با Huawei FreeBuds 3، این محصول جدید هواوی۵۰ درصد ارزان‌تر است.

به گفته هواوی رنگ سیاه این هندزفری نیز از تاریخ ۱۷ ژوئن 2020 برابر با ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ از طریق خرده‌فروشی‌ها وارد بازار خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برسی نیازمندی های وب سایت:

اولین و مهم ترین مرحله طراحی سایت، برسی نیازمندیهای پروژه است. باید در پیش درآمد مشخص کنید که هدفتان از برپایی سایت چیست و اینکه سایت قرار است چه امکانات و اطلاعاتی را برای کاربران شما ارائه دهد و چه نیازهایی از کاربر را برطرف سازد. قبل از طراحی سایت باید محتوای سایتان مشخص باشد تا طرحی متناسب با محتوای باره نیازتان برایتان طراحی شود. هر چيزي که با ايده هاي کاربر از دسته طراحي ها و زبان هاي برنامه نويسي همانند css ، html و يا javascript درگير باشد را front-end ميگويند. به طور چکیده در مرحله ی اول، شما باید به

وب سایت شما باید چه دسته هایی داشته باشد؟ مثلاً تارنما شما باید حائز صفحه اختصاصی محصولات، مقالات، گالری عکس ها و یا از این دست موارد باشد. توجه داشته باشید که هنگامیکه با یک شرکت حرفه ای طراحی سایت قرارداد منعقد می کنید، آن کمپانی خویش باید سوداگری شما را تحلیل کرده و یک طرح پیشنهادی بر پایه آن آنالیز به شما ارائه دهد.
معماری وب سایت شما باید چگونه باشد؟ پس از مشخص شدن اینکه وب سایت شما چه بخش هایی باید داشته باشد مهم است که بدانیم صفحات تارنما ما به چه شکل می بایست در کنار هم قرار گیرند. این معماری به گونه ای باید باشد که قوانین UX در آن رعایت شده باشد یعنی کاربر در آن راز درگم نشود و سایت چشمداشت کاربر را به صورت کامل برطرف کند. بطور کلی معماری اطلاعات در تارنما ما باید چگونه است.
محتوی صفحات وب سایت: بعد از مشخص شدن هر صفحه تهیه محتوی برای هر صفحه زیاد ضروری است. البته اگر با شرکت های چیره دست در طراحی سایت کار کنید قطعاً این کمپانی ها جاسازی متن های وب سایت شما را خود بر دوش می گیرند چرا که تعبيه این متن ها در بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو نقش بسزایی دارند.
بعد از مشخص طراحی پوسته ی سایت، نوبت به مرحله ی backend سایت یا همان برنامه نویسی سمت سرور می رسد. که با توجه به امکانات و انتظاراتی که در پیش درآمد برای سایتتان مشخص کرده اید، این مرحله انجام می شود . برنامه نویسی سمت سرور ، اساسا شامل شیوه کارکرد، به روز رساني و تغييرات سايتو چيزهايي است که براي کاربران سايت قابل نگریستن نيست چون مستقيما با سرور در بستگی است.

2) آزمایش و وارد کردن محتوای وبسایت

بعد از آماده شدن front-end و backend سایت، نوبت به مرحله ی تست و وارد کردن محتوای سایت می رسد. در این مرحله از طراحی سایت، شما باید محتوایی که از قبل حاضر کرده اید را با به کارگیری صفحه ادمینی که در اختیار شما قرار می گیرد، جایگزین کنید.

3) گزینش و خریداری هاست یا فضای میزبانی وب:

مرحله ی سوم از مراحل طراحی سایت، تعبيه ی هاست است.مراحل طراحی وب سایت چیستاگر بخواهیم هاست را به زبان ساده روشنگری دهیم، فراهم کردن یک فضایی است که شما می توانید فایل های سایت خویش را در آن بارگذاری کنید لغایت کاربران امکان بازدید سایت شما را داشته باشند. الی زمانی که فایل های وب سایت طراحی شده بر روی این فضا قرار نگیرد، سایرین قادر به بازدید از وب سایت شما نیستند. کیفیت سرویس دهنده اینترنتی بسیار مهم است. چون اگر شما بهینه ترین سایت را هم داشته باشید و از یک هاست بی کیفیت استفاده کنید، می تواند مایه کند شدن سایت شما شود شما باید کوشش کنید این مکان را از کمپانی های معتبر خریداری نمایید. تمام سایت ها و پروژه هایی که توسط کمپانی هفت ستاره سپریدن می شوند در سرورهای ما که در دیتاسنتر آسیاتک در برج زادروز هستند میزبانی می شوند که این سوژه به خودی خود تاثیر خیلی زیادی بر روی سرعت سایت شما دارند.

