نوشته شده توسط : ساحل

نونگار هم اکنون با بکار گيری بيش از 60 نيروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با وثیقه پيمانکاری بيش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال تکاپو و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری پایین :

تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .
سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب به خریدار تحویل خواهد شد .
در انتهای کار،مالکیت حوزه و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .
تمدید کلیه خدمات پیمان نامه در سالهای نیاکان 20% رقم پیمان نامه خواهد بود .
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله شدنی است .
پس از آغاز پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا معرفی خواهند شد .
محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا موعد کلاس تعلیم کاربری سایت وجود ندارد .
جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) خرج ای ندارد .
منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .
تهیه سرویس میزبانی و پهنه با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون خرج مضاعف است .
تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار لغایت یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

کل قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص دریافتی خواهد بود که 50% ابتدا و 50% انتهای کار مطالبه خواهد شد .

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری پایین مربوط به سایتهای معمولی است و در فرآوری سایتهای خاص متن پیمان نامه تبادل شده دستک اجرا خواهد بود .


اصول تعرفه طراحی سایت
اگر به تعقیب طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات پسین ای از جدید ترین آپدیت های طراحی تارنما به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت آگاه شوید جای راستی آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خود به چند کمپانی طراحی سایت مراجعه کنید با حوزه ی گسترده ای از بها ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین انگیزه انتخاب بهترین کمپانی طراحی سایت کمی مشکل است و برای شروع پروژه به جای این که از شرکت باره نظر بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خویش دارید.
با پروا به بودجه تان چه خواسته هایی از طراحی تارنما دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در نظر بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از مجانی شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها ارتباط به اعتبار و کیفیت کمپانی طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از وب سایت پیوستگی دارد. پس بهترین گذرگاه حل این است که به جای تمرکز روی بها طراحی سایت روی هدف و بودجه خود متمرکز شوید. با این تفکر در پیوستگی مقاله انتظاراتی که از هر تارنما با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.


تعرفه طراحی سایت

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت
اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم درستی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و با هزینه مناسب داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم انسجام داشته باشد. بعضی از افراد می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این کسان نیز می توانند تارنما شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یکتا از شیوه های طراحی سایت رایگان به کارگیری سایت ساز های رایگان است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از دسته آن ها امکان انتخاب قالب های محدود است. علاوه بر این می توان از سیستم وردپرس برای طراحی سایت کاربرد کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می نا طراحی وب سایت را انجام داد. در این شیوه تمام فرآیند طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های آماده بهره‌گیری می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است خدمات پشتیبانی و وانگهی خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. بعضی کمپانی ها حمایت قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا اختصار مدت هستند و بعد از زمان مشخص در ازای مبالغ اکثریت حمایت را پیوستگی می دهند و در ضمن سپریدن پروسه سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از ستون ها اصلی به احصاییه می رود پس یا باید خودتان دست به پیشه شوید و یا پروژه سئو را به دست کارآزمودگان سئو شرکت طراحی سایت باره نظر بسپارید. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.


از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف عقیده کنید
اگر منظور گذرگاه انداز سوداگری آنلاین را دارید توصیه ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان قیمت و حاضر نروید زیرا هدف شما راه انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد بعد باید از همان ابتدای پیشه جا پای خویش را استوار کنید. می توانید به یک طراحی سایت چیره دست و اختصاصی که تماما متناسب با احتیاج و خواسته و سلیقه شما می باشد شغل خود را نخست نمایید .توجه داشته باشید که این پیشه بی گمان خرج بالایی را برای شما دربردارد ، ولی خیالتان آسان است که از راه همین صرف خرج می توانید به درآمدزایی اکثریت بپردازید.
این موضوع را در نظر داشته باشید اگر یک وب سایت حرفه ای می خواهید ، یک وب سایت حاضر و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این رو طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که طبق سلیقه مشتری از همان ابتدای پیشه کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست چشمداشت نداشته باشید که کمپانی هایی که با تعرفه طراحی سایت محدود به شما وعده وعید تارنما های اختصاصی را می دهند ، بی گمان هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه حاضر بودن قالب سایت به نما اختصاصی خویش خواهید شد و این بازپسین شروع دردسر شماست.
در واپسین،انجام به این نکته پروا داشته باشید که تعرفه طراحی سایت پایانی تارنما های اختصاصی قابل کنترل می باشد شما در عین اکنون می توانید بی نهایت قابلیت و خاصیت به وب سایت خود اضافه کنید ، وارونه می توانید قابلیت هایی را از آن کم کنید و از این روش قیمت پایانی طراحی تارنما را مهار کنید.


خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
• تکاپو در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی حرفه ای سایت
• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• تعداد صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• حمایت و پاسخگویی


چه طراحی سایتی برای شما پسندیده است؟
تمام وب سایت ها با یک منظور طراحی نمی شوند هر کدام تاثیر و قصد خاصی دارند. متعلق به جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و حرفه ای تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با پروا به کل این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین انگیزه است که باید طراحی سایت مناسب برای کسب و کار خویش را برگزیدن کنید تا از خرج های اضافی در امان باشید. برای نمونه اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و کاربران اطلاعات حساب بانکی خویش را ارائه می دهند می بایست امنیت کاربران را تامین کنید که همین امر در تغییر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است البته امنیت طراحی سایت در هر شرایطی از نخستینگی های هر وب سایتی می باشد ولی بعضی سایت ها که تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند باید از امنیت بالاتری برخوردار باشند.


مهم ترین سوالات در پهنه تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که همگی سایت های طراحی شده بدست شرکت نونگار پردازش به چهره کاملا چیره دست و تخصصی بوده و از قالب های مجانی همانند وردپرس و جوملا در پروسه طراحی سایت استفاده نمی شود پس قیمت های دقیق و مشخص تنها در جلسات هزینه طراحی سایت ارزان حضوری و مشاوره متناسب با بیچارگی و خواسته های مشتری تخمین می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های مفصل تری که نسبت به تارنما های اطلاع رسانی و ... دارند فلذا هزینه و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز اغلب خواهد بود ولی همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که نونگار در پروسه طراحی سایت از cms و قالب های مجانی بهره‌گیری نمی کند فلذا نمی توان بها ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت ، بها ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود برآورد می شوند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در فرآیند طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های حاضر بهره‌گیری می شود اینگونه وب سایت های آماده در مدت موعد زیاد کوتاه به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در مقابل وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای نخست فعالیت همگی فرآیند به چهره کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین دلیل است که وب سایت های اختصاصی گران تر هستند.

طراحی سایت های اختصاصی چقدر سررسید می برند؟
همانطور که بیان شد چون صفر الی صد تارنما به صورت اختصاصی پیاده سازی می شود پس مدت سررسید تقریبی که برای وب سایت های اختصاصی در نظر گرفته می شود بین 30 الی 40 روز می باشد.
چرا به تازگی نونگار قالبهای حاضر طراحی سایت نمی فروشد ؟
قالب های آماده علاوه بر مشکلات عدیده امنیتی قابلیت بروزرسانی و از همه مهمتر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری چون گوگل را ندارند و همین مهم باعث استقبال بسیار کم مخاطبین و در نتیجه حذف این نوع سرویس از خدمات نونگار شده است .

تعرفه طراحی سایت np1
NP1

نام سرویس Corporate Edition
(اطلاع رسانی)
میزبانی 500 MB + یک حوزه .IR
زمان تحویل 15(روز کاری)
توضیحات پروژه با ساختار گرافیکی اختصاصی طراحی می شود و برای سایت های اطلاع رسانی پسندیده است.
هزینه 5/000/000(تومان)
شرح کاری:
معرفی تیم اجرائی و مدیر پروژه
طراحی و تولید ساختار گرافیکی اختصاصی
نصب سیستم مدیریت محتوای کامل
آموزش حضوری
پشتیبانی سالانه کلی پروژه

 

توضیحات بیشتر پرینت تعرفه
تعرفه طراحی سایت np2
NP2

نام سرویس Organize Edition
(اطلاع رسانی حرفه ای یا فروشگاه ساده)
میزبانی GB 1 + یک دامنه .IR + یک حوزه بین المللی یکساله
زمان تحویل 25(روز کاری)
توضیحات پروژه با ساختار گرافیکی اختصاصی با سطوح دسترسی تولید می شود و مناسب فروشگاه و سایت های ویژه است .
هزینه 9/000/000(تومان)
شرح کاری:
کلیه موارد اعلامی در np1
نصب ماژولهای درخواستی
نصب سیستم فروشگاهی یا آگهی
قابلیت پرداخت آنلاین
ارتباط با سامانه پیامکی موجود

 

توضیحات بیشتر پرینت تعرفه
تعرفه طراحی سایت np3
NP3

نام سرویس Full Edition
(فروشگاهی یا آگهی مترقی )
میزبانی 2 GB + یک گستره .IR + یک گستره بین المللی یکساله
زمان تحویل 35(روز کاری)
توضیحات تولید پوسته گرافیکی و پنل مدیریت محتوای اختصاصی برای فروش کالا یا خدمات و یا پرتال آگهی
هزینه 17/000/000(تومان)
شرح کاری:
کلیه موارد اعلامی در np2
معرفی برنامه نویس
تولید فروشگاه یا پرتال اختصاصی
ارتباط با سامانه ایمیلی و بانک اطلاعاتی
سیستم پروفایل کاربران و مشتریان

