نوشته شده توسط : ساحل

به نظر بعضی از کارشناسان، بازاریابی تلفنی در جامعه امروز مرده است. و تاثیر و اثر بخشی لازم که در طی ده های پیش داشت را ندارد. با این حال کماکان کمپانی هایی هستند که این شیوه را شیوه مطلوب و کارآمد می دانند. به عقیده من لازم است کمپانی هایی که هنوز از این طریق استفاده می کنند و بازاریابی خویش را از این طریق قبل می برند، تکنیک های زیر را در جهت افزایش پرتو بخشی آن و بهبود فرایند دنبال های خود به کار می گیرند.

۱ – لطفاً ربات نباشید! و صحبت های خویش را بر پای بست، دربایستن مشتری پیش ببرید.

در اثناء بازاریابی تلفنی، لحن صحبت شما هنگام برخورد با مشتری بسیار تعیین کننده است. کوشش کنید در این مواقع به چهره یکنواخت گفتگو نکنید. یکنواختی لحن صدا اعتماد طرف روبرو به شما را از بین خواهد برد و این پرماسیدن را منتقل می کند که تاین مشتری هم یگانه از هزاران مشتری در میانی مشتریان شماست. لحن صدای شما باید لذت دسته و دلنشین باشد، گویی طرف مقابل، نخستین مشتری شما در درازا روز است. مشتریان علاقه بسیاری به متفاوت بودن دارند و در این صورت تریجح می دهند که حرف های شما را بشنوند.

۲ – سررسید مناسب تماس خویش را انتخاب کنید (بدانید که چه هنگام باید تماس بگیرید.)

برای بازاریابی تلفنی در مجموعه های مدل B2B، مسئله مهم، برگزیدن زمان مناسب برای برقراری تماس می باشد. هر مشتری بر اساس سوداگری متفاوت خود و در ضمن نقشی که در سازمان دارند، موعد پسندیده برای تعقیب ویژه خویش را خواهد داشت. بر اساس نتایج بررسی ها و تحقیقات اتمام شده، سررسید هایی که بهترین نتایج شدنی را ارائه می دهند، عبارتند از:

– از ۱۰ الی ۱۱٫۳۰ صبح

– ۵ دقیقه پیش از شروع ساعت بعد که مدیران هنوز وارد جلسه نشده اند.

– بامداد زود پیش از اینکه سوداگری به معنای واقعی آغاز شود.

۳ – از پیش چهارچوب هایی برای تماستان داشته باشید.

حتی اگر شما در کسب و کار خویش باتجربه نیز باشید، داشتن یک چهارچوب مشخص برای تماس تلفنی بایسته است. این مدل تماس شما را از سایر تماس های غیر از فروش جدا می سازد. چهارچوب مربوط به یک تماس، دربرگیرنده موارد پایین است:

– پیش از آغاز تماس و یا قبل از آغاز مکالمه، لغایت حتماً امکان مطمئن گردید که مشتری مقارن به شغل دیگری مشغول نباشد و نیز اطمینان حاصل کنید که در زمان مناسبی تماس گرفته اید. البته این مساله نیازمند در عقیده داشتن مولفه هایی از دسته شناخت سوداگری مشتری و نقش فردمورد عقیده می باشد. فلذا اطلاعات طرف خویش را در نرم افزار CRM تان به راستی ثبت نمایید.

– سوالی پیوسته با سوداگری خود بپرسید. برای نمونه سوال کنید که “شما در حال آماده چگونه از X بهره‌گیری می کنید؟” اپرسش در ارتباط با مسائل غیر کاری و حاشیه ای حس چندان مثبتی به مشتری منتقل نمی کند

– توصیه خویش را ذکر کنید. این پیشنهاد باید روشن و روشن باشد.

– این اطمینان را بدهید که نگرانی ها و دغدغه های آن ها را درک می کنید و برای رفع آن ها راه حل دارید. برای این قصد باید دغدغه های مشتری خود را از نخست معرفی کنید.

– اگر مشتری مقوله ی کسب و کارتان را پسندید، تماس تلفنی بعدی را همان هنگام با وی منسجم کنید. و حتما کوشش کنید که چندین سررسید متفاوت در روزهای گوناگون هفته برای تماس و یا ملاقات بعدی در نظر داشته باشید.

– بدانید که چه زمانی و چگونه باید تماس را به انجام برسانید و برای آن برنامه داشته باشید. نتیجه نهایی برای تماس خیلی می تواند مهم و تعیین کننده باشد.

۴ – اطلاعات اکثریت از کسب و کار خویش ارائه دهید.

ترفندهای بازاریابی و فروش تلفنی

شنیدن عبارت “برای من اطلاعات اکثریت بفرستید” از طرف مشتری هر چند امیدوار کننده است، اما اگر در ۲ دقیقه نخست آغاز تماس باشد، به این معنی است که مخاطب تمایلی به ادامه مکالمه نداشته و شیوه­ای مودبانه برای پسین دادن به تماس تلفنی در قبل گرفته است. این مساله یعنی مشتری جواب قانع کننده ای را دریافت نکرده است.

در این حالت نباید فقط به گفتن “بله” اکتفا کنید؛ بلکه باید پیوسته دیتا و پافشاری کنید اطلاعات ارسالی شما کاملا متناسب با احتیاج بیننده است. در پیوستگی سعی کنید اطلاعات سودمند و باره احتیاج آن ها را در اختیارشان قرار دهید و سپس مکالمه را به واپسین،انجام برسانید. این فرمایش می تواند جهت پیشبرد و ادامه فرایند فروش و بازاریابی بکار رود.

۵ – اهداف واقع بینانه و قابل دسترس داشته باشید.

قبل از اقدام برای هرگونه بازاریابی تلفنی، باید به این موضوع واقف باشید که فروش فوری به این طریق ، پدیده ای کمیاب است. افراد موردنظر شما کاملاً غریبه هستند و هیچ ایده ای در این باره که شما چه کسی هستید و اینکه می خواهید چه فرآورده یا خدمتی بفروشید، ندارند. مثلاً به جای تعیین این منظور که در مدت زمان X، Y مقدار از فرآورده یا خدمت خود را بفروشید، هدف واقع بینانه تری انتخاب نمایید؛ به نوع ای که دستیابی به آن تا حد بسیار زیادی امکان پذیر باشد. برگزیدن اهداف دست نایافتنی، مشتری را از ادامه مشارکت دلسرد کرده و به نتیجه دلخواه مدنظرتان نخواهید رسید.

در فرجام باید بیان کرد بازاریابی تلفنی مهارتی است که در درازا سررسید تکمیل می گردد و موارد بیان شده باید در طولانی مدت و بصورت مداوم تمرین شوند تا خروجی های مناسبی برای شما به همراه داشته باشند. از این رو تمرکز بر تمرین مداوم و ممارست بر آموزش و یادگیری تکنیک های این طریق بازاریابی می تواند کماکان در حفظ این روش تاثیرگذار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

3 ترفند برای MP3 Playerها

 

هم اکنون شاید پس از گوشی های موبایل، دستگاه های MP3 Player رشد روز افزونی دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی چند ترفند قابل استفاده در MP3 Player های مختلف بپردازیم. ترفندهایی کاربردی که میتوانید از MP3 Player خود بهتر و بهینه تر استفاده کنید.

 

کپی کردن آهنگهای حفاظت شده توسط قانون DRM
فرض کنید که در اینترنت فایل‌های موزیکی را خریداری کرده‌اید. گرچه در کامپیوتر آنها به راحتی اجرا می‌شوند، اما در MP3 Player آهنگ‌های خریداری شده پخش نمی‌شوند.
در حالت عادی فایل‌های موسیقی با قانون کپی DRM یا Digital Rights Management وجود دارند، پس MP3 Player شما نیز تنها وقتی قادر به اجرای این آهنگ‌ها خواهد بود که نرم‌افزار اجرایی او از قانون کپی گفته شده حمایت و پشتیبانی کند.
اینگونه که معلوم است در دستگاه شما چنین پشتیبانی وجود ندارد. اما شما می‌توانید فایل‌ها را به راحتی از قانون DRM جدا کنید. برای این کار باید موزیک‌ها را روی یک Audio CD ثبت کنید و سپس آنها را به فرمت MP3 تبدیل کنید. باید گفت که کیفیت صدا به خاطر تغییرات بوجود آمده در این میان، کمی تضعیف خواهد شد.

 

ادغام کردن آهنگ های WMA
اگر آهنگ‌های شما به فرمت WMA می‌باشند، ابتدا با برنامه‌ای مانند Windows Media Player یا هر برنامه دیگری با قابلیت ثبت و کپی مانند Nero یک سی‌دی Audio درست کنید.
اگر از نسخه 9 Windows Media Player استفاده می‌کنید گزینه های مقابل را برگزینید:

File > Copy > Copy to Audio CD

 

اگر از نسخه 10 Windows Media Player استفاده می‌کنید گزینه‌های مقابل را فعال کنید:

File > CDs and Device - Copy AudioCD

 

اکنون یا در Windows Media Player لیست موجود از آهنگ‌های مورد نظر را انتخاب کنید یا آنها را در اکسپلورر ویندوز انتخاب کنید و به Media Player بکشانید.
توسط گزینه Start copy سی‌دی جدیدی رابا فایل‌های WAV درست می کنید.هنگامی که این عمل پایان یافت، آهنگ‌های Audio-CD را به قالب MP3 تبدیل کنید. برای اینکار در Windows Media Player 10 گزینه‌های مقابل را برگزینید:

File > CDs and device > Copy from Audio CD

 

اکنون فایل‌های MP3 را بدون هرگونه قانون کپی دریافت خواهید کرد. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که کاری که انجام داده‌اید درست بوده است، از راه زیر امتحان کنید:
در اکسپلورر ویندوز، نشانگر موش را چند ثانیه‌ای بر روی فایل MP3 نگهدارید. اکنون باید پنجره‌ای با محتوای زیر برای شما ظاهر شود: safe:No.

 

تبدیل آهنگ های MP4
فرض کنید که آهنگ‌های M4P را از iTunes-Store اپل تهیه کرده‌اید. از این آهنگ‌ها نیز می‌توانید DRM را جدا کنید. برای اینکار باید توسط iTunes یک Audio CD درست کنید. یک لیست پخش را انتخاب کنید و یا آهنگ‌های مورد نظر خود را جدا کنید. سپس توسط گزینه های زیر CD صوتی را تشکیل دهید:

Edit > Setting > Advanced > Copy-audio-CD

 

سپس می‌توانید آهنگ‌های Audio CD را مانند مطالب گفته شده در بالا به قالب MP3 تبدیل کنید.

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/tarfand-mp3player.html



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل




 

فوت و فن خرید پرینتر

 

هنگامی تصمیم به خرید پرینتر می گیرید، احتمالا زمان طولانی به فکر کردن درباره مشخصات و مقایسه می پردازید. به مواردی همچون تعداد صفحاتی که هر کارتریج پرینتر چاپ می کند و اینکه به صورت خودکار می تواند دو روی کاغذ چاپ کند، توجه می کنید. همیشه به اندازه کافی برای شناخت مشخصات پرینتterری که فکر می کنید ارزان قیمت و به صرفه است وقت بگذارید، تا در آینده هزینه های گزاف روی دست شما نگذارد. در این مطلب به خصوصیاتی از پرینتر می پردازیم که باید مورد توجه قرار گیرند و خصوصیاتی را که توجه به آنها لزومی ندارد برای تان لیست می کنیم.

 

۱- پرینترها: خصوصیاتی که نباید به آنها زیاد توجه کنبم

سرعت موتور (سرعت چاپ):
تصور می شود اعداد سرعت موتور که اغلب سازنده ها بر آن تاکید دارند، می تواند نشان دهنده این باشد که یک کار چاپی حجیم و پرصفحه چقدر طول خواهد کشید. اما پرینترسازها معمولا این اعداد را تحت شرایطی محاسبه می کنند که با کاربری واقعی تفاوت بسیار زیادی دارد. مثلا ممکن است این نتیجه ای که بر روی کارتن پرینتر می بینید، تست سرعت در حالت draft یا پیش نویس با سرعت بالا باشد. اما اغلب ما با کیفیت معمولی و پررنگ از پرینتر استفاده می کنیم که خیلی کندتر است. یا اینکه مدت زمان پردازش تا شروع چاپ اولین صفحه را در محاسبات لحاظ نمی کنند، اما متاسفانه این تاخیر پردازشی بخش جدایی ناپذیری از هر پرینت است.

 

۲- پرینترها: خصوصیاتی که تا حدی قابل توجه اند

سیکل پرینت ماهیانه:
این عدد می تواند نشانگر میزان دوام پرینتر باشد، پس برای انتخاب های اداری و یا افرادی که کارهای چاپی سنگین دارند، باید به این عدد توجه ویژه ای داشت. البته پرینترهای ارزان قیمتی که برای کاربردهای خانگی استفاده می شوند، حتی ممکن است این عدد را در بروشور خودشان نداشته باشند.

اگر پرینتری سیکل ماهیانه ۲۰ هزار داشته باشد، برای بیگاری در یک شرکت بزرگ یا مرکز چاپ و تکثیر ساخته شده، پول تان را بیهوده برای استفاده خانگی دور نریزید. توجه داشته باشید که شما به طور معمول تنها ۱۰ تا ۲۵ درصد سیکل چاپ پرینتر را در خانه و دفتر کار استفاده خواهید کرد، پس در مصارف کوچک زیاد دنبال این عدد نباشید.