4) اسم دامنه اینترنتی:

مرحله ی سوم، خرید پهنه اینترنتی است. گستره نامی است که با وارد کردن آن در مرورگر وب ، تارنما شما مشاهده می شود. کمپانی های زیادی هستند که گستره اینترنتی برای شما ثبت می کنند. حوزه اینترنتی را می طاقت بصورت یکساله، سه ساله و یا پنج ساله خریداری کرد. حوزه اینترنتی برند وب سایت شما محسوب می شود در برگزیدن اسم آن به این نکته پروا داشته باشید که نامی را انتخاب کنید که در ذهن مخاطبتان تاثیرگذار و به یاد ماندنی باشد.

 

5) بارگذاری وب سایت در اینترنت و وب:

پس از برگزیدن نام گستره ی سایت، فایل های سایت را در فضای اینترنتی (هاست) خریداری شده بارگذاری (Upload) می کنیم. الان تارنما با وارد کردن اسم حوزه اینترنتی قابل تماشا است.

6) معرفی و ترویج و تبلیغ وب سایت:

مرحله ی بعد، شناسایی سایت به موتورهای جستجو است. برای اینکه در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید، لازم است سایت خود را به آنها معرفی کنید . افزارها و سایت های زیادی برای اتمام این شغل هستی دارند. برای دیده شدن سایتتان در نتایج گوگل، لازم است که روی محتوای سایت موعد زیادی را صرف کنید . هرچه محتوای سایت شما جذاب تر باشد، کاربران بیشتری به سایت شما جذب می شوند و هرچه زمان ماندگاری کاربر در سایت شما بیشتر باشد، امتیاز بیشتری در سئو خواهید گرفت. سئو معمولاً بسیار زمانبر است ولی نتایج بی اندازه ای را دربرخواهد داشت. از سایر مسیر ها برای تبلیغ وب سایت، می تاب به بازاریابی ویدئویی و یا بازاریابی از راه بنر های اینترنتی اشاره کرد.

7) حفاظت و گسترش وب سایت:

پس از همه این مراحل اینکه بتوان وب سایت را بروز نگه داشت و اطلاعات آن را پی در پی بروز کرد بحث زیاد مهمی است. بروز نگه داشتن و اضافه کردن مطالب جدید به سایت، مایه کسب رتبه های بالا در موتور های جستجو و در ضمن افزایش ترافیک تارنما شما می شود. هرگز این مرحله را نادیده نگیرید.

مراحل طراحی وب سایت چیست

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم‌ها و نمایشگاه‌های مختلف را در سطح جهانی تحت تأثیر خود قرار داده است. در جدیدترین خبر از تعطیلی رویدادها در ایران، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) اعلام کرد نمایشگاه الکامپ امسال ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی نصر کشور، الکامپ امسال که برگزاری آن در پی ملاحظات بهداشتی برای فاصله‌گذاری اجتماعی به تاخیر افتاده بود، در هماهنگی با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به انتهای شهریورماه انتقال پیدا کرده؛ در برگزاری این نمایشگاه تلاش شده تا دست‌چین مناسبی از صنعت و بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و بازیگرانی حضور پیدا کنند که به بهبود شرایط بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی در دوران قرنطینه کمک کرده‌اند.

محمد باقر اثنی‌عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در این رابطه گفته است:

در اوج بحران کرونا، هرچند بخش‌های بزرگی از بازار فناوری ایرانی لطمات سنگینی به‌لحاظ فروش، سرمایه و نیروی کار خورد، ولی بخش‌های دیگری از آن توانستند اقدمات درخشانی در زمینه آموزش، بهداشت، سرگرمی و تجارت الکترونیکی به شهروندان ارائه کنند که دامنه‌ی آن‌ها از اپراتورها و بانک‌ها تا استارت‌آپ‌ها و فروشگاه‌های آنلاین متغییر است. از همین رو، با امید به آنکه شرایط کلی اپیدمی تا پایان تابستان جاری بهبود محسوسی پیدا کند، تصمیم کمیته‌ی سیاست‌گذاری و برگزاری الکامپ بر آن شد که نسخه‌ی محدود‌تر، هوشمندتر و دقیق‌تری از نمایشگاه را در پایان فصل گرما برگزار کنیم تا فرصت بهتری برای معرفی این تلاش‌های بازیگران فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و ترمیم آسیب‌های وارد شده به این صنعت فراهم شود.