 

توضیحات اغلب پرینت تعرفه
تعرفه طراحی سایت np4
NP4

نام سرویس SEO Edition
(چند فروشندگی با میز پیشه )
میزبانی 5 GB+ یک حوزه .IR + یک گستره بین المللی یکساله
زمان تحویل 55(روز کاری)
توضیحات پروژه با ساختار گرافیکی اختصاصی و پنل مدیریت تخصصی متناسب با تکنیک های روز موتورهای جستجوگر تولید می شود و مناسب سایتهای چیره دست است .
هزینه 28/000/000(تومان)
شرح کاری:
کلیه موارد اعلامی در np1
معرفی توسعه دهنده تحصصی سایت در حوزه SEO
تولید سایت اطلاع رسانی یا پرتال اختصاصی
ارتباط با سامانه فروشگاه و بانک اطلاعاتی
سیستم پروفایل کاربران و مشتریان


توضیحات اغلب پرینت تعرفه

تعرفه طراحی سایت np5
NP5

نام سرویس Custom Edition
(تولید اتوماسیون درونی تحت وب )
میزبانی 7 GB + یک حوزه .IR + یک پهنه بین المللی یکساله
زمان تحویل 70(روز کاری)
توضیحات ایجاد قابلیت تعریف نماینده یا بازاریاب با دسترسی مدیریتی برای تعریف خدمات یا محصولات قابل ارائه توسط ایشان
هزینه 40/000/000(تومان)
شرح کاری:
اعزام مدیر پروژه
کلیه موارد اعلامی در np3
معرفی خبره گسترش دهنده
رعایت کلیه ساختارهای SEO
بروزرسانی سیستم مدیریت درونمایه به دلخواه
بهینه سازی ماژولها و افزونه ها به دلخواه

 

توضیحات اغلب پرینت تعرفه


تعرفه طراحی سایت np6
NP6

نام سرویس Professional Edition
(پرتال چند مدیریتی و بازاریابی )
میزبانی 7 GB + دو گستره .IR + یک حوزه بین المللی یکساله
زمان تحویل 60(روز کاری)
توضیحات تولید بر بنیاد پلت فرم پیشنهادی خریدار برپایی می شود و کمینه سه برنامه نویس برای تولید فریم ورک اختصاصی و استاندارد بصورت دایم با شما در پیوستگی هستند
هزینه 70/000/000(تومان)
شرح کاری:
کلیه موارد اعلامی در np4
جاینمائی اولیه مطالب
ساختار سازی اختصاصی و CMS
کدنویسی پایه دستی به دلخواه
تحویل به صورت فاز به فاز

 

توضیحات اغلب پرینت تعرفه


تعرفه طراحی سایت np7
NP7

نام سرویس perfect design
(سامانه های وابسته و ترکیبی)
میزبانی 5 GB + دو پهنه .IR + یک حوزه بین المللی یکساله
زمان تحویل 80 روز کاری
توضیحات پروژه از پایه توسط تیم طراح کارآزموده تولید می شود و هیچ قبل فرض اولیه ای هستی ندارد.
هزینه 90/000/00 (تومان)
شرح کاری:
کلیه موارد اعلامی در np5
تولید سیستم مدیریت محتوای اختصاصی
تولید نرم افزارهای خاص
اتصال با سایر نرم افزارهای موجود کارفرما


توضیحات بیشتر پرینت تعرفه

قیمت طراحی سایت np8
NP8

نام سرویس customized design
(تولید بر بنیاد RFP )
میزبانی 5 GB + دو پهنه .IR + یک حوزه بین المللی یکساله
زمان تحویل پس از اولین جلسه فنی اعلام می شود
توضیحات تیم اجرا در برگیرنده مدیر پروژه، برنامه نویس، گرافیست و اپراتور حضورأ بر اساس فرامین سفارش دهنده اقدام به فرآوری میکنند
هزینه توافقی
شرح کاری:
تمامی موارد np5
تولید سیستم مدیریت محتوای اختصاصی
تولید نرم افزارهای خاص
اتصال با سایر نرم افزارهای موجود کارفرما


توضیحات



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

HTC از مجموعه جدید ردیاب‌های خود، از جمله ردیابی که حالت‌های چهره و حرکات دهان را ضبط می‌کند برای هدست‌های واقعیت مجازی Vive رونمایی کرد. این ردیاب تشخیص چهره ۱۲۹.۹۹ دلاری به هدست Vive Pro متصل می‌شود.

ردیاب معرفی شده توسط HTC برای ضبط حرکات لب، گونه و فک از دو دوربین و یک منبع نور مادون قرمز استفاده می‌کند و سپس آن را به حالت‌های مجازی صورت تبدیل می‌کند. به گفته HTC این محصول در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) عرضه خواهد شد.

