نوشته شده توسط : ساحل

میزها گرد از ملزومات در فضاهای اداری به حساب می آیند که بدون آن ها شرایط برای شغل و سازمان دهی به امور محیا نخواهد شد. مدیران حاذق و موفقی که قصد تجهیز کمپانی و فضای کار خود را دارند، به مبلمان اداری باره کاربرد خویش و سایر پرسنل پروا اخص ای دارند. آن ها بر این باورند که به قصد جاسازی انواع میز اداری باید به نکات علمی و ارگونومیک پروا ویژه داشت که البته نگرش این کسان کاملا درست است! زیبایی میز شغل از سایر خاصیت هایی است که باید در موعد تهیه به آن پروا شود. قطعا میزها کارایی بسیار زیادی بر زیبایی فضای پیشه بر عهده دارند.

به طور کلی مبلمان اداری بر سلامت جسم و روان کارمندان، زیبایی فضای کار، افزایش کارایی و راندمان کاری ، جذب بیننده و مشتریان و افزایش درآمد مجموعه، کارایی گذار خواهد بود. از همین رو، مدیران بیش از گذشته به میزهای مصرفی در شرکت پروا میکنند.

در چند سال اخیر که استقبال مشتریان از میز و صندلی تاشو اداری بیشتر شده است؛ کمپانی فضاگویا دست به طراحی میزهای گوناگون و منحصر به فردی زده است که خوشبختانه تا کنون مصرف کنندگان را از خود خوشنود نگه داشته است. تیم فضاگویا میزهای متنوعی در قالب گونه ها میز مدیریتی، کارمندی، منشی، کنفرانس، پاسخ و پذیرایی طراحی نموده است که ضمن زیبایی در ساخت ، از اصول ارگونومیک برخوردار است.

معرفی گونه ها میزهای اداری مدرن

اگر چه برخی از مشتریان از میزهای کلاسیک و ساده استقبال می کنند ولی مبلمان اداری امروزین نیز طرفداران خاص خود را دارد. به طور کلی انتخاب متریال، جنس، نوع، اندازه، استحکام و... به عهده مشتریان است که البته در چهره گرایش آن ها، کارشناسان ما بهترین گزینه ها را بسته به نوع و اندازه فضای کاری به آن ها توصیه خواهند داد. شرکت فضا گویا با سهم گیری از تیمی کارشناس زبده و کارآزموده در پهنه طراحی و پیاده سازی، با به کارگیری بهترین مواد خام موجود، دست به ساخت سفارشات می زند .

آشنایی با طراحی های میزهای امروزین کمپانی مکان گویا:

میز مدیریتی مدرن:اتاق مدیریت مهم ترین تقسیم گرد شرکت قلمداد می شود که باید به نسبت سایر بخش ها، از رنگ و لعاب بیشتر و بهتری برخوردار باشد و البته سلامت و راحتی صاحب میز را نیز تامین نماید. محصولات شرکت مکان گویا زیبایی و کیفیت را به چهره یکپارچه در میزهای مدرن خود جای داده است که شما می توانید پیش از سفارش از نظریه کارشناسان ما بهره مند شوید لغایت شما را در نوع، متریال، اندازه و ... راهنمایی نمایند.

میز کارمندی مدرن:میزهای کارمندی یکی از اصلی ترین ابزارها مورد دربایستن در فضاهای اداری به حساب می آید که بدون هستی آن ها، کاری از پیش نخواهد رفت. کمپانی فضا گویا با استفاده از طراحی های خاص، محصولات مدرن، شکیل و استانداردی را طراحی و پیاده سازی کرده است که در صورت استفاده در طولانی مدت ، هیچ نوع خستگی و دردی در مصرف کننده بروز نخواهد کرد.

میز منشی مدرن:میزهای منشی در شرکت ها از پر بازدید ترین میزهای موجود در فضای شغل به حساب می آید که در درازا روز به صورت مداوم در مسیر نگاه خدایگان رجوعان و کارکنان قرارخواهد گرفت. کمپانی فضا گویا با توجه به این اصل، کاتالوگی کامل و متنوع از میزهای منشی در پسندیدن دارد الی در صورت بیچارگی مشتریان و بسته به گونه پیشه و دکوراسیون موجود در محیط، بستر گزینش بهترین گزینه را برای مشتری فراهم سازد.

میزکار گروهی مدرن:شرکت مکان گویا برای افرادی که در یک دپارتمان کاری شغل می کنند، میزکار گروهی متنوعی را ارائه دیتا است که ضمن تامین حریم خصوصی کارمندان، از فضای موجود کاربرد بهینه شود. مکان گویا در طراحی و ساخت این میزها از دیوایدرهایی که بیشینه 40 سانتی متر بلندی دارند، کاربرد می کند.