رضا حیدری، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۹۹ نیز گفت، طبیعتا شاهد نسخه‌ی محدود‌تری از نمایشگاه الکامپ همیشگی خواهیم بود که تمرکز بر سرویس‌های هوشمند در این عرصه دارد. او اضافه کرد: «این سرویس‌ها در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی و پس از آن، پیش‌ران فضای اجتماعی، بهداشتی و کسب وکار خواهند بود، ولی برداشت صنفی سازمان به عنوان سازمان ‌دهنده الکامپ این است که بازار فناوری ایران به تحریک مثبت در این زمینه‌ها نیاز دارد.»

حوزه‌هایی مانند اپراتورها، سرویس‌های فروش آنلاین، محتوای دیجیتالی و سلامت آنلاین در این دوران با وجود محدودیت‌های فراوان، خدمات شایان توجهی به مردم ارائه کرده‌اند که در نمایشگاه پیش‌رو عرصه برای شناساندن، تقویت و توسعه آن‌ها فراهم خواهد بود. البته همچنان توجه به ملاحظات بهداشتی و شرایط کلی فاصله‌گذاری اجتماعی بالاترین اولویت در برگزاری نمایشگاه الکامپ هوشمند آینده است و از تمامی راهکارهای موجود برای دسترسی الکترونیک به محتوا و حاضرین نمایشگاه استفاده خواهد شد.

در روزهای آینده، تاریخ جدید پیش ثبت نام این نمایشگاه به اطلاع خواهد رسید. علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار، شرایط و پیش ثبت‌نام می‌توانند به سایت رسمی الکامپ به آدرس http://iran-elecomp.com/ مراجعه کنند.

 
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، طی ۱۲ ماه سال ۹۸ واردات موبایل ازطریق رویه‌ی تجاری نسبت به سال ۹۷ بیش از ۹۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

حسین غروی رام، رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل در مهرماه سال ۹۸ گفته بود که کشور به ۱۲ تا ۱۴ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه نیاز دارد. داده‌های آماری انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی نشان می‌دهند که طی سال پیش، تعداد ۱۵ میلیون و ۳۸۰ هزار دستگاه موبایل وارد کشور شده و از این تعداد بالغ بر ۱۴ میلیون توسط مصرف‌کنندگان در شبکه ارتباطی تلفن همراه کشور فعال شده است.

در گزارش جدید انجمن واردکنندگان موبایل که دراختیار زومیت نیز قرار گرفته، آمده است در اسفند ماه سال ۹۸ تعداد ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه موبایل از طریق رویه تجاری و مسافری وارد کشور شد که ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه از آن در شبکه فعال است؛ این موضوع میزان مصرف کشور در ماه پایانی سال ۹۸ را نشان می‌دهد.

واردات موبایل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بااین‌حال، با شروع سال جدید ما شاهد بسته‌شدن واردات موبایل بودیم؛ همین موضوع قیمت گوشی تلفن همراه را در بازار کشورمان به میزان زیادی بالا برد. امیر اسحاقی، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل نیز با تأیید این موضوع می‌گوید واردات موبایل در فروردین ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ به‌میزان ۱۰ برابر کاهش داشته است. او اضافه می‌کند:

بررسی آمارها نشان می‌دهد که از ابتدای فروردین ماه امسال تا ۲۰ اردیبهشت تنها ۷۰۰ هزار دستگاه موبایل وارد کشور شده است که دلیل آن نیز محدودیت‌هایی است که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است. در حالی که مصرف کشور ماهانه چیزی حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزاردستگاه است. لازم به توضیح است که تخصیص ارز مورد نیاز شرکت‌ها برای واردات موبایل در اسفندماه سال ۹۸ باطل شده است که یکی از دلایل کاهش شدید واردات در یک ماه اخیر را ‌می‌توان همین موضوع دانست.

بااین‌حال اسحاقی می‌گوید، مازاد واردات مازادی در سال ۹۸ باعث شد که بازار تاحدودی تأمین باشد؛ ازطرفی، تعطیلی فروشگاه‌های عرضه موبایل به‌دلیل رعایت پروتکل‌های حفظ فاصله‌ی اجتماعی باعث کاهش شدید تقاضا در بازار برای تلفن همراه شد. به همین دلیل اسحاقی تصور می‌کند عمده‌ی این تعداد موبایل فعال شده در ۲۰ روز نخست فروردین ۹۹ توسط فروشگاه‌های آنلاین عرضه شده است. 

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل تشریح می‌کند که بیشترین میزان واردات موبایل در سال ۹۸ طی دی ماه و به تعداد ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه صورت گرفته است. این در حالی است که که پرمصرف‌ترین ماه در سال ۹۸، بهمن ماه، با فعال‌شدن بالغ بر ۱ و نیم میلیون دستگاه موبایل در شبکه ارتباطی بوده است. 