 

رزولوشن چاپ:
رزولوشن واقعی یک پرینتر، آنقدرها که شرکت های تولیدی بر روی آن تاکید دارند، مهم نیست. زیرا شما در بهترین حالت، به کیفیتی بیشتر از ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ (dpi) نیاز نخواهید داشت. عباراتی همچون optimized یا بهینه شده و up to قبل از رزولوشن تنها تبلیغاتی بوده و شما را از اعداد واقعی دور می کند. اگر هم به دنبال تصاویر و متن های زیبا و قابل توجهی هستید، بهتر است به دنبال رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ دی پی آی باشید.

 

رزولوشن اسکن:
همانند رزولوشن چاپ، رزولوشن اسکن هم می تواند با کمی فریب و تبلیغات همراه شود. به عنوان یک سنجش صحیح به دنبال رزولوشن نوری یا optical resolution باشید. البته زیاد سخت گیر نباشید، رزولوشن ۳۰۰ نقطه در اینچ (dpi) برای اسکن کافی است. کیفیت بالاتر همیشه به معنی مدت زمان اسکن بیشتر، اسکن کندتر و اندازه فایل بزرگتر است. حواس تان به عباراتی چون interpolated و optimized و up to باشید.

 

۳- پرینترها: خصوصیاتی که باید مورد توجه قرار گیرند

چاپ دو روی اتوماتیک:
پرینترهایی که چاپ دو روی اتوماتیک (Automatic duplexing) دارند، صرفه جویی بسیار خوبی در کاغذ دارند. این هم خبر بسیار خوبی برای درختان و جیب ما است. اگر هم برای هزینه کمتر پرینتری ارزان تری خریده اید، بد نیست که برای لطف به جیب تان و ترحم بر درختان، کمی وقت گذاشته و به صورت دستی چاپ ها را دو رو انجام دهید.

 

Page yield‫:‬
همه کارتریج های جوهر پرینتر خصوصیتی به نام Page yield دارند که نشان دهنده تعداد صفحاتی است که یک کارتریج می تواند چاپ کند. این خصوصیت بر روی تمامی پرینترها قابل مشاهده است. اما استاندادهای صنعتی ISO‪/‬IEC باعث شده اند تقریبا اعداد ذکر شده روی اکثر کارتریج ها قابل اعتماد و نسبتا صحیح باشند.

 

کارتریج های استارتر:
برخی از پرینترهای لیزری ارزان قیمت، هنگام فروش به جای یک کارتریج با اندازه معمولی، اغلب با کارتریج های کوچکتری با نام Starter-size cartridge عرضه می شوند. با این کار قیمت تمام شده برای کارخانه و مشتری کمتر می شود. اما توجه داشته باشید که این کارتریج سریع تر از حد معمول تمام شده و هزینه خرید کارتریج زودتر از موعد را روی دست تان می گذارد.

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پایه سئو درونی سایت یک میلیون تومان بوده و با توجه به وضعیت حال حاضر سایت و حجم و اندازه آن، بر این مبلغ افزوده می شود. جهت استعلام ریزبین هزینه سئو داخلی، با ما تماس بگیرید. این کار هم در قالب یک گزارش و هم در قالب یک پروژه اجرایی قابل تعریف است. لازم به ذکر است در قالب پروژه اجرایی نیز گزارش کاری در انتهای آن خدمت شما تقدیم خواهد شد. مهمترین کارهایی که در این گونه پروژه ها انجام می شوند عبارتند از:

1- سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، واژه ها کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و ...)
2- سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و ...)
3- ساخت و بهینه سازی سایت مپ
4- فعال کردن Htaccess. و تصحیح تنظیمات آن
5- ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
6- بررسی یو آر ال های سایت و تصحیح آنها در چهره امکان
7- رسیدگی و ویرایش کدهای منسوخ شده HTML
8- پرکار کردن Gzip در سایت به قصد فشرده سازی دیتا های سایت
9- پرکار کردن کش سایت
10- جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در زمان رندر شدن سایت
11- رسیدگی وجود محتوای Flash و پنجره های Iframe در سایت
12- مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
13- بهینه سازی تصاویر سایت (کاهش حجم تصاویر و نگارش متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)
14- ترکیب فایل های CSS
15- اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
16- ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
17- بهینه کردن حجم سایت
18- لینک بیلدینگ داخلی در صفحات سایت
19- بررسی ریداریکت های اعمال شده در سایت
20- رسیدگی ویژگی Keep Alive
21- افزایش سرعت سایت
22- بررسی و تصحیح نمایه و فالو بودن صفحات

قیمت سئو خارجی سایت
هزینه سئو بیگانه سایت وابسته به شمار بک لینک ها، کیفیت بک لینک ها و میزان فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی است. سئو خارجی شامل طیف گسترده ای از تکاپو هاست که یک سئوکار چیره دست آنها را برای شما سپریدن خواهد داد. در حالت کلی سئو خارجی به تنهایی فایده زیادی نداشته و بهتر است که پروسه سئو سایت ترکیبی از سئو خارجی با سئو داخلی و فنی باشد

هزینه پایانی سئو سایت
هزینه نهایی سئو و بهینه سازی سایت به عوامل بسیاری وابسته است. براورد تعیین بها پایانی سئو در هر سایت با سایت سایر متفاوت است و این عدد با توجه به آنالیز چند ساعته ای که صورت می گیرد، تخمین زده می شود. به ذکر سایر عبارت تعرفه سئو به این شکل که خرج سئو یک واژه کلیدی در سایت، عددی از قبل تعیین شده باشد، از نظر بخردانه اشتباه است و اگر کسی پیش از بررسی سایت شما و بدون هیچ پژوهش میدانی برای سئو هر سایتی یک شماره مشخص داشته باشد، می بایست در صحت و راستی-راستگویی گفته های آن شخص شک کرد.

در حالت کلی بها سئو و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:

میزان چشم وهمچشمی در بین کلمات کلیدی
عمر سایت و دامنه
وضعیت و میزان تکاپو رقبا
مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها
وضعیت و جایگاه فعلی سایت
تعداد کلمات کلیدی جهت سئو
تضمین جایگاه سایت پس از انجام پیمان نامه سئو
مشاوره، تعلیم و پشتیبانی
اما تجربه ما نشانه دیتا که بسیاری از کارفرماها با توجه به عدم شناخت کافی از سئو، قادر به درک کامل فرآیند بها گذاری نیستند و صرفا یک شماره از ما میخواهند. اما این گونه قیمت گذاری های مقاوم با توجه به رقابتی بودن فضای امروزی کسب و کارها از اعتبار سرنگون است. چرا که اگر فرضا سئوکاری با یک هزینه مشخص سایت شما را به رتبه یک گوگل هم برساند، این جایگاه دائمی نخواهد بود و بعد از مدتی به واسطه کار و جنبش دیگر رقبا و عدم بروزرسانی سایتتان، با افت رتبه روبرو خواهید شد.

مشکل دیگری که این نوع قیمت گذاری ها دارد اینست که معمولا این سئوکارها با منظور رسیدن به صفحه اول گوگل، دست به هر کاری از آنگونه سئو کلاه سیاه و لینک سازی افراطی میزنند و این کارها معمولا عواقب نکویی در دراز مدت برای سایت شما نداشته و بسیار مشاهده شده که این نوع تارنما ها مبتلا جریمه گوگل شده اند.

همچنین واژه ها کلیدی یک سایت برای کسب شدامد و مشتری بیشتر فقط محدود به یک یا چند واژه کلیدی ویژه نبوده و در یک پروژه سئو مدرن، می بایست بر روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید تا فرایند کاری از دید گوگل طبیعی تر و بهینه تر به عقیده برسد.

به همین دلیل اگر به تعقیب کسب نتایج ماندگار از سئو هستید، ما استفاده از خدمات سئو ماهانه را به شما رهنمود می کنیم.

سئو سایت به صورت ماهانه و بر اساس یک بودجه مشخص
بعضی از وبسیات ها در زمینه سئو، منظور صرف بودجه مشخصی را دارند و جدا از هدفشان که رسیدن به صفحه اول گوگل است، بودجه محدودی در این مقوله دارند و می خواهند آرام آرام به هزینه کردن در این فرآیند بپردازند. این گونه سیاست برای بسیاری از کسب وکارهایی که از یک محیط فیزیکی مانند یک فروشگاه در یک مرکز خرید برخوردارند، و بالطبع درامدی دارند و در کناره آن علاقه مندند در سال های آینده از وبسیات خویش نیز مشتریانی کسب کنند، بسیار مناسب است.

صاحبین این نوع سایت ها در حال آماده شتاب و اشتیاقی برای کسب درامد از وبسیات ندارند، چرا که درامد خوبی هم الان دارند. آنها بعدها می خواهند به درامد خویش افزوده و یا صرفا به شکل آنلاین کار و جنبش کنند. ما این گونه اهداف بلند مدت را زیاد قسمت می کنیم، چرا که آینده نگری در آنها وجود دارد و همواره اعتبار سایتی که حائز سن اکثریت است، بالاتر می باشد.

پیشنهاد تیم رادزاد برای این افراد، طراحی سایت در نخست و سئوی آن در یک بازه زمانی طولانی تری است. اگر شما جز این تقسیم کسان هستید، می توانید بودجه مشخص خود را برای این شغل تعیین کرده و تیم ما نیز یک برنامه بلند مدت برای شما مشخص می کند. صرف هزینه سئو در این کار می تواند به شکل ماهانه سپریدن شود و ما بر پای بست، این بودجه بهترین پلن را برای شما حاضر کرده الی با بهترین بها سئو و در سررسید مشخصی به قصد خود برسید.

از مزایای این گونه سرمایه گذاری بر روی سئو، تماشا پیشرفت شغل و صرف خرج سئو بر مبنای آن است. در این پروژه ها، شما به صورت ملموسی ارتقا آرام سایت خویش را نگریستن می کنید و مطمئنا اعتماد اکثریت بین شما و سئوکار تان برپایی می شود. همچنین از هزینه یک باره بر روی سئو امتناع کرده و بودجه اکثریت برای سایر کارهایتان خواهید داشت.

هزینه کردن ماهانه بر روی سئو برای سایت هایی که دارای واژه ها رقابتی هستند و یا سایت هایی که در یک یا دو کلمه کلیدی در صفحه نخست پیمان دارند و برآنند در سایر کلمات کلیدی نیز آرام آرام در صفحه نخست قرار گیرند نیز زیاد پسندیده است.

 

هزینه سئو کلمه ای

از دیگر مزیت های صرف خرج ماهانه بر روی سئو، سپردن بخش تهیه محتوا به ماست. احد از موارد بسیار مهم در فرآیند سئو، تهیه محتوا و به روز رسانی مرتب سایت از طرف کارفرماست. اما بسیاری از کارفرماها فرصت و تخصص چنین کاری را ندارند. در پروژه های ماهانه سئو می توانید این فرایند را به ما بسپارید الی سایت شما از نظر به روز رسانی نیز مشکلی نداشته باشد. در عقیده داشته باشید که امروزه یک سایت بدون دسته فرآوری محتوا، نمی تواند در سئو موفق باشد.

پکیج های سئو ماهانه سایت عبارتند از:

بسته اقتصادی (1.000.000 تومان) بسته برنزی (2.000.000 تومان) بسته نقره ای (4.000.000 تومان) بسته زرین (10.000.000 تومان)
- رسیدگی وب سایت
یافتن کلمات کلیدی
افزایش رتبه در کلمات کلیدی حداقل 10 کلمه کلیدی حداقل 20 کلمه کلیدی حداقل 40 واژه کلیدی حداقل 100 واژه کلیدی
آنالیز یو آر ال ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی
آنالیز محتوای تکراری
آنالیز ساختار وب سایت
آنالیز رقبا
- سئو داخلی
بررسی یو آر ال ها
دوباره نویسی یو آر ال ها
بهینه سازی عنوان صفحه تا 10 صفحه تا 20 صفحه تا 40 صفحه تا 100 صفحه
بهینه سازی متا تگ ها
بررسی برگزیدن درست واژه ها کلیدی
بهینه سازی انکر تکست
بهینه سازی متن جایگزین تصویر
ساختن صفحه 404 سفارشی
بهینه سازی تگ های هدر
ساخت صفحه جدید (در چهره نیاز) تا 3 صفحه تا 5 صفحه تا 10 صفحه تا 15 صفحه
بهینه سازی تگ کانونیکال
بهینه سازی robots.txt
بهینه سازی و ساخت نقشه سایت
بهینه سازی کد ها
بهینه سازی سرعت سایت
ساخت لینک های داخلی
چک کردن ریدایرکت ها
رفع خطاهای 404
- مقایسه سازگاری وب سایت
چک کردن لینک های نامعتبر
چک کردن حجم صفحه
چک کردن استانداردهای W3C
چک کردن نمایش صحیح تارنما در مرورگرهای مختلف
- سئو خارجی
لینک سازی طبیعی
رپورتاژ آگهی
ساخت بلاگ
- فرآوری محتوا
تولید محتوا تا 3000 کلمه تا 6000 کلمه تا 12000 کلمه تا 24000 واژه
تولید درونمایه برای محصولات یا خدمات تا 1000 کلمه تا 2000 کلمه تا 4000 کلمه
- رسیدگی گوگل سرچ کنسول
ثبت تارنما در گوگل سرچ کنسول
چک کردن خطاهای گزارش شده
ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول
آنالیز بخش Coverage
آنالیز و رفع خطاهای پیوسته با موبایل فرندلی بودن وب سایت
- سئو محلی
ثبت وب سایت در نقشه گوگل
امتیاز و کامنت گذاری برای کسب و کار
افزایش رتبه سایت در نتایج محلی
- گزارش گیری
آنالیز شدامد سایت
گزارش دگرگونی ها رتبه سایت
گزارش تکاپو های انجام شده
دقت داشته باشید که بسته سئو اقتصادی در بازه های زمانی کمینه سه ماهه ارائه می شود. در ضمن به ازای سفارش سه ماهه، شش ماهه و یکساله هر یک از بسته ها (به جز اقتصادی) به ترتیب سفارش ها شامل تخفیف های 5، 6 و 7 درصدی میشوند.