 

 

 

HTC پیش از این در سال ۲۰۱۹ از یک ردیاب آزمایشی واقعیت مجازی صورت رونمایی کرد و اوایل این هفته، محصول جدید خود را در توییتر معرفی کرد. ردیاب دریافت کننده حالات صورت، از ۳۸ حرکت مجزا صورت پشتیبانی می‌کند و همچنین کاربران می‌توانند آن را با Vive Pro Eye که با استفاده از چشم داخلی عملیات ردیابی را انجام می‌دهد، جفت کنند. این ماژول به طور موثر می‌تواند اکثر حالات چهره کاربر را دریافت و به یک سیستم ضبط حرکت تبدیل کند.

HTC همچنین از نسخه جدید و نسل سوم ردیاب VR خود معرفی کرده است. این ردیاب نسبت به نسل گذشته خود ۳۳ درصد کوچک‌تر و ۱۵ درصد سبک‌تر است و به گفته HTC دوام باتری آن تا ۷۵ درصد افزایش پیدا کرده است. این محصول هم که به طور بالقوه با ردیاب مبتنی بر SteamVR شرکت Tundra رقابت خواهد کرد با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) عرضه خواهد شد.

 

 

 

ماژول‌های HTC برخلاف سنسورهای استاندارد هدست VR می‌توانند ردیابی دقیقی از قسمت‌های مختلف بدن ارائه کنند. به عنوان مثال، برخی سنسورهای VR در حال حاضر می‌توانند حرکت لب افراد را بر اساس صدای آن‌ها تخمین بزنند. اما ردیاب جدید صورت به صورت مستقیم می‌تواند با دریافت حالات مختلف چهره از جمله لبخند یا اخم افراد، نحوه حرکت چهره آن‌ها را ضبط کند.

متاسفانه این ردیاب‌ها ظاهرا از سازگاری محدودی برخوردار هستند. به عنوان مثال آن‌ها با محصولات حرفه‌ای Vive Pro سازگاری دارند اما به نظر می‌رسد از محصولات Vive Cosmos و Valve Index پشتیبانی نخواهند کرد.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اتحادیه اروپا بدنبال حضور پررنگ تر در صنعت نیمه‌هادی است و می‌خواهد تا پایان دهه جاری دستکم ۲۰ درصد از این بازار را در دست بگیرد. این اتحادیه همچین طرح هایی برای توسعه کامپیوتر کوانتومی طی ۵ سال آینده در دست دارد.

آنطور که خبرگزاری رویترز می‌گوید هدف اروپا از اینکار کاهش وابستگی به فناوری کشورهای دیگر است. این برنامه که «2030 Digital Compass» نام دارد پس از آن تدوین شد که شیوع کرونا سطح بالای وابستگی این قاره در تامین فناوری‌های کلیدی به چین و آمریکا را نمایان کرد. در این طرح بر لزوم استقلال بیشتر در تولید صنایع نیمه‌رسانا تاکید زیادی شده چرا که در گستره زیادی از صنایع و ابزارها کاربرد دارند.

نیمه‌هادی‌ها از گحت‌هایی نظیر موبایل و دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء گرفته تا خودروهای هوشمند، کامپیوترهای قدرتمند و هوش مصنوعی کاربرد دارند. این خبر در حالی منتشر شده که سراسر جهان درگیر کمبود چشمگیر نیمه‌رسانا‌ها است تا حدی که برخی خودروسازها ناچار به توقف تولید شده‌اند.

بر اساس سند مذکور تا سال ۲۰۳۰ باید تولید نیمه‌هادی‌های پایدار و پیشرفته در خاک اروپا از نظر ارزش به ۲۰ درصد از کل تولید جهان برسد و در این صورت وابستگی آنها به کشورهای دیگر تا حد کاهش می‌یابد. در این راستا اتحادیه در حال بررسی نحوه ساخت نیمه‌رساناها با لیتوگرافی کمتر از ۱۰ نانومتر و تا ۲ نانومتر است و یکی از راهکارها برای رسیدن به این هدف تاسیس یک کارخانه پیشرفته تولید نیمه‌‌رسانا است که احتمالا با همکاری شرکت‌های TSMC و سامسونگ محقق خواهد شد.

یکی دیگر از موارد مهم در این طرح توصیه به سرمایه گذاری در زمین فناوری‌های کوانتومی است که می‌تواند در زمینه‌هایی مثل پزشکی نوین و توالی‌یابی ژنتیکی تحول آفرین باشد. بر این اساس اروپا می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ با توسعه نخستین شتاب‌دهنده کوانتومی مسیر دستیابی به قابلیت‌های کلیدی را تا سال ۲۰۳۰ هموار کند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()