براساس گزارش‌های سامانه همتا، بیشترین سهم بازار موبایل کشور به سامسونگ با ۵۶ درصد اختصاص دارد. پس از آن نوکیا با ۱۷ درصد، هواوی با ۹ درصد، شیائومی با ۷ درصد، اپل با ۵ درصد و آنر با ۳ درصد رتبه‌های دوم تا ششم را به لحاظ سهم بازار به خود اختصاص داده‌اند. همچنین بررسی روند مصرف و واردات برندها نشان می‌دهد که شیائومی طی سال گذشته رشد قابل توجهی در بازار تلفن همراه ایران داشته است. گوشی‌های سامسونگ گلکسی A10 ،A10s و A50 و همچنین گوشی نوکیا 106ds نیز پرمصرف‌ترین مدل‌های موبایل در بازار ایران طی سال پیش بوده‌اند. 

واردات موبایل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این گزارش همچنین آمده است که دستگاه‌های تلفن همراه واردشده به کشور در اسفند ماه سال پیش عمدتا مدل‌هایی با قیمت زیر ۳۰۰ دلار بوده‌اند و تنها ۱۴۰ هزار دستگاه موبایل واردشده در این ماه قیمتی بالاتر از ۳۰۰ دلار داشته‌‌اند. 

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل درمورد کاهش شدید واردات موبایل از رویه‌ی مسافری طی ۶ ماه پایانی سال ۹۸ نیز گفت:

واردات رویه مسافری محصولات اپل بیش از واردات رویه‌ی‌ تجاری این برند بوده است

واردات موبایل ازطریق رویه‌ی مسافری بعد از اصلاح قوانین و حذف معافیت ۸۰ دلاری واردات مسافری در پاییز سال گذشته برای سودجویان از صرفه افتاد و در ۶ ماه پایانی سال شاهد کاهش واردات از طریق این رویه بودیم اما همچنان زور واردات رویه مسافری محصولات اپل به واردات رویه‌ی‌ تجاری این برند می‌چربد. تا جایی که در اسفندماه ۹۸ از مجموع ۶۴ هزارو ۹۵۰ دستگاه گوشی موبایل اپل واردشده به کشور تنها ۱۱ هزارو ۲۰۰ دستگاه از آن ازطریق رویه تجاری وارد کشور شده و ۵۳ هزارو ۷۵۰ دستگاه دیگر به‌صورت مسافری وارد و در سطح بازار توزیع شده است که قاعدتا این تعداد گوشی موبایل فاقد خدمات پشتیبانی هستند. 

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام یگانه از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی به آمار می‌رود و احتمالا شما هم گرد از کاربران پر شمارش باشید. این اپلیکیشن که بر پایه به اشتراک گذاری عکس و فیلم است، اکنون یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست.

اما ممکن است به هر دلیلی پس از فعالیت‌هایی که در این شبکه‌ی اجتماعی داشتید، به تعقیب دی اکتیور کردن اکانت اینستاگرام (غیر پرکار کردن) خویش باشید، برای مدتی کوتاه و یا حتی برای همیشه. در این مقاله به آموزش غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خواهیم پرداخت.

غیر فعال کردن اینستاگرام به دو چهره شدنی است. یگانه از آن‌ها به معنای حذف کلی اکانت شماست و بعد از انجام این مراحل، همه عکس‌ها و فیلم‌هایی که قبل از این به اشتراک گذاشته بودید حذف خواهد شد.

غیر پرکار کردن اکانت اینستاگرام

روش سایر حذف اکانت اینستاگرام به طور گذرا (دی اکتیو کردن موقت) است. در این طریق کل عکس‌ها و فیلم‌هایی که در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشته بودید در سرور‌های اینستاگرام باقی خواهد ماند و هر سررسید که به این شبکه اجتماعی برگردید کل عکس‌ها و فیلم‌های باستانی خود را تماشا خواهید کرد.

در این نوشتار به بررسی هر دو روش خواهیم پرداخت. لازم به بیان است که دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن شدنی نیست و باید از تارنما اینستاگرام کمک بگیرید.

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه
۱. آغاز به لینک حذف کامل اکانت اینستاگرام بروید و ایمیل و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.

غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

۲. در بخشی از صفحه با سوال Why are you deleting your account روبرو می‌شوید. ایندی اکتیو کردن موقت اکانت کاربری اینستاگرامسوال از شما می‌پرسد که چرا می‌خواهید اکانت خویش را حذف کنید. از منویی که رو به روی سوال وجود دارد یگانه از گزینه‌های مد نظر خویش را انتخاب کنید.