میز پذیرایی مدرن:میزهای پذیرایی مدرن به هدف ارج به ارباب رجوع ، مشتریان و مدعوین اخص باره استفاده قرار می گیرد که کمپانی محیط‌ گویا برای طراحی این میزها، ارتفاعی 45 تا 55 سانتی متری را در نظر گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اختراعات جدید, شنا کردن کودکان در استخر

دستگاه ردیاب زیر آبی

 

برای نجات کودکانی که به داخل آب سقوط می‌کنند؛

دستگاه ردیاب زیر آبی تولید شد

یکی از نگرانی‌های والدین هنگام استخر رفتن فرزندان، افتادن ناگهانی کودکان داخل آب است. به همین جهت یک مهندس انگلیسی درپی حل این مشکل برآمده و یک دستگاه تولید کرده است که افتادن کودکان به داخل آب را خبر می‌دهد.

 

شنا کردن کودکان در استخر، همواره موجب نگرانی والدین آنها می‌گردد زیرا هر لحظه ممکن است به طرز ناگهانی به داخل آب سقوط کنند. در همین راستا و برای رفع این نگرانی، جان بارستد، مهندس برق انگلیسی، یک دستگاه هشدار تولید کرده است.

 

نحوه کار این دستبند به نحوی است که به هنگام بازی کردن کودکان در محیط اطراف استخر، به دست کودک بسته می‌شود و در صورت سقوط ناگهانی کودک به داخل آب، یک "سیگنال سونار"( ردیاب زیر آبی) با 3 درجه صدا، در داخل آب منتشر می‌شود.   

 

 

اختراعات جدید, شنا کردن کودکان در استخر

فناوری جدید

 

سپس این سیگنال توسط یک "هیدروفون"(وسیله‌ای برای دریافت موج‌های لرزه‌ای در آب که بیشتر در اکتشافات لرزه‌ای دریایی به کار می‌رود) که حاوی یک گیرنده شناور در داخل آب است، شناسایی می‌شود. در این صورت گیرنده با یک هشدار 131 دسی‌بلی به صدا در می‌آید. این دستگاه همچنین یک زنگ هشدار به ریموتی که در فاصله 150 متری کودک قرار دارد، ارسال می‌کند تا اطرافیان را نیز از افتادن کودک به داخل آب با خبر سازد.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/underwater-detector2-generated.html



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شارژر جیبی,کوچک‌ترین شارژر دنیا,شارژر دارت

ساخت شارژر جیبی برای رایانه‌های نوت‌بوک
گروهی از دانشجویان دانشگاه ام آی تی موفق به طراحی شارژر کوچکی برای رایانه‌های نوت‌بوک شده‌اند که در جیب جا می‌گیرد و می‌تواند جایگزین شارژرهای حجیم شود.
این شارژر 65 واتی که دارت نام گرفته کوچک‌ترین شارژر دنیاست و تنها دارای یک خروجی کوچک و یک پورت یو اس بی است. از این وسیله می‌توان برای شارژ گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز استفاده کرد.

 

سازندگان این شارژر می‌گویند محصول یاد شده با همه انواع رایانه‌های شخصی سازگاری دارد و در همه نقاط جهان قابل استفاده است.
قرار است محصول یاد شده که در رنگ‌های مختلف و همراه با یک سیم رابط عرضه می شود، 89 دلار قیمت داشته باشد. دانشجویان سازنده این شارژر برای تولید انبوه محصول خود در حال جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه بوده و تا به حال توانسته‌اند 180 هزار دلار جمع آوری کنند.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/pocket3-notebook1-computers.html



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در‌صورتی‌که راستی شایعات‌، عرضه‌ی سری جدید آیفون 12 اپل لغایت سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ به‌تأخیر خورده است.


اپل سپتامبر هر سنه جدیدترین سری از گوشی‌ آیفون را رونمایی می‌کرد؛ البته درکنار این گوشی‌ها، محصولات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری دیگری نیز معرفی می‌شود. با‌این‌حال، گسترش مرض کرونا بسیاری از برنامه‌ریزی‌های اپل را مبتلا دشوار کرده و مدتی است اخباری از به‌تأخیر‌افتادن رونمایی سری گوشی آیفون ۱۲ در فضای مجازی به‌گوش می‌رسد.