به همراه همگی این پکیج ها، خدمات ارائه راهکارهای جدید سئو و وانگهی حمایت و مشاوره تخصصی سئو در ساعت های کاری ارائه می شود

 



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۱  3980918020

با توجه به محبوبیت گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت توسعه و تولید این محصولات روی آورده‌اند.

نگاهی به بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۱۹ + قابلیت‌ها

به گزارش ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود. این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ و پر تب و تاب شده است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بر اساس گزارش وب سایت t3، در زیر به مروری بر برترین گوشی‌های هوشمند تاشو و مجهز به صفحه نمایش انعطاف‌پذیر که روانه بازارهای جهانی شده‌اند، خواهیم پرداخت:

سامسونگ گلکسی فولد (SAMSUNG GALAXY FOLD)

از بارزترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر ۷.۳ اینچی

حافظه رم: ۱۲ گیگابایت

حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت

لنز دوربین سه‌گانه: ۱۶ – ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسلی

باتری: ۴ هزار و ۳۸۰ میلی آمپر ساعت

هواوی میت‌ایکس (HUAWEI MATE X)

از مهم ترین ویژگی های این گوشی های هوشمند تاشو می توان به صفحهنمایش ۸ اینچی، پردازنده ۹۸۰ کایرین و قابلیت اتصال به شبکه ۵G اشاره کرد.

گوشی تاشوی اوپو (OPPO FOLDABLE PHONE)

با اینکه هنوز شرکت چینی اوپو این محصول خود را به طور رسمی رونمایی و عرضه نکرده و اطلاعات زیادی از آن نیز در فضای مجازی و رسانه های خبری منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود گوشی قدرتمندی باشد که توانایی رقابت با سایر رقبای سرسخت خود را داشته باشد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد کرده‌اند که این گوشی شباهت‌های فراوانی به گوشی تاشوی هواوی میت ایکس خواهد داشت.

موتورولا ریزر ۲۰۱۹ (MOTOROLA RAZR ۲۰۱۹)

این گوشی هوشمند تاشو در دو نسخه مختلف به حافظه رم ۶ گیگابایتی و داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و تراشه پردازنده اسنپ دراگون کوالکام ۷۱۰ مجهز شده است.  

ال‌جی بِندی (LG BENDI)

این محصول نیز با اینکه هنوز در مرحله توسعه قرار دارد، توجه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری را به سمت و سوی خود جلب کرده است. انتظار می‌رود این محصول در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازارهای جهانی شود.

شیائومی میکس‌فلکس (XIAOMI MIX FLEX)

این گوشی هوشمند نیز که در حد انتشار یک ویدیو معرفی و رونمایی شده است، برای بسیاری از طرفداران این برند چینی نوظهور جالب توجه است و به نظر می‌رسد در دو نسخه شیائومی دوآل فلکس و میکس فلکس به بازار عرضه شود.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980918020.html



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل گزینه‌ای را در گوگل مپ گوشی های آیفون فعال کرده که با استفاده از آن می‌توان موقتاً جلوی ردیابی سفر را توسط این نرم افزار گرفت.

گوگل جلوی ردگیری گوشی‌های آیفون را گرفت

به گزارش تسنیم به نقل از سی ان بی سی، گوگل در روز دوشنبه گزینه ای را در گوگل مپ گوشی های آیفون فعال کرده که با استفاده از آن می‌توان موقتاً جلوی ردیابی سفر را توسط این نرم افزار گرفت.

اگر بخواهید به جایی سفر کنید و تمایل نداشته باشید مکان شما در گوگل مپ مشخص شود، این گزینه برای شما بسیار مناسب است. شما می توانید کاملاً جلوی ردیابی سفرتان را توسط گوگل مپ بگیرید ولی برخی افراد عقیده دارند که این ردیابی برای امنیت آنها بسیار مفید است و با استفاده از آن می توان سفرهای گذشته را به خاطر آورد و بر اساس آن پیشنهادات جدیدی دریافت کرد.

گوگل مپ بسیاری از این اطلاعات را ذخیره می کند و می توان در فواصل زمانی خاص اطلاعات  قدیمی‌تر را به طور خودکار حذف کرد.

ولی اگر می خواهید به مکانی سفر کنید که هیچکس از آن خبر نداشته باشد، می توانید با گزینه اینکاگنیتو (Incognito)جلوی ردیابی گوگل مپ را بگیرید.

گوگل اعلام کرد: وقتی در حالت اینکاگنیتو هستید، مکان هایی که جستجو می کنید یا به آنها سفر می کنید در حساب گوگل شما ذخیره نمی شوند و دیگر نمی توانید پیشنهاداتی بر اساس انتخاب های قبلی خود داشته باشید. مثلاً اگر به دنبال رستوران هستید گوگل مپ نمی تواند بر اساس مکان هایی که قبلا در آن غذا خورده اید پیشنهادی به شما بدهد. این ویژگی در گوشی های اندروید فعال شده است و به این صورت عمل می کند:

- گوگل مپ را در آیفون خود باز کنید

- بر روی تصویر پروفایل خود در گوشه بالا و سمت راست ضربه بزنید

- بر روی گزینه Turn on Incognito mode ضربه بزنید

- حالا گزینه close را انتخاب کنید

وقتی در حالت اینکاگنیتو هستید، تصویر پروفایل شما به یک گزینه خاکستری تغییر شکل پیدا می‌کند که نشان می دهد سفر شما توسط گوگل مپ ثبت نمی شود و در تاریخچه حساب شما نخواهد آمد. این ویژگی در حال حاضر در حال رونمایی و گسترش است و ممکن است فوراً آن را در گوشی هایتان پیدا نکنید ولی طی چند هفته آینده حتماً آن را خواهید داشت.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980919108.html



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ازاریابی تلفنی شیوه­ای از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده با مشتریان احتمالی خود تماس تلفنی پایدار می­کند و به ارائه توضیحاتی در ارتباط با محصولات یا خدماتی که ارائه می­دهد می­پردازد و در نهایت از مشتری تقاضای خرید می­کند که به فروش تلفنی می­انجامد.

بنابراین در این روش مشتری، فروشنده را نمی­شناسد و حفظ ارتباطی که پایدار می­شود به فروشنده ارتباط دارد، اگر بازاریاب تلفنی بداند اصول صحیح بازاریابی تلفنی چیست؟ و آن را به پیشه ببندد مشتری می­تواند با او بستگی استوار کند و به خرید کالا و خدمات بازاریاب رغبت پیدا کند.

 

این مقاله را نیز بخوانید. آیا سوداگری من نیاز به بازاریابی دیجیتال دارد؟ (به همراه فایل صوتی)
چرا یادگیری اصول صحیح بازاریابی تلفنی مهم است؟
اهمیت یادگیری اصول درست بازاریابی تلفنی در آن­جایی است که این اصول در مناطق جغرافیایی، کشورها و فرهنگ­های مختلف متفاوت است. ما باید به اندازه­ای با بستر فرهنگی آن منطقه­ای که قصد بازاریابی داریم آشنا باشیم. این هشدار باعث می­شود که بر پایه اصول بازاریابی آن ادب پیش برویم و در ارتباط موثر با مشتریان موفق عمل کنیم.

اصول درست بازاریابی تلفنی چیست؟
اصول درست بازاریابی تلفنی چیست؟
اصل اول:
هدف شما باید مشخص و ترجیحا مکتوب باشد. پروا داشته باشید که بازاریابی تلفنی نوعی مذاکره است و شما باید کاملا آمادگی هرگونه سوال و جوابی را داشته باشید. اگر منظور شما مشخص باشد می­توانید برای پاسخ­های احتمالی طرف مقابل، خویش را آماده کنید.

اصل دوم:
کنار تلفن خود، کاغذ و قلم داشته باشید. چه بسا احتیاج به نت­برداری از صحبت­های مشتری داشته باشید و یا شاید لازم باشد آدرسی را یادداشت کنید. نباید مشتری را چشم براه نگه دارید. باید سریع باشید.

اصل سوم:
در بازاریابی تلفنی درست است که شما توانایی بستگی چشمی و زبان تن را از دست می­دهید اما صدا و لحن گفتمان که از شما گرفته نشده است. قدرت خویش را در شوق و هیجان و لحن مثبت و پرانرژی خویش اثر دهید.

اصول فروش تلفنی

اصل چهارم:
متنی از آنچه پیمان است بگویید به صورت کتبی داشته باشید. در این متن شما باید به ویژگی­های محصول اشاره کنید. البته توجه داشته باشید که نباید آن را روخوانی کنید بلکه باید به صورت حرفه­ای و جذاب آن را بازگو کنید.

اصل پنجم:
بدن شما در حالت ایستاده آدرنالین اکثریت تراوش می­کند که مایه چیرگی اغلب شما نسبت به حالت نشسته می­شود. بنابراین بایستید و صحبت کنید.

اصل ششم:
لطفا از حاشیه رفتن و صحبت درباره همه­چیز امتناع کنید. مشتری شما به اندازه کافی وقت ندارد. فقط نکات ترغیب­کننده را یادآور شوید.

اصل هفتم:
ابتدا به معرفی خود و کمپانی خود بپردازید. سپس به سراغ موضوع اصلی بروید و مزایا را بازگو کنید. در پایان با دریافت وقت ملاقات حضوری گفتگو را به فرجام برسانید.

اصل هشتم:
حفظ تعامل با مخاطب بسیار مهم است. نام بیننده خود را بپرسید و در درازا مکالمه نامش را خطاب کنید و او را به گفت­وگو ترغیب نمایید.

اصل نهم:
قدردان مشتری باشید و قدردانی خویش را اثر دهید. شما مهم­ترین دارایی فرد یعنی سررسید او را گرفته­اید بعد باید سپاس­گذار باشید. قدردانی اعتمادسازی به پیگیری دارد و اعتمادسازی کامیابی شما را.

اصل دهم:
همیشه شنیده­ایم که گرد از بهترین معلم­ها تجربه است. موفقیت­ها و شکست­هایتان را ارزیابی کنید و خویش را از نوبسازید. تسلیم نشوید.

در بازاریابی تلفنی چه بگویید؟
در بازاریابی تلفنی چه بگویید؟
فروش تلفنی نقدها و چالش­های زیاد زیادی به تعقیب دارد اما با شناخت کافی از محصولات و خدمات خود، تمرین تبادل نظر و البته ارشاد صحیح مشتریان می­توانید در تیم بازاریابی خویش کامیاب عمل کنید.

به جای پرحرفی، سوالات اختصار و هدفمند بپرسید.
مختصر و سودمند مزایای محصول خویش را برای مشتری توضیح دهید. مزایای گفته شده باید بر پایه نیازهای مخاطب شما باشد.
با داشتن اطلاعات کامل درباره فرآورده و یا خدمات خود، به پرسش­های مخاطبان خود به صورت کامل و جامع پاسخ دهید.
لازم نیست زیاد سنگین و ادبی صحبت کنید! صحیح است که باید به موضوع خود چیرگی داشته باشید ولی کاربرد بی­مورد از لغات فنی بی­مورد است.
در واپسین،انجام مزاکره­ی فروش تلفنی یک جمع­بندی درست داشته باشید.
این مقاله را نیز بخوانید. افزایش فروش با کشف نیازهای پنهان مشتری
آیا بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی متفاوت است؟
در ریشه-بن-بیخ خیر تفاوتی ندارند ولی عده­ای معتقدند که فروش تلفنی تنها برای اطلاع­رسانی و فروش محصولات و خدمات است اما بازاریابی تلفنی می­تواند برای نظرسنجی از مشتریان، ارزیابی بازارها، نزدیک­تر کردن رابطه کسب و کار با مشتریان و حتی مدیریت بستگی با مشتری استعمال داشته باشد.

اشتباهات بازاریابی تلفنی که کل زحمات شما را به باد می­دهد
اگر از محصولات خویش آگاهی کامل نداشته باشید نمی­توانید نیاز مشتری را تند تشخیص دهید و راه­حل خود را ارائه دهید.

بازاریاب حرفه­ای به تعقیب فروش تحمیلی نیست و به جای آنکه مدام درباره­ی مزایای محصولات و خدمات خویش گفتگو کند، در ارتباط با اصولی که باره توجه مصرف­کنندگان است صحبت می­کند و پیشنهادات خود را ارائه می­دهد.

در شرایطی که شخصی به شما و محصولاتتان اعتماد کرده است ولی خرید نمی­کند باید این مسئله را پیگیری کنید. برای اینکه شانس خود را در فروش تلفنی خود بالا ببرید باید بدست تلفن او را از رضایت دیگر مشتریان مطلع کنید.

سخن پایانی:



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,شرکت اپل

اپل موفق شد با شکست دادن رقبای سرسختی مثل آمازون، مایکروسافت و گوگل بالاخره رکورد عبور از مرز ارزش سهام 1 تریلیون دلاری را بزند و در مقام نخست قرار گیرد.

به گزارش انتخاب به نقل از سی ان بی سی، سهام اپل امروز در بازار از مرز  یک تریلیون دلاری عبور کرد و رکوردی خیره کننده و البته افتخاری بزرگ را نصیب خود کرد. 