۳. بعد از گزینش یکتا از گزینه‌ها، اینستاگرام کوشش می‌کند نظر شما را برای حذف اکانت تغییر دهد. چنانچه نسبت به حذف اکانت اینستاگرام خود اطمینان دارید، در محل مربوطه رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه‌ی Permanently delete my account را بزنید.

لازم به بیان است که با به کارگیری روش "حذف ابدیت اکانت اینستاگرام" همه‌ اطلاعات مربوط به اکانت اینستاگرام شما از بین خواهد رفت و کل عکس‌ها و فیلم‌های آپلود شده روی سرور این شبکه‌ی اجتماعی، به طور کلی حذف خواهد شد.

اگر فکر می‌کنید ممکن است پس از حذف اینستاگرام بخواهید مجددا به این شبکه‌ی اجتماعی برگردید، از روشی که در ادامه به آن می‌پردازیم استفاده کنید.

دی اکتیو زودگذر اکانت اینستاگرام
غیر پرکار کردن اکانت اینستاگرام به طور موقت، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم به این معنی است که شما هر زمانی که بخواهید به این شبکه‌ی اجتماعی برگردید، همه‌ی عکس‌ها و عکس ها مورد نظر خویش را مجددا مشاهده خواهید کرد.

برای حذف زودگذر اکانت اینستاگرام خود از شیوه ذیل کاربرد کنید.

غیر پرکار کردن اکانت اینستاگرام

۱. آغاز به لینک حذف موقت اینستاگرام بروید. اینستاگرام به شما گوشزد می‌کند که تنها یک بار در هفته می‌توانید اقدام به غیر فعال کردن اکانت خویش کنید.

۲. رو به روی سوال Why are you disabling your account انگیزه غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام را گزینش کنید.

۳. در پیوسته به سادگی رمز عبور اکانت اینستاگرام خویش را وارد کنید و گزینه‌ی Temporarily Disable Account را فشار دهید.

کار انجام شده است و حال که اکانت شما به طور موقت حذف خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

می ۱۰ یوث یا همان می ۱۰ لایت زوم از نوعی دوربین پریسکوپی ویژه بهره می‌برد. شیائومی اخیرا جزئیات مربوط‌ به نحوه‌ی کارکرد این دوربین را منتشر کرده است.

شیائومی می ۱۰ یوث که در برخی بازارها از آن با نام می ۱۰ لایت زوم یاد می‌شود،‌ مقرون‌به‌صرفه‌ترین و باریک‌ترین موبایلی است که از لنزی با بزرگ‌نمایی پریسکوپی استفاده می‌کند. چینی‌ها اخیرا توضیحاتی درباره‌ی دوربین پریسکوپی می ۱۰ یوث دراختیار رسانه‌ها قرار داده و به نحوه‌ی عملکرد این دوربین اشاراتی کرده‌اند. 

اگر پیگیر اخبار دوربین‌ها و حتی گوشی‌ها بوده باشید، قطعا به‌دفعات مفهومی با عنوان «فاصله‌ی کانونی» به گوشتان خورده است. شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی معمولا هنگام بحث درباره‌ی قابلیت‌های بزرگ‌نمایی لنز، به فاصله‌ی کانونی آن اشاره می‌کنند. فاصله‌ی کانونی درحقیقت به فاصله‌ی بین لنز و حسگر تصویر اشاره می‌کند. این فاصله با فاصله‌ی بین لنز و سوژه‌ای متناسب است که از آن عکس گرفته می‌شود. 

فاصله کانونی / Focal Length

بااین‌حال، ازآنجاکه معمولا گوشی‌های هوشمند مدرن حتی با احتساب برآمدگی دوربین در پنل پشتی ضخامتی بیشتر از ۱۰ میلی‌متر پیدا نمی‌کنند، فاصله‌ی کانونی لنزهای سنتی در گوشی‌ها بسیار محدود است. دوربین‌های پریسکوپی راه‌حلی خاص برای دورزدن این محدودیت دارند. در دوربین‌های پریسکوپی، به‌جای اینکه نور به‌صورت مستقیم به حسگر برسد، از مسیرش منحرف می‌شود. در دوربین‌های پریسکوپی، شاهد منشوری هستیم که می‌تواند نور را با زاویه‌ی ۹۰ درجه منعکس کند. این منشور باعث می‌شود فاصله‌ی کانونی لنز بسیار بیشتر باشد. 