اخیرا هاک تن، مدیرعامل برادکام، در مصاحبه‌ای با رسانه‌ی بلومبرگ گفت چشمداشت می‌رود سری جدید آیفون ۱۲ در اواخر سنه ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. کمپانی برادکام از تأمین‌کنندگان قطعات محصولات اپل است و طبیعتا عرضه سری جدید آیفون تأثیر بسیاری روی اقتصاد این شرکت می‌گذارد؛ زیرا هرچه درخواست برای آیفون‌های جدید بیشتر شود، سفارش فرآوری قطعات موردنیاز نیز افزایش خواهد یافت.

تأخیر در عرضه‌ی سری جدید آيفون ۱۲ اپل نه‌تنها بر درآمد کوپرتینویی‌ها، بلکه روی شرکت‌های تأمین‌کننده‌ی ساز و برگ همانند برادکام و فاکسکان نیز تأثیر خواهد گذاشت. هاک بدن در گفت‌وگو با رسانه‌ی خبری بلومبرگ بدون اشاره مستقیم به اپل از تأخیر در عرضه‌ی محصولات این شرکت و تأثیرش روی درآمد کمپانی برادکام در سه‌ماهه‌های مالی دوم و سوم ۲۰۲۰ تازه داد.

مقاله‌های مرتبط:
تحلیلگران می‌گویند اپل الی چهار سال آینده به ارزش بازار دوتریلیون‌دلاری می‌رسد
آیفون‌های دزدیده شده از فروشگاه اپل، ردیابی و غیرفعال می‌شوند
گسترش مرض کرونا تأثیرات ویرانگر خویش را روی بازار گجت‌های قابل‌حمل ازجمله گوشی‌های هوشمند نشان دیتا است و گویا با نادیده‌گرفتن آن کماکان به عرضه‌ی محصولات مختلف و فروش آن‌ها و درآمدزایی شرکت‌ها ضربه می‌زند.

در برخی از آگاهی ها حدس زده می‌شود اپل طبق برنامه‌ریزی سال‌های ماضی یا با چندی تأخیر، سری جدید آیفون ۱۲ را شناسایی کند و عرضه‌ی مدل‌های آن را به هفته‌ها یا ماه‌های آینده موکول کند. درپایان، باید اشاره کنیم شاید خانواده‌ی آیفون ۱۲ دربرگیرنده چهار مدل گوشی باشد.

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359314/iphone-broadcom-q4-2020/



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه در عکاسی خیابانی بهترین بهره‌گیری را از نور محیط ببریم؟ عکاسی در خیابان فقط به شکار لحظه‌ی تعیین‌کننده اندک نیست. لایت‌اسکیپ‌‌ها را بیابید و با استفاده از روشنایی و سایه‌ها ترکیب‌بندی و یادبود ها نیمه‌تاریک خلق کنید. همچنین، کنتراست سوژه را افزایش دهید و فضای منفی ایجاد کنید و عکس‌هایی خلاقانه بگیرید.


اگر تا‌به‌حال عکاسی خیابانی را تجربه کرده‌اید یا این ژانر عکاسی را پیگیری می‌کنید، ممکن است پیش از خواستن این مطلب، به مطالبی که قرار است درادامه بخوانید، فکر کرده باشید. عکاسی خیابانی به‌دلیل فرّاربودن لحظات تعیین‌کننده (Decisive Moments)، ژانری بسیار فرّار است.

بحث لحظه‌ی تعیین‌کننده از موعد هنری کارتیه‌برسون (Henri Cartier-Bersson) و حتی پیش‌از‌آن، مطرح بوده است. با هستی اینکه شکار لحظه‌ی تعیین‌کننده در عکاسی خیابانی می‌‏تواند زیاد رضایت‌بخش باشد، گاهی‌ اوقات، تکیه تنها بر لحظه‌ی تعیین‌کننده کاملا غیرواقع‌بینانه است و قابلیت‌های خلاقانه هنری شما را اندک کند؛ زیرا در‌این‌صورت، تابع عاملی محیطی خواهید بود که هیچ کنترلی روی آن ندارید. عکاس خیابانی برای اخذ عکس‌های جذاب در وضعیت نوری مختلف، به ساز و برگ و البته مهارت‌های بسیاری احتیاج دارد.