 

در حال حاضر هر سهم اپل در بازار نیویورک به بهای 207 دلار به فروش می رسد.درواقع سهام این شرکت تقریبا 3 درصد افزایش یافته است. 

 

سهام اپل پس از آن رکورددار شد که  گزارش سه ماهه  قوی خود را منتشر کرد.مجموع سهام  اپل در حال حاضر 4،829،926،000 سهم است و  قیمت سهام  این شرکت امروز حتی از مرز207.05 دلار نیز عبور کرد و در نتیجه اپل را زودتر از رقبابه خط پایان رساند. 

 

دن لویس، تحلیلگر بازار بورس در گفتگو با سی ان بی سی می گوید: "من فکر می کنم این موفقیت بیش از هر چیزبه چگونگی قدرت اکوسیستم اپل در چند دهه گذشته مرتبط است. اما این پایان تلاش های اپل  نیست، عبور از مرز 1 تریلیون دلاری فقط نقطه آغازی برای تلاش های آنان است.  من این را فقط به نوعی صحبت کردن در مورد مرحله جدید رشد و سودآوری می دانم".

 

ارزیابی ها نشان می دهند فعالیت های اپل در حوزه فضای ابری،اپل پی، آیتونز و خدمات این شرکت موفق شده درامد و سهام این شرکت را اینگونه ارتقا دهد. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews12622.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبارتکنولوژی,پرفروش‌ترین گوشی‌های ده سال اخیر

تنوع و افزایش قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، روز به روز در حال افزایش است. اما بعضی گوشی‌ها در این زمینه تاریخ ‌ساز بوده‌اند!

در ۱۵سال اخیر استقبال از گوشی‌های هوشمند روز به روز در حال افزایش بوده و البته برخی از انواع این گوشی‌ها بیش از مدل‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در مجموع و در بیش از یک دهه اخیر پنج مدل گوشی هوشمند بیش از دیگر مدل‌ها در بازارهای جهانی به فروش رفته‌اند که آشنایی با آنها و به خاطر سپردن اسامی شان خالی از لطف نیست.

۵- گلکسی اس ۳ و آیفون ۵ با فروش ۷۰ میلیون واحدی

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,پرفروش‌ترین گوشی‌های ده سال اخیر


در انتهای فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند کل تاریخ دو گوشی گلکسی اس ۳ سامسونگ و آیفون ۵ قرار دارند که ۷۰ میلیون واحد از هر یک از این گوشی‌ها به فروش رفته اند. نکته جالب در مورد هر دوی این گوشی‌ها آن است که دنباله‌هایی بر دو مدل پرطرفدار دیگر از گوشی‌های مختلف بوده اند که به ترتیب گلکسی اس ۲ و آیفون ۴ اس نام داشته اند. تولید هر دو مدل یادشده در سال ۲۰۱۲ متوقف شده بود و گالکسی اس ۳ و آیفون ۵ جایگزین آنها شده بودند. موفقیت گلکسی اس ۳ جایگاه سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را در بازار تثبیت کرد. آیفون ۵ هم موفقیت دیگری برای اپل بود و نمایشگر بزرگتر و ۴ اینچی آن به شدت مورد توجه قرار گرفت.

۴- آیفون ۷ و ۷ پلاس با فروش ۷۸ میلیونی
 

اخبار,اخبارتکنولوژی,پرفروش‌ترین گوشی‌های ده سال اخیر


اپل توانست با عرضه دو مدل از گوشی آیفون به نام های آیفون ۷ و ۷پلاس موفقیت قابل توجهی کسب کند و این موفقیت در سال های بعد تکرار نشد. از جمله علل موفقیت این دو گوشی می توان به ضدآب بودن آنها، قابلیت ذخیره سازی حجم بیشتری از اطلاعات در مقایسه با گوشی ها و مدل های قبلی آیفون، باتری بزرگتر و باظرفیت شارژ بیشتر و غیره اشاره کرد.

۳- گلکسی اس ۴ با فروش ۸۰ میلیونی
 

اخبار,اخبارتکنولوژی,پرفروش‌ترین گوشی‌های ده سال اخیر


گلکسی اس ۴ شرکت سامسونگ که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، یکی از رویایی‌ترین تولیدات این شرکت کره‌ای بود که در رقابت با گوشی‌های هوشمند و پیچیده موجود در بازار توانست به فروش خیره کننده ۸۰ میلیون واحدی دست یابد.
در واقع سامسونگ با استفاده از موفقیت گوشی گلکسی اس ۳ توانست در صدر بازار قرار بگیرد. از جمله مزایای این گوشی می‌توان به سخت افزار پیشرفته و قدرتمند و برخی نرم‌افزارهای خلاقانه اشاره کرد.

۲- نوکیا ۵۲۳۰ با فروش ۱۵۰ میلیونی
 

اخبار,اخبارتکنولوژی,پرفروش‌ترین گوشی‌های ده سال اخیر


شاید غیرمنتظره ترین گوشی موجود در این فهرست نوکیا ۵۲۳۰ باشد که رتبه چشمگیر دوم را هم از آن خود کرده است. این گوشی ارزان قیمت توسط نوکیا تولید شده بود و یک گوشی هوشمند جذاب محسوب نمی شد. این گوشی حتی از فناوری ارتباطی بی سیم وای –فای هم پشتیبانی نمی کرد. نوکیا ۵۲۳۰ در سال ۲۰۰۹ تولید و عرضه شد و مجهز به سیستم عامل سیمبین و نه ویندوز موبایل یا اندروید بود. نمایشگر ۳.۲ اینچی، دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی و تنها ۷۰ مگابایت حافظه داخلی از جمله امکانات گوشی یادشده بود. به نظر می رسد تنها عامل اصلی اقبال به این گوشی قیمت مناسب آن بود که به ۸۰ یورو می رسید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews3977286662.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فروشندگی صنعتی خاص با خصوصیات خاصی است. با این حال؛ شاید بسیاری اندیشه کنند که هر کسی می تواند فروشنده باشد! در واقع، بله. هرکسی می تواند فروشنده باشد. ولی فروشنده ماهر؟‌خیر!

تکنیک فروش
فروشنده، راهی مشخص با اهدافی مشخص دارد اگر هدف آن فروش بسیار باشد چیزی نمیتواند آن را متوقف کند. فروشندگی فقط فروش فرآورده نیست بلکه به دست آوردن اعتماد مشتری است لغایت مشتری دائم شما شود. لحظه ای که با مشتری ارتباط استوار می کنید باید کاملاً روی معامله تسلط داشته باشید. به مشتری رهنمود دهید که چه کاری اتمام دهد و چه بگوید. البته بدون اینکه متوجه شود!

اگر از نخستین بار روی مشتری تسلط نداشته باشید خرید کردن از شما را فراموش می کند. تسلط، همان جلب توجه مشتری ست. نگذارید در حین معامله؛ در ارتباط با ی سوژه دیگری صحبت کند. حرف های تکراری را ساحل بگذارید. آنها باعث خستگی مشتری می شوند! برای خرید پافشاری نکنید با این پیشه او را فراری می دهید.

چگونه تسلط داشته باشیم- امانت دار باشید
این جمله ساده به عقیده می رسد ولی بعضی فروشندگان چیزی را به مشتری می فروشند که مشتری به آن احتیاج ندارد! شما فرآورده یا خدمات را به نمایش بگذارید و جزئیات آن را روشنگری دهید. سپس، تصمیم را بر دوش مشتری بگذارید! کماکان برای فروش به مشتری پافشاری نکنید!

مثبت فکر کنید
به جای آنکه فکر کنید از ۱۰ نفر ۱ نفر از شما خرید می کند و سبب برپایی افکار منفی در ذهن تان شود؛ به این فکر کنید که ۱۰ درصد از شما خرید کرده اند یا ۱۰ درصد از مشتری ها از شما خرید کرده اند! اگر این نوع فکر کنید سایر با شنیدن کلمه “نه” مشکلی برایتان پیش نمی آید! همینطور به خویش اطمینان دهید که کلمه “بله” در راه رسیدن است.

بعضی ها همنشین ندارند چیزی بخرند
این کلید قضیه است! اعتراضاتی که می شنوید؛ فقط عذر خواهی ست که به شما می گوید “من هدف خرید ندارم” باید وسیله ای برای رویارویی با اعتراضات پیدا کنید.

منظور از فرشنده چیره دست چیست؟ شخصیت
شخصیت مهم ترین رکن یک فروشنده چیره دست است؛ زیرا تطابق احسان حتی پیش از خرید با مشتری را فراهم می آورد.
با روی مفتوح از مشتری استقبال کنید؛ کاری کنید مشتری با شما پرماسیدن راحتی کند؛ به طوری که حس کند شما همنشین او هستید! با مشتری صحیح گفتگو کنید و شخصیت او را تحلیل نمائید. این گذرگاه بهترین پیشه برای رسیدن به موفقیت است.

قدرت قانع کردن مشتری
یاد بگیرید چگونه مشتری که در مقابل شما ایستاده را قانع کنید اگر حس کردید مشتری منظور خرید را دارد فرصت را از دست ندهید و عقیده خود را غالب کنید.

عواطف و احساسات
نمی توانید چیزی را بفروشید لغایت زمانی که برخی از احساسات را روی چهره خویش نداشته باشید! مراقب باشید در صورت خویش یأس و ناامیدی دیده نشود. اگر صحبت طولانی شد و نتیجه ای نداشت کماکان آرام باشید یک لبخند می تواند مشتری را تشویق به خرید کند.

مهارت ها
در کنار مهارت های وابستگی باید اعتماد به نفس داشته باشید. باید قادر باشید با هر نوع مشتری پیوستگی برپا کنید وابستگی با گونه ها مشتری ها یک آزمون برای شماست. فروشنده ماهر می تواند تنها با سوال، مشتری را به هر کجا می خواهد بکشاند.

حافظه
فروشنده ماهر هر چیزی را که در بستگی پیشین با مشتری داشته به یاد خواهد داشت! گفتگو های مشتری حتی اگر بی ربط باشد به شما کمک می کند که منش آن را بشناسید و این طور شما می توانید بهتر روی او کارایی بگذارید. وقتی کوچکترین چیزها را در بستگی قبلی به یاد داشته باشید مشتری حس می کند برای شما اهمیت دارد.

توجه به جزئیات
بار نخست چه بسا استجابت خیلی از سؤالات تان را در مشتری می بینید: مثل صحبت کردن، روش نشستن، یا گونه پوشش!
شاید گرد از این موارد کلید فروش باشد. کوشش کنید تمام جزئیات فروش را با پروا به حرکات جسم مشتری برای او توضیح دهید.

قدرت همدردی
نگاه بنیادین برای فروشنده دو صفت است “احساس” و”همدردی” این دو صفت به شما کمک می کند حس طرف روبرو را بشناسید که با شما موافق است یا نه! همدردی به شما کمک می کند مشتری را برای خرید قانع کنید.

برای تعلیم حاضر باشید
جوانی می خواهد در فروشندگی چیره دست شود و تعلیم لازم را ببیند؛ پس باید تمام جزئیات را در ارتباط با فرآورده بداند. حتی اگر با تست کردن! تمرین کنید. گذشت موعد از شما فروشنده ای ماهر می سازد. کتاب و مجله بخوانید. این دو در تعلیم نقش مهمی دارند.
گاهی از خپگی شغل زیاد پرماسیدن شکست می کنید اما وقتی صحیح فکر کنید می بینید خیلی چیزها را به دست آورده اید.

به مشتری گوش دهید
باید به مشتری های خود گوش دهید. برخی مواقع بعضی با “سخن های نه چندان جالب” درباره پیشه شما، شما را می رنجانند و برخی بدون تست فرآورده و اطلاعات لازم از فرآورده شما انتقاد می کنند؛ ولی تمام این گفتگو ها نباید باعث شود شما به تندی با مشتری تصادف کنید! باید از گفتگو های مشتری بیابید که چه چیزی لازم دارد.

کمک کردن

چگونه بازاریابی فروش و ارتباط با مشتری داشته باشیم؟


بیشتر مشتری ها از شما سؤالاتی را می پرسند؛ باید با صبر تمام توضیحات را بدون ناراحتی برایشان روشنگری دهید فروشنده باید به مشتری کمک کند که افزار و فرآورده متناسب را خریداری کند. فروشنده ی ماهر دقیقاً می داند بنیاد فروشندگی راستی-راستگویی و راست گویی ست.

رقابت
اگر می دانید نمی توانید با دیگران چشم وهمچشمی کنید منطقه ای را برای فروش برگزیدن کنید که چشم وهمچشمی در آن مختصر باشد. سعی کنید بدانید رقبا درباره شما چه می گویند! اگر می خواهید بدانید چقدر پیشرفت دارید به حرف های رقبا در ارتباط با خویش گوش دهید.

آیا از شما می ترسند؟
آیا کارهایی که انجام می دهید برای آن ها اهمیت دارد؟
همیشه آماده باشید؛ چه بسا بخواهند شما را شکست دهند.