 

منشور به‌کاررفته در دوربین‌های پریسکوپی ضمن انعکاس ۹۰ درجه‌ای پرتوهای نور، درزمینه‌ی لرزش‌گیری نیز به‌کار می‌آید. همان‌طورکه در ویدئو زیر می‌بینید، در دوربین پریسکوپی از منشور به‌عنوان بخشی از سیستم‌ لرزش‌گیر تصویر اپتیکال استفاده می‌شود. دوربین پریسکوپی می ۱۰ یوث مدلی خاص از سیستم لرزش‌گیر تصویر اپتیکال با نام Split OIS دارد. بدین‌ترتیب، منشور دوربین پریسکوپی روی یک محور می‌چرخد تا بتواند لرزش‌های تصویر را در امتداد محور عمودی کاهش دهد. همچنین، در سیستم Split OIS از لنز پنج‌تکه‌ای موجود بین منشور و حسگر تصویر به‌منظور کاهش لرزش‌های تصویر در محور افقی استفاده می‌شود. ناگفته نماند لنز به‌کاررفته در دوربین‌ها،‌ تنها یک لنز نیست و از ترکیب چندین لنز به‌دست آمده است. بنابراین، منظور از لنز پنج تکه (5p) این است که لنز از پنج لنز مختلف ساخته شده. 

 

این توضیحات به‌خوبی نشان می‌دهد دوربین پریسکوپی شیائومی می ۱۰ یوث پیچیدگی خاصی دارد. به‌طورکلی، سیستم پیچیده‌ی دوربین‌های پریسکوپی باعث می‌شود این دوربین‌ها ضخامت نسبتا زیادی داشته باشند؛ به‌همین‌دلیل، شیائومی در دوربین پریسکوپی می ۱۰ یوث از لنز D-Cut استفاده کرده که ضخامت آن ۷/۶ درصد کمتر از لنزهای سنتی است. البته این لنز در انحصار می ۱۰ یوث نیست و پیش‌تر استفاده از آن را در گوشی اوپو رینو ۱۰ ایکس زوم نیز شاهد بوده‌ایم. با‌این‌حال، شیائومی توانسته است گوشی می ۱۰ یوث را اندکی بیشتر از یک میلی‌متر باریک‌تر از گوشی اوپو بسازد. 

نتیجه‌ی نهایی تمام قطعات و سیستم‌های یادشده به دوربینی با فاصله‌ی کانونی ۱۲۲ میلی‌متری منتهی می‌شود که بزرگ‌نمایی پنج‌برابری اپیتکال ارائه می‌دهد. نکته‌ی جالب این است که این دوربین پیچیده در داخل موبایلی ۷/۹ میلی‌متری گنجانده شده است. می ۱۰ یوث نخستین گوشی شیائومی با دوربین پریسکوپی به‌شمار می‌آید و از همین حیث اهمیتی خاص دارد. این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش ۶/۵۷ اینچی سوپر AMOLED، تراشه‌ی اسنپدراگون 765G کوالکام، سیستم‌عامل اندروید ۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۴،۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات استفاده می‌کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی دوربین پریسکوپی شیائومی می ۱۰ یوث دارید؟

 
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کاربران گوشی های شیائومی می ۱۰، Mi 10 Pro و ردمی کی ۳۰ پرو می‌توانند از طریق یک اپلیکیشن، نسبت به آپدیت درایور پردازنده گرافیکی یا GPU دستگاه خود اقدام کنند.

 

کوالکام همراه با تراشه های اسنپدراگون ۸۶۵ و ۷۶۵ یک ویژگی جذاب را هم موسوم به الیت گیمینگ معرفی کرده بود. این قابلیت، امکان آپدیت درایور پردازنده گرافیکی گوشی را با یک اپ فراهم می‌کند؛ بدون اینکه مجبور باشید منتظر انتشار آپدیت فرم‌وِر بمانید.

آپدیت درایور پردازنده گرافیکی در گوشی های شیائومی

این آپشن به‌روزرسانی را در کارت گرافیک کامپیوتر هم داریم؛ یعنی بدون نیاز به ورژن جدید ویندوز، درایورهای آن را آپدیت می‌کنیم. حالا کاربران سه موبایل شیائومی می‌توانند برای اولین بار از این امکان بهره‌مند شوند.

هر سه گوشی شیائومی می ۱۰ پرو ۵G، می ۱۰ و ردمی کی ۳۰ پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ هستند. هم‌اکنون آپدیت درایورهای GPU در آن‌ها بدون توجه به رام، امکان پذیر شده؛ اما فعلا اپلیکیشنی که این کار را انجام می‌دهد، فقط در اپ استور چینی قابل دانلود است.

آپدیت درایور پردازنده گرافیکی

بهینه‌سازی‌های سفارشی برای اجرای بازی‌های پابچی موبایل، فورتنایت و Honkai Impact 3rd رهاورد این آپدیت گرافیکی هستند. به‌روزرسانی رابط گرافیکی ولکان و OpenGL ES را هم به آن اضافه کنید که باعث بهبود تجربه گیمینگ می‌شود.

ناگفته نماند که اپ مورد اشاره، GPU Driver Updater نام دارد و هنوز مشخص نیست چه زمانی در گوگل پلی استور قرار می‌گیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صرفه جویی در زمان و هزینه
خرید میز غذا خوری تاشو، ساخته شده از جنس چوب بوده و در فضاهای کوچک کاملاً برای شما مفید خواهد بود و می توانید چیدمان داخلی منزل خویش را با آن به روز کنید.میز غذاخوری 3 لغایت 6 نفره -2

میزهای تاشو قابلیت این را دارند که در ساحل بارو به چهره نیم باره استفاده قرار بگیرند یعنی اگر شما دربایستن به قابلیت 6 نفره را بخواهید می‌توانید تمام میز را باز کنید و یا اگر شمار نفرات اقلیت را بخواهید می‌توانید تنها یک طرف این میز را باز کنید. که زیبایی خاص خویش را دارد و نیز بسیار کاربردی است .

برای خرید میز و صندلی تاشو می توانید میز غذا خوری تاشو 3 تا 6 نفره با ما تماس بگیرید و درب منزل بدون هیچ زحمتی آن را گرفتن کنید.
تازه عروس هایی که خانه های کوچکی دارند و دوست دارند میز ناهار خوری داشته باشند میتوانند از مدل میزهای دیواری و تاشو بهره‌گیری کنند، این میزهای دو نفره کمترین جا را در خانه اشغال میکنند. برای پرماسیدن بها میز غذا خوری تاشو می‌توانید با کارشناسان ما در بستگی باشید.

ویژگی های محصول:
ابعاد هر صفحه ۵۵*۸۰
ابعاد کامل ۱۳۰*۸۰
جنس نئوپان ملامینه و هایگلاس درجه ۱
قابل تبدیل از ۳ نفره به ۶ نفرهمیز غذاخوری 6 نفره
امروزه بدلیل گران بودن زمین ها و ساختمایه ها معمولا خانه ها را حقیر میسازند اغلب کسان که در اپارتمان ها حیات میکنند همش دشوار کم بودن جا دارند اما این یک سخت نیست شما نیز میتوانید از میز غذا خوری تاشو بهره‌گیری کنید. اگر دشوار کمبود جا دارید پس حتما از میز غذاخوری تاشو کاربرد کنید.

این میز ها بدلیل تاشو بودن باعث حل مشکلات خیلی از کسانی که در آپارتمان ها و خانه های کوچک حیات میکند شده است. میز غذا خوری مهم تر از خیلی چیز ها در خانه است که علاوه بر کارایی در زیبایی خانه باعث آسان تر غذا خوردن خواهد شد شما با داشتن میز خوراک خوری بسیاری از مشکلاتتان حل میشود. بعد اگر خانه کمجا دارید نگران نباشید شما نیز میتوانید از میز های غذاخوری استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کمپانی‌های اینتل و AMD دو غول بلامنازع صنعت پردازشی هستند و کمتر شرکتی پیدا می‌شود که علاقه داشته باشد با این دو به رقابت بپردازد. با این حال به نظر می‌رسد رقیب این دو از اروپا و از دل شهر پاریس از راه رسیده است. کمپانی SiPearl از همین ابتدا قصد دارد قوی‌ترین پردازنده‌های اینتل و AMD را به چالش بکشد.

کمپانی فرانسوی SiPearl اخیرا با کمپانی ARM قراردادی بسته که در پی آن می‌تواند از بستر ARM IP یا همان پردازنده‌های زئوس نئوورس (Zeus Neoverse) استفاده کرده تا پردازنده‌های جدیدی را به بازار عرضه کند. در کل این کمپانی قصد دارد طی ۴ سال ۳ پردازنده مختلف توسعه دهد: پردازنده‌های Rhea، Chronos و یک پردازنده بی‌نام.

 

کمپانی SiPearl
 

 

موضوعی که می‌تواند بسیار به نفع این کمپانی باشد، پشتیبانی کمیسیون اروپا از آن‌هاست. این کمیسیون چندی پیش پروژه‌ای تحت نام «برنامه پردازنده اروپا» یا EPI راه‌اندازی کرد تا پردازنده‌های بسیار قدرتمند و کم‌مصرف را برای اولین ابررایانه اگزامقیاس اروپا توسعه یابد. کمپانی SiPearl دو شرکت فرانسوی دیگر به نام‌های Kalray و Menta را نیز در کنار خود می‌بیند تا آن را در این مسیر ۴ ساله همراهی کنند.