۳ نوع مکالمه برای فروشندگان هستی دارد
نوع اول: با یک بار تماس گرفتن و شنیدن واژه ی “نه” تماس قطع می شود .
نوع دوم: اگر دوبار تماس گرفت و واژه ی نه را شنید؛ از برقراری تماس مجدد ناامید شده و دیگر ارتباط استوار نمی کند.
نوع سوم: سه بار تماس می گیرد و واژه نه را می شنود. ولی ناامید نمی شود! هر چند وقت یک بار دوباره امتحان می کند. ۸۵ درصد از فروشندگان کامیاب این شغل را اتمام می دهند. ارتباط با مشتری کسب کامیابی را به به اتفاق داشته و ارتباط ابدیت جذب مشتری را به همراه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,سونی
مدیر عامل شرکت سونی خبر از همکاری این شرکت با برخی استودیوهای جدید داد که صرفا روی عناوین انحصاری کنسول‌های PS4 و PS5 فعالیت خواهند کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،  چند ماه پیش شرکت سونی مشخصات نسل بعدی کنسول خود را اعلام کرد که پیشرفت چشم‌گیری نسبت به نسل فعلی این کنسول داشته است؛ از طرفی هم مدیرعامل سونی با قطعیت گفته است که این کنسول برترین کنسول آینده جهان خواهد بود و هیچ کنسول قابلیت رقابت با آن را نخواهد داشت. اما ظاهرا سونی قصد دارد در نسل بعدی کنسول خود برای رقابت با سایر شرکت‌های سازنده کنسول، از ترفند عرضه عناوین انحصاری استفاده کند چرا که رییس شرکت سونی به تازگی خبر از همکاری  با استودیوهای سازنده عناوین اول شخص جدیدی داده که قرار است به طور انحصاری برای دو کنسول PS4 و PS5 ساخته شوند.

مدیر عامل سونی همچنین اعلام کرد که این شرکت همواره قصد داشته است عناوین خود را تقویت و ارتقاء دهد و از ساخت عناوین انحصاری دست نخواهد کشید. خرید استودیو برای سونی در حال حاضر اقدامی بسیار غیرمعقول است و این شرکت توانایی ریسک کردن را ندارد چرا که باید تولید انبوه نسل بعدی کنسول خود را آغاز کند اما ظاهرا سونی قصد دارد استودیویی را پیدا کند که بتواند با اعضای آن استودیو همکاری کرده و در صورتی که عنوان ساخته شده توسط آن استودیو رضایت سونی را جلب کرد، انگاه سونی استودیو مذکور را خریداری خواهد کرد.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,سونی


خرید استودیو برای هر شرکت کنسول سازی اقدامی بسیار بزرگ است چرا که در صورتی که آن استودیو نتواند عنوانی با کیفیت و پرفروش بسازد، در این صورت شرکت خریداری کننده استودیو شکست بسیار بزرگی خواهد خورد و شرکتی که استودیو را خریداری کرده است، با استودیویی ضعیف رو به رو خواد شد که هرگز از آن استفاده نخواهد شد.

با این حال باید تا زمان عرضه نسل بعدی کنسل‌ها منتظر ماند چرا که هنور مشخص نیست سونی قصد ساخت چه عناوینی انحصاری را دارد از طرفی هم باید منتظر عرضه عناوین انحصاری کنسول Xbox Scarlett با ظهور نسل بعدی کنسول‌ها باشیم.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406967.html



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استراتژی شبکه های اجتماعی نقشی اساسی در عملکرد و موفقیت بازاریابی محتوا ایفا میکنند، زیرا استراتژی شبکه های اجتماعی، این امکان را به بازاریابان محتوا می دهند که با نحوه ی ایجاد برند تجاری آشنا شوند؛ این آشنایی می تواند در آینده ی کاریشان تاثیرگذار باشد، و در نهایت باعث ایجاد درآمد در هر مرحله از کارشان خواهد شد. بواسطه ی محتوایی که در شبکه های اجتماعی مورد توجه افراد قرار می گیرد، این مکان برای آشنایی با خریداران پیش از خرید است.

در سال گذشته، از هر سه نفر، یک نفر در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و فیسبوک فعال بوده اند، به عبارتی، جمعیتی حدود ۲٫۵ میلیارد نفر در رسانه های اجتماعی فعال بوده اند. فعالیت در شبکه های اجتماعی، باعث سهولت در ارتباط با افراد و پیدا کردن آنها شده است. سازمان های جهانی، امسال بیش از سال گذشته در شبکه های اجتماعی برای ایجاد کسب و کار و برند تجاری خود سرمایه گذاری کرده اند، تا از این طریق بتوانند راحت تر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

در صورت استفاده ی درست از استراتژی شبکه های اجتماعی می توانند در زمینه های مختلفی به شما کمک می کند.

مانند:

  • رشد و هدایت مخاطب
  • ایجاد آگاهی در مورد برند تجاری
  • پیدا کردن و جذب مشتریان بالقوه
  • افزایش مخاطب برای مراکز محتوا
  • تغییر شکل و ایجاد کسب و کار

البته گفتن این حرف ها، شاید در ظاهر آسان به نظر برسد، اما در عمل اینگونه نیست؛ اما با ایجاد یک استراتژی شبکه های اجتماعی کاملا مناسب، برنامه ریزی شده و یکپارچه، می توانید به اهداف خود برسید- حتی اگر اهدافتان جاه طلبانه باشند.

در این مقاله، قصد داریم در مورد چگونگی انجام اینکار و ایجاد یک استراتژی شبکه های اجتماعی که برای حمایت و ارتقا برنامه ی بازاریابی محتوا ضروری است، صحبت کنیم.

مروری بر استراتژی بازاریابی محتوا

برای اینکه استراتژی شبکه های اجتماعی شما، موفقیت آمیز باشد، باید این استراتژی با استراتژی بازاریابی محتوایتان یکسان باشد. قبل از اینکه در مورد چگونگی ایجاد این استراتژی صحبت کنیم، باید عناصر کلیدی استراتژی بازاریابی محتوای خود را ارزیابی کنیم:

  • اهداف کسب و کار: اهداف بازاریابی محتوا و KPIها، نشان دهنده ی میزان موفقیت شما هستند.
  • مخاطب هدف : کسی در نهایت محتوا را مشاهده خواهد کرد.
  • متن محتوا: متنی که از طریق آن، به اهداف خود خواهیم رسید.
  • تاکتیک های پخش محتوا: از کدام کانال ها، برای ارائه محتوا به مخاطب خود، می توانیم استفاده کنید.
  • سنجش: تا چه اندازه به اهداف خود رسیده ایم و در آن موفق بوده ایم.

این عناصر، همانند ستون فقرات استراتژی شبکه های اجتماعی شما هستند، بنابراین قبل از شروع کار، کسب آگاهی در مورد این عناصر، بسیار مهم است.

اهداف خود را با استراتژی بازاریابی محتوایتان تنظیم کنید

در این بخش، آنچه که امیدوار به حل آن، از طریق ادغام استراتژی شبکه های اجتماعی با برنامه های بازاریابی محتوا هستید، را ارزیابی خواهیم کرد.

به سوالات زیر توجه کنید:

  • یک استراتژی شبکه های اجتماعی موفق، برای شرکت تان باید چگونه باشد؟
  • معیارهای کلیدی و KPI هایی که اندازه گیری می کنید، چه هستند؟

با پاسخگویی به این سوالات، می توانید اهداف واقع بینانه و قابل دستیابی را برای خود تعیین کنید. در حین پاسخگویی به این سوالات، ممکن است بین اهداف کسب و کار (مانند افزایش تعداد مخاطبان سایت، تغییرات و اهداف رسانه های اجتماعی مانند تعداد دنبال کنندگان و میزان مشارکت افراد) تفاوت قائل شوید. در ابتدا، اهداف اصلی و فرعی خود را مشخص کنید و متعهد باشید که برای رسیدن به آنها، تلاش کنید. در نهایت، یک دوره ی زمانی مشخص کنید: طی چه زمانی می توانید به اهداف خود برسید؟

برای اینکه بتوانید میزان موفقیت در کار خود را ارزیابی کنید، برای هر مرحله از کار خود، یک هدف در نظربگیرید و تلاش کنید که به آن برسید. چرا باید برای شبکه های اجتماعی خود محتوا با کیفیت تولید کنیم؟ اهدافی که در پایان هر مرحله از کار میتوانید مشخص کنید، عبارتند از: ایجاد آگاهی در مردم در مورد برند تجاری تان، افزایش تعداد مخاطبان، ارتباط مداوم با دنبال کنندگان، و افزایش مخاطب در مراکز محتوا و اهداف کوچکی که می توان برای پایان هر مرحله از کار تعیین کرد، عبارتند از: مدیریت پویا و تاثیرگذاری بر معاملات.

نکته ی بعدی که باید به آن توجه کنید این است که کدامیک از پلت فرم ها و تاکتیک های اجتماعی، می توانند به شما در رسیدن به این اهداف مرحله ای، کمک کنند. برای مثال، ممکن است بخواهید در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و لینکداین، سرمایه گذاری کنید تا آگاهی مردم در مورد برند تجاری خود را افزایش دهید و ترافیک سایت خود و میزان مشارکت افراد را بالا ببرید، اما تنها توییتر و فیس بوک در این زمینه به شما کمک می کنند و بر معاملات شما تاثیر می گذارند.

برای سنجش میزان موفقیت خود، KPI های مورد نظر خود را تعیین کنید

به عنوان بازاریاب محتوا، باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که در نهایت به هدف خود برسید. غیر از تعامل با مخاطبان، موضوع مهم دیگر فهم این مسئله است که آیا استراتژی شبکه های اجتماعی برای خود در نظر گرفته اید، قابل دستیابی، هدایت و تغییر هست یا خیر و می توان از طریق آن، در آمد کسب کرد؟ هنگامی که می خواهید موفقیت خود را ارزیابی کنید، ابتدا به اهداف اولیه ی خود فکر کنید. به این فکر کنید که آیا با ادغام استراتژی شبکه های اجتماعی و برنامه ی بازاریابی محتوای خود، می توانید امیدوار باشید که به هدف خود برسید یا خیر؟ برای پاسخگویی به این سوال، ابتدا باید معیارهای ارزیابی موفقیت خود را در هر مرحله، تعیین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با موبایل عکس‏های متحرک روی کفش خود بگذارید

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای ست کردن لباس های خود، چندین جفت کفش در رنگ‌ها و طرح های مختلف دارید، بدانید خبر خوبی در راه است و شاید در آینده نه چندان دور دیگر لازم نباشد برای خرید کفش های گوناگون، پول زیادی هزینه کنید. دیوید کوئلهو کتانی‌هایی تولید نموده که ShiftWear نام دارند.

 

اختراعات جدید,کفش ShiftWear,ویژگی های کفش شیفت ور

کتانیshiftwear را می توانید در ماشین لباسشویی بشویید

 

شیفت ور (shiftwear) کفش کتانی مجهز به لایه‏ ای از جوهر الکترونیکی/ E-ink است که می ‏توان تصاویر دلخواه متحرکی را روی آن نقش ‏بست. نمایشگر تعبیه ‏شده روی کتانی shiftwear به‏ صورت رنگی ساخته‏ شده و از طریق اپلیکیشنی مخصوص، به موبایل متصل شده و کاربر می‌تواند عکس موردنظر را پس از انتخاب، روی کتانی shiftwear از روی موبایل ست کند. یک باتری مخصوص نیز در کتانی نصب‏ شده و می‏تواند به مدت 30 روز تصویر موردنظر را روی کتانی نمایش دهد، البته اگر تصویر متحرک و رنگی باشد، عمر باتری زودتر تمام می‏شود.

 

کفش کتانی,کفش ShiftWear,ویژگی های کفش شیفت ور

کفش کتانی ShiftWear

 

قرار است در نسخه بعدی شارژ بی‏سیم با روش Walk-N-Chareg انجام شود تا کاربر بتواند حین حرکت باتری را به‏ طور خودکار شارژ کند. اپلیکیشن تعریف ‏شده با سیستم ‏عامل‌ آی‌ او اس، ویندوز و اندروید و با هر نوع موبایل و تبلتی کار می‏کند و تصاویری که قرار است روی کتانی درج شود، به ‏صورت فایل به ‏روز رسانی از طریق اپلیکیشن آپدیت می‏شود. حداقل قیمت تعیین ‏شده برای کتانی شیفت ور 150 دلار است.

 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/shoes3-change2-color.html



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلفن همراهتان را با پا جواب دهید!

گروهی از دانشمندان دانشگاه MIT امکان کنترل کردن تجهیزات الکترونیکی با استفاده از پا را فراهم آورده اند.
پیشتر شرکت خودروسازی فورد آمریکا فناوری پیشرفته ای ارایه کرده بود که طی آن صاحب خودرو با ضربه مختصری که به پشت خودروی خود وارد می کرد، با بازشدن درب عقب، آن هم بدون استفاده از دست مواجه می شد و حالا دانشمندن دانشگاه MIT نیز از نگرش مشابهی در نوآوری خود بهره برده اند.


در واقع آنها تلاش کرده اند تا امکانی را فراهم آورند که افراد در زمانی که نمی توانند از دستهایشان استفاده کنند، کنترل تجهیزات الکترونیکی را با پاهایشان انجام دهند. این دانشمندان که در آزمایشگاه MIT Media مشغول به کار هستند نسخه پیش ساخته فناوری جدیدی موسوم به KickSoul را ارایه کرده اند که به کاربر اجازه می دهد رایانه، تلفن همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی خود را با استفاده از حرکات پا کنترل کند.


آنها تجهیزات الکترونیکی ویژه را را به بخش میانی یک کفش معمولی متصل کرده اند. این تجهیزات شامل میکرو رایانه Arduino، بلوتوث و سیستمی متشکل از شتاب سنج و ژیروسکوپ هستند که کاربر با استفاده از آنها می تواند تلفن همراه هوشمند خود را نیز کنترل کند.