 

کمپانی SiPearl
 

 

با این حال کمپانی SiPearl هیچ برنامه‌ای مبنی بر عرضه پردازنده‌های مناسب برای مصارف خانگی ندارد و با نگاهی به نقشه راه این این شرکت، می‌توان دید که هدف آن‌ها تولید CPU و POC برای خودروهاست. در نتیجه باید دید این کمپانی طی ۴ سال آینده چگونه می‌خواهد در این بازارها رقابت کند. به صورت کلی اما به نظر می‌رسد قاره سبز عزم خود را جزم کرده تا واحدهای پردازشی توان بالا (HPCU) بسازد و بزرگان این صنعت را به چالش بکشد. در حال حاضر اما هنوز هیچ پردازنده‌ای نمی‌تواند جایگاه خانواده زئون اینتل و اپیک AMD را به خطر بیندازد و در نتیجه آن‌ها فضای کافی برای حفظ فاصله با رقبای احتمالی اروپایی خود را خواهند داشت.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سال گذشته میلادی گوگل از گوشی‌های سری پیکسل 3a رونمایی کرده که با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه شدند. حالا این شرکت قصد دارد از نسل جدید این محصولات رونمایی کند و البته به نظر می‌رسد که امسال تنها با یک گوشی از این سری روبه‌رو می‌شویم. در این مطلب به بررسی تمام شنیده‌ها پیرامون گوگل پیکسل 4a که در هفته‌های آینده رسما معرفی می‌شود، می‌پردازیم.

گوگل چندین سال پس از عرضه گوشی‌های نکسوس به بازار، تصمیم گرفت به سراغ محصولات سری پیکسل برود تا بتواند با محصولات سری گلکسی سامسونگ و همچنین آیفون‌های اپل رقابت کند. چندین سال پس از عرضه گوشی‌های گران قیمت، این شرکت به سراغ گوشی‌های میان‌رده پیکسل 3a و 3a ایکس ال رفت. حالا بسیاری از علاقه مندان به دنیای فناوری منتظر رونمایی از گوگل پیکسل 4a هستند، اما این گوشی هوشمند با چه ویژگی‌هایی وارد بازار می‌شود؟

نام و تاریخ معرفی

بر اساس اکثر گزارش‌ها، گوگل امسال تنها از یک گوشی میان‌رده با نام پیکسل 4a رونمایی می‌کند و خبری از نسخه XL این گوشی هوشمند نیست. با این حال در گذشته برخی گزارش‌ها به توسعه نسخه بزرگتر این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند و حتی تصاویری از نمونه اولیه آن نیز فاش شده بود، اما ظاهرا گوگل از عرضه چنین محصولی منصرف شده و تنها پیکسل 4a را وارد بازار می‌کند.

 

گوگل پیکسل 4a
 

 

این شرکت قصد داشت در فاصله ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را برگزار کند که البته به علت شیوع کرونا لغو شد. با توجه به این موضوع تاریخ مشخصی برای رونمایی از جدیدترین گوشی میان‌رده گوگل وجود ندارد اما این احتمال وجود دارد که این دستگاه کمی زودتر یا دیرتر از تاریخ اصلی برگزاری گوگل I/O معرفی شود.

طراحی گوگل پیکسل 4a

تا به امروز تصاویر، ویدیوها و رندرهای زیادی از گوشی میان‌رده جدید گوگل منتشر شده و با طراحی آن آشنایی داریم. طراحی این دستگاه ترکیبی از گوگل پیکسل 3a و پیکسل ۴ است و از بدنه تمام پلاستیکی به همراه ماژول مربعی شکل برای دوربین اصلی بهره می‌برد.

 

گوگل پیکسل 4a
 

 

گوگل حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش داده و تصمیم گرفته درون آن یک حفره قرار دهد که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت نیز روی پنل پشتی قرار می‌گیرد تا گوگل بهانه‌ای برای عدم کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش این دستگاه نداشته باشد. گوگل پیکسل 4a ضخامتی برابر با ۸.۲ میلی‌متر دارد و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود، البته انتظار داریم این دستگاه در رنگ آبی روشن نیز به فروش برسد.

مشخصات و ویژگی‌ها

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوگل برای تامین قدرت این محصول خود از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند که پردازنده مناسبی برای یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود. در جلوی این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی OLED قرار می‌گیرد که حفره درون آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

 

 منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/%d9%87%d8%b1%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%aa%d8%a7%da%a9%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-4a-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()