این دانشمندان تمامی حرکات پا را الگوبرداری و ثبت کرده و امکانی را فراهم کرده اند که طی آن با استفاده از الگوریتم مخصوصی ارتباط میان تلفن همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی مشابه با کفش برقرار می شود. بدین ترتیب می توان فرمانهای لازم را از طریق حرکات پا صادر کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/answer3-phone2-feet.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
م

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
م

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صحبت کنید و یادداشت بردارید
برنامه جدیدی برای کاربران اسمارت فون ها عرضه شده که با استفاده از این برنامه می توانند در حین صحبت کردن به یادداشت برداری نیز بپردازند.
اپلیکیشن های متنوعی برای بهره برداری بیشتر از اسمارت فون ها تولید و روانه بازار فناوری می شوند. یکی از برنامه هایی که می تواند کاربرد زیادی داشته باشد، یادداشت برداری حین صحبت و تماس های تلفنی است. کاربران با نصب برنامه FloatNote بر اسمارت فون هایشان می توانند هنگام برقراری تماس تلفنی از یادداشت برداری نیز استفاده کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای پلتفورم های اندروید عرضه شده است.
 

اپلیکیشن FloatNote,یادداشت برداری در حین صحبت کردن

اپلیکیشن FloatNote  در حال حاضر تنها برای پلتفورم های اندروید عرضه شده است

 

کاربران با استفاده از پیامک های آنلاین دیگر نیازی به یادداشت برداری یا یادآوری یک موضوع و ذکر جزئیات آن ندارند. زمانی را تصور کنید که قصد فرستادن شماره تماس یا یادداشتی را برای یکی از دوستان خود دارید، این کار به سادگی و با ارسال پیامک ها انجام می شود. اما زمانی را تصور کنید که در یک ارتباط ویدئویی یا جلسه خاصی هستید و نیاز به قلم و کاغذ برای یادداشت آن موضوع یا مبحث دارید. این اپلیکیشن قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که با استفاده از آن و در موقعیت های مختلف می توانند به یادداشت برداری پرداخته و نیاز به داشتن قلم و کاغذ برای همیشه فراموش شود.

 

این برنامه با برقراری تماس تلفنی به سادگی اجرا می شود. کاربران باید صدای اسمارت فون را به بلندگوی دستگاه منتقل کرده و سپس پنجره کوچکی که روی صفحه باز می شود را انتخاب کرده و به یادداشت موارد دلخواه خود بپردازند. از دیگر ویژگی های این برنامه باید به برنامه متفاوتی در محیط داخلی آن و با نام «یادآوری» را اشاره کرد که قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/talk3-notes.html
م



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صحبت کنید و یادداشت بردارید
برنامه جدیدی برای کاربران اسمارت فون ها عرضه شده که با استفاده از این برنامه می توانند در حین صحبت کردن به یادداشت برداری نیز بپردازند.
اپلیکیشن های متنوعی برای بهره برداری بیشتر از اسمارت فون ها تولید و روانه بازار فناوری می شوند. یکی از برنامه هایی که می تواند کاربرد زیادی داشته باشد، یادداشت برداری حین صحبت و تماس های تلفنی است. کاربران با نصب برنامه FloatNote بر اسمارت فون هایشان می توانند هنگام برقراری تماس تلفنی از یادداشت برداری نیز استفاده کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای پلتفورم های اندروید عرضه شده است.
 

اپلیکیشن FloatNote,یادداشت برداری در حین صحبت کردن

اپلیکیشن FloatNote  در حال حاضر تنها برای پلتفورم های اندروید عرضه شده است

 

کاربران با استفاده از پیامک های آنلاین دیگر نیازی به یادداشت برداری یا یادآوری یک موضوع و ذکر جزئیات آن ندارند. زمانی را تصور کنید که قصد فرستادن شماره تماس یا یادداشتی را برای یکی از دوستان خود دارید، این کار به سادگی و با ارسال پیامک ها انجام می شود. اما زمانی را تصور کنید که در یک ارتباط ویدئویی یا جلسه خاصی هستید و نیاز به قلم و کاغذ برای یادداشت آن موضوع یا مبحث دارید. این اپلیکیشن قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که با استفاده از آن و در موقعیت های مختلف می توانند به یادداشت برداری پرداخته و نیاز به داشتن قلم و کاغذ برای همیشه فراموش شود.

 

این برنامه با برقراری تماس تلفنی به سادگی اجرا می شود. کاربران باید صدای اسمارت فون را به بلندگوی دستگاه منتقل کرده و سپس پنجره کوچکی که روی صفحه باز می شود را انتخاب کرده و به یادداشت موارد دلخواه خود بپردازند. از دیگر ویژگی های این برنامه باید به برنامه متفاوتی در محیط داخلی آن و با نام «یادآوری» را اشاره کرد که قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/talk3-notes.html
م



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اولین عنصر : از دید و زاویه ی حقیقت وارد شویم .

و به سوالات پایین استجابت های راستی بدهیم :

1_آیا محتوای رسانه ما آموزنده است ؟

2_آیا محتوا سرگرم کننده است ؟

3_آیا محتوای ارائه شده متفاوت است ؟

محتوای آموزنده محتوایی است که تخصص برند را به نکوداشتن نشانه دهد . نکات آموزنده و نگاه برند را منعکس کند.

محتوای پست در رسانه های اجتماعی شما باید به پیگیری کنندگان شما ارزش و احترام بدهد .

مردم تنها اکانت هایی را پیگیری میکنند که چیز ارزشمندی به آنها بدهد .

چه بوسیله ی آموزش و یا سرگرم کردن و یا چیزی که آرزویش را دارند . ویژگی یک محتوا خوب برای شبکه های اجتماعی محتوای خوب باید هویت برند را پرتو دهد . ایده های نو و گاه برخی مواقع شگفتی با خویش همراه داشته باشد و مخاطب را حیرت زده کند .

محتوای خوب برای شبکه های اجتماعی

مردم همیشه در پی تفاوت ،تمایز و سنجش هستند و کانال رسانه اجتماعی شما باید این ترازمندی را حفظ کند.

همچنین محتوای رسانه شما باید از لحاظ بصری برای بیننده جذاب باشد و نباید ارتباط با محتوا و قصد برند از دست برود .

و به اندازه ی کافی برای تعقیب کردن و دیده شدن راحت باشد .

مهم: ظاه و گرافیک صفحه و رسانه باید جذاب و نمای خوب و کاربر پسند داشته باشد .

و برای انتخاب عناصر بصری مانند عکس و فیلم دقت شود .

توجه :این نکات برای بر نامه ریزی و ساخت یک رسانه اجتماعی خوب و متفاوت به شما کمک خواهد کرد .



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اولین عنصر : از دید و زاویه ی حقیقت وارد شویم .

و به سوالات پایین استجابت های راستی بدهیم :

1_آیا محتوای رسانه ما آموزنده است ؟

2_آیا محتوا سرگرم کننده است ؟

3_آیا محتوای ارائه شده متفاوت است ؟

محتوای آموزنده محتوایی است که تخصص برند را به نکوداشتن نشانه دهد . نکات آموزنده و نگاه برند را منعکس کند.

محتوای پست در رسانه های اجتماعی شما باید به پیگیری کنندگان شما ارزش و احترام بدهد .

مردم تنها اکانت هایی را پیگیری میکنند که چیز ارزشمندی به آنها بدهد .

چه بوسیله ی آموزش و یا سرگرم کردن و یا چیزی که آرزویش را دارند . ویژگی یک محتوا خوب برای شبکه های اجتماعی محتوای خوب باید هویت برند را پرتو دهد . ایده های نو و گاه برخی مواقع شگفتی با خویش همراه داشته باشد و مخاطب را حیرت زده کند .

محتوای خوب برای شبکه های اجتماعی

مردم همیشه در پی تفاوت ،تمایز و سنجش هستند و کانال رسانه اجتماعی شما باید این ترازمندی را حفظ کند.

همچنین محتوای رسانه شما باید از لحاظ بصری برای بیننده جذاب باشد و نباید ارتباط با محتوا و قصد برند از دست برود .

و به اندازه ی کافی برای تعقیب کردن و دیده شدن راحت باشد .

مهم: ظاه و گرافیک صفحه و رسانه باید جذاب و نمای خوب و کاربر پسند داشته باشد .

و برای انتخاب عناصر بصری مانند عکس و فیلم دقت شود .

توجه :این نکات برای بر نامه ریزی و ساخت یک رسانه اجتماعی خوب و متفاوت به شما کمک خواهد کرد .



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اولین عنصر : از دید و زاویه ی حقیقت وارد شویم .

و به سوالات پایین استجابت های راستی بدهیم :

1_آیا محتوای رسانه ما آموزنده است ؟

2_آیا محتوا سرگرم کننده است ؟

3_آیا محتوای ارائه شده متفاوت است ؟

محتوای آموزنده محتوایی است که تخصص برند را به نکوداشتن نشانه دهد . نکات آموزنده و نگاه برند را منعکس کند.

محتوای پست در رسانه های اجتماعی شما باید به پیگیری کنندگان شما ارزش و احترام بدهد .

مردم تنها اکانت هایی را پیگیری میکنند که چیز ارزشمندی به آنها بدهد .

چه بوسیله ی آموزش و یا سرگرم کردن و یا چیزی که آرزویش را دارند . ویژگی یک محتوا خوب برای شبکه های اجتماعی محتوای خوب باید هویت برند را پرتو دهد . ایده های نو و گاه برخی مواقع شگفتی با خویش همراه داشته باشد و مخاطب را حیرت زده کند .

محتوای خوب برای شبکه های اجتماعی

مردم همیشه در پی تفاوت ،تمایز و سنجش هستند و کانال رسانه اجتماعی شما باید این ترازمندی را حفظ کند.

همچنین محتوای رسانه شما باید از لحاظ بصری برای بیننده جذاب باشد و نباید ارتباط با محتوا و قصد برند از دست برود .

و به اندازه ی کافی برای تعقیب کردن و دیده شدن راحت باشد .

مهم: ظاه و گرافیک صفحه و رسانه باید جذاب و نمای خوب و کاربر پسند داشته باشد .

و برای انتخاب عناصر بصری مانند عکس و فیلم دقت شود .

توجه :این نکات برای بر نامه ریزی و ساخت یک رسانه اجتماعی خوب و متفاوت به شما کمک خواهد کرد .



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1. مطالبی بگذارید که ارزش به اشتراک گذاری بالایی دارند:
باید مطالبی منتشر نماییم که ازنظر سایرین و دوستانمان ارزش به اشتراک گذاری بالایی داشته باشند. کوشش کنید در هنگام درج مطلب به این جستار دقت کنید که چرا باید این مطلب را سایرین به اشتراک بگذارند! اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که سبب انتشار مجدد بدست تعقیب کنندگان شما بشود، به راحتی بدست دیگران خودتان را معرفی می کنید.

 

2. با هدف و قصد مطلب بگذارید:
به مخاطبان خویش با گذاشتن مطالب هدفمند ثابت کنید شما اگرچه شاید خیلی چیره دست نباشید ولی به اصول چیره دست این کار اهمیت می‌دهید. تنها فرآوری درونمایه کافی نیست، شما باید از فرآوری محتوای خویش هدفی داشته باشید و این را به مخاطب نیز انتقال دهید.

بیشتر بخوانید: (SMM) بازاریابی در شبکه های اجتماعی چگونه مارا به هدفمان می رساند؟

 

3. سرتیترهای عالی و مهم انتخاب کنید:
چه مطلب شما کوتاه باشد و چه بلند، باید از سرتیترهای عالی و مهم استفاده کنید الی در شبکه‌های اجتماعی گزینه ای پسندیده برای به اشتراک گذاری انتخاب شوید. چرا که نخستین چیزی که از یک مطلب یا پیام قابل رؤیت است و معمولاً برای همه مهم‌ترین بخش به حساب می‌آید، سرتیتر یا جستار اصلی آن مطلب یا پیام می‌باشد.

 

4. عملکرد کلی خویش را بهبود بدهید:
ثابت شده است هرچه محتویات شما اغلب باشد کنترل کیفیت آن پیچیده تر می‌شود. سعی کنید هوشمندانه اما ساده عمل کنید و به یاد داشته باشید طولانی بودن اصل نیست بلکه کیفیت ریشه-بن-بیخ می‌باشد. بعد کیفیت را به کمیت ترجیح دهید. زمانبندی پسندیده و مقاوم قدم بودن در فرآوری محتوا یک اصل مهم است که باید به آن پایبند باشید.

 

 

5. برای ارتقای قدرت کلیدواژه‌ها پست‌های بلند هم بگذارید:
مطالب بلند بالا نیز برخی مواقع برای ارتقای قدرت کلیدواژه‌ها در متن‌های طولانی بیچارگی است. در نکته قبل اشاره به کیفیت شد اما می نا با فرآوری محتوای ارزشمند و طولانی البته با فاصله های زمانی زیاد به کیفیت کلمات کلیدی مطالب و در ضمن ارزش مطالب تان بیافزایید.

بیشتر بخوانید: چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی خود را بهبود دهیم؟

 

6. درونمایه طولانی تر بک لینک‌های بهتری می‌سازند
همانطور که می دانید فرآوری محتوای طولانی سبب افزایش کیفیت آن مطلب می شود و همچنین اغلب به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر به تعقیب برپایی کردن بک لینک های مستحکم برای سایت خویش هستید تولید محتوای طولانی را در ارجعیت پیمان دهید.

بیشتر بخوانید: چگونه با به کارگیری شبکه های اجتماعی سایت خود را سئو کنیم؟

 

 

7. برای مطالب وبلاگ خویش از موعد بندی کاربرد کنید و آن‌ها را بازبینی کنید:
زمانی که مقالات طولانی تر می‌نویسید، آن را به چهره سررسید بندی شده باره بازبینی و ویرایش پیمان دهید. با این شغل نه فقط مطالب خویش را به روز نگه می‌دارید، بلکه طی دو یا سه بار ویرایش، تقریباً اکثر ایرادات آن را مرتفع می‌کنید. در ضمن می توانید با تعیین زمان مناسب برای انتشار مطالب بعدها در تارنما خودتان و در شبکه های اجتماعی دائم سایت و شبکه های اجتماعی خویش را بروز نگه دارید.

 

8. از عکس‌های بزرگ‌تر و بهتر، اغلب کاربرد کنید:
اگر خواهان جلب توجه بیشتر خوانندگان مطالب خویش هستید، اگر می‌خواهید آن‌ها از احضار مطالب طولانی شما خسته نشوند می‌بایست آن‌ها را با عکس‌ها و عکس ها جذاب دلگرمی کنید. عکس‌های جالب بازدید کنندگان را تشویق به مطالعه متن مربوط به آن‌ها می‌کنند. نه فقط عکس‌ها و تصاویر، بلکه استفاده از عناصر گرافیکی نیز بسیار سودمند می‌باشد.


نکته مهم اینجاست که باید از کیفیت و مرتبط بودن آن‌ها با پست و محتوای مطلبتان اطمینان حاصل کنید. رعایت این موارد به مقدار زیادی کاربران را تحریک به ایجاد پیوستگی می‌کند. نتایج تحقیقات نشانه می‌دهد، استفاده از تصاویر با کیفیت در فیسبوک به افزایش میانگین 53 درصدی اشتراک گذاری‌ها انجامیده است. وانگهی به کارگیری عکس ها مایه شده است که نظرات (Comments) مطالب نیز با بیش از 104% افزایش رو به رو شود.

 

9. از تکرار دوری کنید:
اگر می‌خواهید روی یک واژه کلیدی تمرکز کنید و از آن در چند مطلب یا چند پست کاربرد کنید، بهتر است از تکرار کردن ایده اصلی محتوای مرتبط با آن کلمه پرهیز کنید. هیچ وقت کوشش نکنید با تکرار بسیار کلمات یا جملات و عبارات خاص، ایده ذهنی خویش را به خوانندگان تحمیل کنید.

 

10. از دکمه‌های اشتراک گذاری در پایین هر مطلب استفاده کنید:
با قرار دادن دکمه‌های به اشتراک گذاری محتوای رسانه ای شبکه‌های اجتماعی، امکان اشتراک گذاری را برای خوانندگان مطالبتان آسان تر کنید. به ویژه برای مطالب طولانی، این برای کاربران سخت است که به ابتدای متن برگشته و دنبال عازم برای به اشتراک گذاری بگردند. در این حالت 90% از عقیده خود منصرف می‌شوند.

 

فراموش نکنید راحتی کاربران اولویت آن‌هاست. پس این اولویت برای شما هم باید ارجحیت داشته باشد. در این صورت، پیمان دادن دکمه‌های اشتراک گذاری در پسین هر متن حرکتی عاقلانه و آرمانی می‌باشد و خوانندگان به محض اینکه متن را لغایت آخر خواندند می‌توانند در همان لحظه به سرعت آن را به اشتراک بگذارند.

 

این 10 روش، از جمله مهم‌ترین متدهای ایجاد مطلب‌های هم راستا با شبکه‌های اجتماعی می‌باشند که برای کاربران شما نیز مفید و مورد علاقه و آسان هستند. این موارد را به پیشه بگیرید و سعی کنید عادت‌های بازدیدکنندگان خود را با آزمون و خطا کشف کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 جوراب هوشمند نت‌فلیکس برای پخش ویدئو

با نزدیک شدن به کریسمس ایام هدیه دادن و گرفتن، نت فلیکس جوراب هوشمندی ابداع کرده که اگر در حین تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود به خواب رفتید پخش آن‌را متوقف می‌کند. در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است، اما همان‌گونه که اشاره شد این جوراب‌ها واقعا هوشمند هستند و اگر فردی که آن را به پا کرده، خوابش ببرد برنامه دلخواهش متوقف می‌شود تا چیزی را از روند پخش برنامه از دست ندهد.

 

جوراب هوشمند Netflix,جوراب هوشمند,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

جوراب هوشمند Netflix برای پخش ویدئو

 

 تجهیزات لازم برای این کار داخل هر جوراب تعبیه می‌شود. طرز کار جوراب هوشمند Netflix ابداعی برای فناوری امروز چیز پیچیده‌ای به حساب نمی‌آید، یک شتاب‌سنج شرایط و موقعیت قرار گرفتن پا را شناسایی می‌کند و ال‌ای‌دی آی‌آر تعبیه شده در این جوراب در صورت تغییر موقعیت پا به دستگاه تلویزیون، سیگنالی را برای توقف پخش برنامه ارسال می‌کند. ناگفته نماند در این حین اگر فردی که جوراب هوشمند Netflix را به پا کرده در حال بیداری نیز موقعیت پای خود را تغییر دهد ممکن است غفلتا سیگنالی برای توقف فیلم ارسال شود.

 

جوراب هوشمند,جوراب Netflix برای پخش ویدئو,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است

 

به همین منظور نت‌فلیکس برای افرادی که تمایل دارند این فرآیند با دقت بیشتری انجام ‌شود پیشنهاد می‌کند از سنسورهای تشخیص‌دهنده میزان نبض بدن استفاده کنند. این سنسورها حدود ۱۵ تا ۲۰ دلار بیشتر برای مشتری آب می‌خورد اما دقت بسیار بالاتری دارند و به محض خواب رفتن سیگنال مربوطه را ارسال می‌کنند، از طرف دیگر تغییر موقعیت پا نیز با سنسورهای تشخیص نبض دچار اختلال نمی‌شود.
منبع :

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/netflix3-socks2-intelligence.html

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 جوراب هوشمند نت‌فلیکس برای پخش ویدئو

با نزدیک شدن به کریسمس ایام هدیه دادن و گرفتن، نت فلیکس جوراب هوشمندی ابداع کرده که اگر در حین تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود به خواب رفتید پخش آن‌را متوقف می‌کند. در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است، اما همان‌گونه که اشاره شد این جوراب‌ها واقعا هوشمند هستند و اگر فردی که آن را به پا کرده، خوابش ببرد برنامه دلخواهش متوقف می‌شود تا چیزی را از روند پخش برنامه از دست ندهد.

 

جوراب هوشمند Netflix,جوراب هوشمند,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

جوراب هوشمند Netflix برای پخش ویدئو

 

 تجهیزات لازم برای این کار داخل هر جوراب تعبیه می‌شود. طرز کار جوراب هوشمند Netflix ابداعی برای فناوری امروز چیز پیچیده‌ای به حساب نمی‌آید، یک شتاب‌سنج شرایط و موقعیت قرار گرفتن پا را شناسایی می‌کند و ال‌ای‌دی آی‌آر تعبیه شده در این جوراب در صورت تغییر موقعیت پا به دستگاه تلویزیون، سیگنالی را برای توقف پخش برنامه ارسال می‌کند. ناگفته نماند در این حین اگر فردی که جوراب هوشمند Netflix را به پا کرده در حال بیداری نیز موقعیت پای خود را تغییر دهد ممکن است غفلتا سیگنالی برای توقف فیلم ارسال شود.

 

جوراب هوشمند,جوراب Netflix برای پخش ویدئو,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است

 

به همین منظور نت‌فلیکس برای افرادی که تمایل دارند این فرآیند با دقت بیشتری انجام ‌شود پیشنهاد می‌کند از سنسورهای تشخیص‌دهنده میزان نبض بدن استفاده کنند. این سنسورها حدود ۱۵ تا ۲۰ دلار بیشتر برای مشتری آب می‌خورد اما دقت بسیار بالاتری دارند و به محض خواب رفتن سیگنال مربوطه را ارسال می‌کنند، از طرف دیگر تغییر موقعیت پا نیز با سنسورهای تشخیص نبض دچار اختلال نمی‌شود.
منبع :

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/netflix3-socks2-intelligence.html

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 جوراب هوشمند نت‌فلیکس برای پخش ویدئو

با نزدیک شدن به کریسمس ایام هدیه دادن و گرفتن، نت فلیکس جوراب هوشمندی ابداع کرده که اگر در حین تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود به خواب رفتید پخش آن‌را متوقف می‌کند. در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است، اما همان‌گونه که اشاره شد این جوراب‌ها واقعا هوشمند هستند و اگر فردی که آن را به پا کرده، خوابش ببرد برنامه دلخواهش متوقف می‌شود تا چیزی را از روند پخش برنامه از دست ندهد.

 

جوراب هوشمند Netflix,جوراب هوشمند,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

جوراب هوشمند Netflix برای پخش ویدئو

 

 تجهیزات لازم برای این کار داخل هر جوراب تعبیه می‌شود. طرز کار جوراب هوشمند Netflix ابداعی برای فناوری امروز چیز پیچیده‌ای به حساب نمی‌آید، یک شتاب‌سنج شرایط و موقعیت قرار گرفتن پا را شناسایی می‌کند و ال‌ای‌دی آی‌آر تعبیه شده در این جوراب در صورت تغییر موقعیت پا به دستگاه تلویزیون، سیگنالی را برای توقف پخش برنامه ارسال می‌کند. ناگفته نماند در این حین اگر فردی که جوراب هوشمند Netflix را به پا کرده در حال بیداری نیز موقعیت پای خود را تغییر دهد ممکن است غفلتا سیگنالی برای توقف فیلم ارسال شود.

 

جوراب هوشمند,جوراب Netflix برای پخش ویدئو,جوراب هوشمند نت‌فلیکس

در طراحی جوراب‌های هوشمند نت فلیکس از سریال‌های معروف الهام گرفته شده است

 

به همین منظور نت‌فلیکس برای افرادی که تمایل دارند این فرآیند با دقت بیشتری انجام ‌شود پیشنهاد می‌کند از سنسورهای تشخیص‌دهنده میزان نبض بدن استفاده کنند. این سنسورها حدود ۱۵ تا ۲۰ دلار بیشتر برای مشتری آب می‌خورد اما دقت بسیار بالاتری دارند و به محض خواب رفتن سیگنال مربوطه را ارسال می‌کنند، از طرف دیگر تغییر موقعیت پا نیز با سنسورهای تشخیص نبض دچار اختلال نمی‌شود.
منبع :

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/netflix3-socks2-intelligence.html

 
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent
با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی تصور هر وسیله‌ی هوشمند را باید داشت. پیش از این باید برای سرخ کردن غذاها مانند ماهی و سیب‌زمینی باید منتظر و مراقب می‌بودیم تا غذا نسوزد.


امروزه با Pantelligent که یک ماهی‌تابه هوشمند است دیگر مشکلات قدیم وجود ندارد. ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس خود شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن‌ این ماهی‌تابه شما را در جریان دمای لحظه به لحظه غذا قرار می‌دهد تا بتوانید یک ماهی را به بهترین حالت ممکن سرخ کنید.

 

اختراعات جدید, ماهی تابه هوشمند Pantelligent,تابه هوشمند

 این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد

 

همچنین ماهی‌تابه Pantelligent آشپزی را برای شما لذت بخش می‌کند. مانند یک سرآشپز با شما صحبت می‌کند و مراحل طبخ غذا را توضیح می‌دهد، همچنین زنگ هشدار تنظیم می‌کند تا غذا را فراموش نکنید.

 

ماهی تابه هوشمند,قیمت ماهی تابه هوشمند Pantelligent,تابه هوشمند

ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد


ماهی‌تابه Pantelligent یک معلم آشپزی هم هست و برای کسانی که دوست دارند در خانه آشپزی کنند لذت‌بخش است. این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد. کف نچسب این تابه کیفیت بالایی دارد و از 3 تا 5 سال همین کیفیت را حفظ می‌کند. در نتیجه شستن این ظرف بسیار ساده است البته نمی‌توان آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

 

ماهی تابه هوشمند Pantelligent,ماهی تابه هوشمند,تابه هوشمند

ماهی‌تابه Pantelligent

 

ماهی تابه هوشمند Pantelligent,ماهی تابه هوشمند,تابه هوشمند

کف نچسب  ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent کیفیت بالایی دارد

 

زمانی که آماده آشپزی بودید کافی است از اپلیکیشن ماهی‌تابه Pantelligent غذایی که دوست دارید را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن مرحله به مرحله به شما آموزش دهد چگونه آن را درست کنید و مواد را چه زمانی و به چه ترتیبی در تابه بریزید.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/cooking3-intelligent2-pan.html



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent
با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی تصور هر وسیله‌ی هوشمند را باید داشت. پیش از این باید برای سرخ کردن غذاها مانند ماهی و سیب‌زمینی باید منتظر و مراقب می‌بودیم تا غذا نسوزد.


امروزه با Pantelligent که یک ماهی‌تابه هوشمند است دیگر مشکلات قدیم وجود ندارد. ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس خود شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن‌ این ماهی‌تابه شما را در جریان دمای لحظه به لحظه غذا قرار می‌دهد تا بتوانید یک ماهی را به بهترین حالت ممکن سرخ کنید.

 

اختراعات جدید, ماهی تابه هوشمند Pantelligent,تابه هوشمند

 این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد

 

همچنین ماهی‌تابه Pantelligent آشپزی را برای شما لذت بخش می‌کند. مانند یک سرآشپز با شما صحبت می‌کند و مراحل طبخ غذا را توضیح می‌دهد، همچنین زنگ هشدار تنظیم می‌کند تا غذا را فراموش نکنید.

 

ماهی تابه هوشمند,قیمت ماهی تابه هوشمند Pantelligent,تابه هوشمند

ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد


ماهی‌تابه Pantelligent یک معلم آشپزی هم هست و برای کسانی که دوست دارند در خانه آشپزی کنند لذت‌بخش است. این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد. کف نچسب این تابه کیفیت بالایی دارد و از 3 تا 5 سال همین کیفیت را حفظ می‌کند. در نتیجه شستن این ظرف بسیار ساده است البته نمی‌توان آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

 

ماهی تابه هوشمند Pantelligent,ماهی تابه هوشمند,تابه هوشمند

ماهی‌تابه Pantelligent

 

ماهی تابه هوشمند Pantelligent,ماهی تابه هوشمند,تابه هوشمند

کف نچسب  ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent کیفیت بالایی دارد

 

زمانی که آماده آشپزی بودید کافی است از اپلیکیشن ماهی‌تابه Pantelligent غذایی که دوست دارید را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن مرحله به مرحله به شما آموزش دهد چگونه آن را درست کنید و مواد را چه زمانی و به چه ترتیبی در تابه بریزید.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/cooking3-intelligent2-pan.html



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent
با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی تصور هر وسیله‌ی هوشمند را باید داشت. پیش از این باید برای سرخ کردن غذاها مانند ماهی و سیب‌زمینی باید منتظر و مراقب می‌بودیم تا غذا نسوزد.


امروزه با Pantelligent که یک ماهی‌تابه هوشمند است دیگر مشکلات قدیم وجود ندارد. ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس خود شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن‌ این ماهی‌تابه شما را در جریان دمای لحظه به لحظه غذا قرار می‌دهد تا بتوانید یک ماهی را به بهترین حالت ممکن سرخ کنید.

 

اختراعات جدید, ماهی تابه هوشمند Pantelligent,تابه هوشمند

 این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد

 

همچنین ماهی‌تابه Pantelligent آشپزی را برای شما لذت بخش می‌کند. مانند یک سرآشپز با شما صحبت می‌کند و مراحل طبخ غذا را توضیح می‌دهد، همچنین زنگ هشدار تنظیم می‌کند تا غذا را فراموش نکنید.

 

ماهی تابه هوشمند,قیمت ماهی تابه هوشمند Pantelligent,تابه هوشمند

ماهی‌تابه Pantelligent با اپلیکیشن اندروید و آی‌اواس شما را در آخرین وضعیت غذایتان قرار می‌دهد


ماهی‌تابه Pantelligent یک معلم آشپزی هم هست و برای کسانی که دوست دارند در خانه آشپزی کنند لذت‌بخش است. این ماهی‌تابه هوشمند 12 اینچ قطر و حدود 2 اینچ عمق دارد. کف نچسب این تابه کیفیت بالایی دارد و از 3 تا 5 سال همین کیفیت را حفظ می‌کند. در نتیجه شستن این ظرف بسیار ساده است البته نمی‌توان آن را در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

 

ماهی تابه هوشمند Pantelligent,ماهی تابه هوشمند,تابه هوشمند

ماهی‌تابه Pantelligent

 

ماهی تابه هوشمند Pantelligent,ماهی تابه هوشمند,تابه هوشمند

کف نچسب  ماهی‌تابه هوشمند Pantelligent کیفیت بالایی دارد

 

زمانی که آماده آشپزی بودید کافی است از اپلیکیشن ماهی‌تابه Pantelligent غذایی که دوست دارید را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن مرحله به مرحله به شما آموزش دهد چگونه آن را درست کنید و مواد را چه زمانی و به چه ترتیبی در تابه بریزید.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/cooking3-intelligent2-pan.html



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در گذشته شکل فیزیکی شبکه‌های اجتماعی، گروه‌هایی بود که دور هم جمع می‌شدند و دقایق زیادی بدون این که متوجه گذشت زمان باشند با هم گفتگو می‌کردند و از تجربیاتشان برای هم می‌گفتند. در این مکالمه‌های دسته جمعی اطلاعات زیادی رد و بدل می‌شد. شکل امروزی این شبکه‌های اجتماعی در دنیای آنلاین، با بر هم زدن مرزهای مکانی و زمانی این امکان را برای افراد فراهم کرده است که از فاصله‌های زیاد بعید هم بتوانند تجربه‌هایشان را با هم به اشتراک بگذارند و روی تصمیم‌گیری‌های هم تاثیرگذار باشند.
امروزه بسیاری از کسان با گذراندن ساعت‌های زیادی از وقتشان در شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارها را به این فکر واداشته‌اند الی با نفوذ به این شبکه‌های ارتباطی، بتوانند کسب و کارشان را رونق بدهند. این سوژه را می‌توان دلیل اشباع شبکه‌های اجتماعی در چند سنه تازه دانست و سایر به راحتی نمی‌توان کاربران آن را به مشتری نهفته تبدیل کرد. ازدیاد صفحات فروش و تنوع در تبلیغات از دسته انگیزه ها بی‌توجهی کاربران به این پهنه شده است.
برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به یک استراتژی قوی نیاز داریم الی بتوانیم از طریق بررسی و تحلیل رفتار مخاطب‌ها، علاقه‌مندی‌ها، سلیقه، جنسیت و دیگر موارد، محتوایی متناسب با کاربرها فرآوری نماییم و به موفقیت در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کنیم. محتوای که در شبکه های اجتماعی فرآوری می شود تاثیر فوق العاده ای بر رشد یک سوداگری خواهد گذاشت. علاوه بر اینکه فرآوری درونمایه نیازمند برنامه ریزی است، باید محتواها را براساس خلاقیت و ایده های بکر تولید کنیم. محتوایی که فرآوری می‌کنیم باید بتواند جوری با کاربر تعامل برپایی کند و او را به لحاظ ذهنی درگیر کند که او دانستن کند این درونمایه به چهره اختصاصی برای او فرآوری شده‌ است.

 

مزیت های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
افزایش درآمدهای حاصل از فروش
کسب‌وکارها می توانند با تولید محتوای خوب و اثرگذار به طور ویروسی محصول و خدمتشان را به مشتریان خود معرفی کنند و از این طریق درآمدهای برآمده از فروش خویش را افزایش بدهند. آموزش تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی محتوای خوب مایه می‌شود که مشتری‌های بیشتری جذب محصولات و خدمات شما بشوند و در پایان بتوانید با قدرت، محصولاتتان را به آن‌ها بفروشید. هرچه اشاعه فضای مجازی در زندگی روزمره ملت افزایش پیدا می‌کند، کسب و کارها باید بیشتر به سمت استفاده از شبکه‌های اجتماعی بروند لغایت بتوانند کارایی اکثریت روی ملت بگذارند.

اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط کاربران شبکه های اجتماعی
اگر محتوای شما جذاب فرآوری شود، به شکیبیدن زیاد اشتراک گذاری مطالب را به تعقیب خواهد داشت. با انتشار یک محتوای خوب در فضای مجازی در یک ساعت میلیون ها نفر، شما را می بینند و با کسب‌و‌کار شما آشنا می شوند و یا اینکه صفحه شما را دنبال می کنند و با به اشتراک‌گذاری مطالب شما می‌توانند به دیده شدن اغلب محتوایتان کمک کنند. بهتر است با افزایش دنبال‌کننده‌های واقعی و باکیفیت، ردپای خودتان را در شبکه‌های اجتماعی پررنگ‌تر کنید، چرا که آینده بسیاری از کسب‌و‌کارها در گرو فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

امکان مستحضر شدن از نظرات مخاطب‌ها
نظرسنجی از مشتری‌ها در دنیای راستین زمان و هزینه زیادی از شما می‌گیرد ولی با به کارگیری شبکه‌های اجتماعی می‌توانید در سریع‌ترین موعد ممکن، نظرات مشتری‌ها را جویا شوید و با استفاده از انتقادات و پیشنهادات آن‌ها، اصلاحات لازم را انجام دهید و در گذرگاه رشد و ارتقا جنبش کنید. استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای نظرسنجی هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت هم‌چنین به یاد داشته باشید که ابزارها به طور همیشگی و پیوسته به روز می شوند و هر روز این تغییرات اغلب می شود و ابزارهای پیشرفته‌تری برای ما ایجاد می‌شوند بنابراین ما باید هم‌گام با فناوری و امکانات جدید جنبش کنیم و از قافله عقب نمانیم.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کلاه هوشمند هم وارد بازار شد
کلاه هوشمند در نگاه اول شبیه به کلاه معمولی بیسبال است. این کلاه با استفاده از تکنولوژی امواج مغزی می‌تواند به کارگران خستگی یا خطرات کار را اطلاع دهد. کلاه هوشمند با تحلیل فعالیت‌های مغزی، کارگران معدن، رانندگان کامیون و کارگران کارخانه را بیدار نگه می‌دارد. کلاه هوشمند خستگی کارگران را مدیریت می‌کند و اجازه نمی‌دهد بیش از اندازه کار کنند و مراقب است درحال انجام کارهای سنگین نخوابند.

 

کلاه هوشمند درواقع همان کلاه بیسبال است، با این تفاوت که سیستم ثبت امواج مغز(EEG) به آن اضافه شده است. این سیستم اطلاعات را از امواج مغز می‌گیرد و پس از تحلیل کمی قبل از خستگی بیش از حد به کارگر اطلاع می‌دهد. اطلاعات مربوط به خستگی هر فرد فقط به خود او داده می‌شود تا بتواند زمان کار و استراحت خود را مدیریت کند. برای مثال اگر خستگی یک راننده کامیون بیش از حد باشد به او هشدار داده می‌شود و او هم این موضوع را به مسوول خود اطلاع می‌دهد تا به رانندگی ادامه ندهد. گاهی خستگی با یک استراحت کوتاه رفع می‌شود و می‌توان جلوی یک فاجعه بزرگ را گرفت.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/smart3-covers2-come.html



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.
منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اکثر قوای فروش تمایل بسیاری به پیدا کردن بهترین موعد برای تماس تلفنی با مشتری دارند. به جای چشمداشت برای یک اتفاق مناسب، پژوهش در باره خریدار و برپایی یک پیام منحصرا برای آن خریدار، فقط کافیست بدانند که بهترین روز و زمان برای برقراری تماس چیست. اغواکننده و جذاب به عقیده می رسد، اما متاسفانه درستی ندارد.

متاسفانه برای فروشندگانی که با روش های سنتی و کهن شغل می کنند، این روش سایر پاسخگو نیست. بر اساس مطالعه ای از مرکز پژوهشی کِلر در دانشگاه بیلور، فقط ۱٪ از تماس های بازاریابی در پایان به ملاقات و مذاکره فروش منجر می شود.

نتیجه ای که می نا گرفت، این است که “بهترین موعد برای تماس تلفنی با مشتری” هستی ندارد. ولی این نتیجه برای تماس های فروش متفاوت است. زمان مناسب در فروش حضوری یا تلفنی چیست ؟ اگر به عنوان یک نیروی فروش، آنچه که باید را آموخته و یک مشتری خفته خوب را معرفی کرده باشید، گزینش موعد تماس تلفنی با مشتری احتمالی می تواند نتیجه را با رعایت نکات مذاکرات تلفنی فروش، از “لطفا پیغام بگذارید” به یک جلسه حضوری با او تغییر دهد.

شش توصیه برای گزینش بهترین موعد تماس تلفنی با مشتری ها:

فهرست محتوا

بهترین روزهای هفته برای تماس تلفنی با مشتری
بهترین زمان در صبح برای تماس تلفنی با مشتری
بدترین موعد تماس تلفنی با مشتری در روز
بهترین موعد پاسخگویی
پشتکار همیشه نتیجه تقسیم است
موثرترین راهکار تماس تند است
دیگر پیشنهادات سردبیر:
بهترین روزهای هفته برای تماس تلفنی با مشتری
روزهای میان هفته، دوشنبه لغایت چهارشنبه (در حقیقیت، لغایت یک روز باقیمانده به آغاز تعطیلی پایان هفته)، بهترین ایام برای تماس با مشتریان است. این نکته چندان غافلگیرکننده نیست. طبیعتا، در روز پایانی هفته همه بر تعطیلی قبل رو تمرکز داشته، و علاقه ی چندانی به برقراری ارتباط جدید آن هم با یک نیروی فروش ندارند.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کاربران معمولاً کیس را زیر و مانیتور را روی میز گذاشته و استفاده می‌کنند اما آنچه کمپانی لیان-لی طراحی و ساخته است درواقع میزی است که کامپیوتر هم در خود جای‌داده است.

 

آنچه می‌بینید موسوم به DK-04 X است که به زیبایی و در نهایت فناورانه طراحی‌شده است که قادر به تحمل 100 کیلوگرم وزن روی سطح شیشه‌ای نشکن خود است.

ابعاد استاندارد آن 1200 میلی‌متر در 780 در 750 میلی‌متر است و بدنه آلومینیومی با پایه‌های آهنی دارد و پایه‌ها متحرک تعریف شده و قابل تنظیم بین 67 سانتی متر تا 116 سانتی متر هستند.

 

مادربورد ATX /Micro-ATX با ظرفیت 2 هارد 2.5 اینچی و 8 هارد 3.5 اینچی و 4 پورت یو اس بی 3 و خروجی صدا برایش تعریف شده است.
با دو فن قوی در جلو و عقب میز، کاربر نظارت مستقیم بر دمای سی پی یو دارد و انواع کارت گرافیک قابل نصب روی این میز کامپیوتری است که 1499 دلار قیمت دارد.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/images-computer1-desktop.html



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()