نورپردازی چه اهمیتی در عکاسی خیابانی دارد؟
یکی از اصول مهم عکاسی، تنظیم نور است. منشأ نور می‌تواند محیطی باشد یا اینکه از منشأ بیگانه منتشر شود. نورپردازی در عکاسی خیابانی به دقت و ظرافت بسیاری نیازمند است و باورهای متنوعی درباره‌ی بهترین حالت نور برای این گونه عکاسی وجود دارد. می‌توان گفت چیزی به‌عنوان بهترین حالت نور برای عکاسی در خیابان وجود ندارد و عکاس خیابانی باید خودش را با نور محیطی سازگار کند و عکس‌هایی جذاب بگیرد. درادامه با چندین مثال، به شما پرتو خواهیم عدل چگونه می‌توانید از نور محیطی در خیابان‌ها برای اخذ عکس‌هایی جالب استفاده کنید.

درباره‌ی نورپردازی‌های مختلف در عکاسی خیابانی می‌توان کتاب نوشت؛ ولی جستار اصلی این نوشتار نور شدید است؛ زیرا باورهای زیاد مختلفی درباره‌ی آن وجود دارد. در اینجا، داده‌های EXIF ارائه شده‌‏اند الی بتوانید درک کنید این عکس‏‌ها در دوربین چگونه برپایی شده‌اند. نورپردازی هنگام عکاسی نیازمند تنظیماتی است که با تنظیمات گفته‌شده در این مقاله اندکی تفاوت دارند؛ ولی نکاتی که درادامه به شما گفته خواهد شد، نقطه‌ی نخست مناسبی برای بهبود نورپردازی در عکاسی خیابانی خواهند بود. درواقع، این تکنیک‌ها کمک خواهند کرد حتی در غیاب لحظات تعیین‌کننده، آثار هنری چشمگیری خلق کنید.

مقاله‌ی مرتبط:
چگونه در عکاسی خیابانی چیره دست شویم؟

۱. با سایه‌ها اخ شوید
اولین نکته‌ای که درباره‌ی عکاسی در خیابان باید بیاموزید، کنارآمدن با سایه‌ها است؛ به‌ویژه در نور شدید که شدنی است محدوده‌ی داینامیک در تصویر را گسترده‌تر و سایه‌ها را بسیار تاریک و هایلایت‌ها را زیاد روشن‌تر کند. چیزی به‌عنوان نوردهی حائز ترازمندی پسندیده هستی ندارد و بعضی از عکاسان حرفه‌ای در بیشتر مواقع، هایلایت‏‌ها را حفظ می‌کنند و بخش‌‏های تاریک تصویر را در سایه‌های دارای شدت‏ متنوع، از سایه‌ی ملایم لغایت سایه کاملا سیاه، قرار می‌دهند.

دیگر مزیت پاسخ سایه‌ها، امکان استفاده از دیافراگم بسته‌تر و سرعت بیشتر شاتر است: اولی سبب افزایش عمق میدان دید (DoF) و دومی سبب شفاف‌تر‌شدن تصویر اجسام متحرک می‌شود. این دو امتیاز آزادی اکثریت به شما در خیابان می‌دهند.

۲. از سایه‌ها به‌عنوان عناصر ترکیب‌بندی بهره‌گیری و لایت‌‌اسکیپ‌ها‌ را در صحنه‌ معرفی کنید
جالب است سایه‌ها می‌تواند نوعی از عناصر ترکیب‌بندی را دراختیار شما بگذارد که بدون هستی سایه‌ها، در صحنه وجود ندارد. سایه‌ها شکل‌های هندسی و خطوطی ایجاد می‌کنند که می‌توان از آن‌ها به‌شکلی خلاقانه در ترکیب‌بندی عکس خیابانی عالی کاربرد کرد. درواقع، هایلایت‌ها و سایه‌ها چیزی در صحنه می‌سازند که در عکاسی به آن جلوه‌ی نوری یا لایت‌اسکیپ (lightscape) گفته می‌شود.

می‌توان لایت‌اسکیپ را نوعی لنداسکیپ مجازی در نظر گرفت که دستور می‌دهد عکس‌ها را خلق کنید. لایت‌اسکیپ در مکانی هنگام صبح با لایت‌اسکیپ در همان مکان هنگام بعد‌از‌ظهر تفاوت دارد؛ بنابراین، فرصت‌های متنوعی دراختیار شما می‌گذارد. در خیابان‌ها، هایلایت‌ها و سایه‌های شدید بعضی از لایت‌اسکیپ‌ها را زیاد واضح می‌کنند؛ اما بعضی دیگر از لایت‌اسکیپ‌ها با اینکه با چشم غیرمسلح به‌‌وضوح دیده می‌شوند، با تنظیمات صحیح دوربین، وضوح بیشتری پیدا می‌کنند. بنابراین، رهنمود می‌شود چشم خویش را برای شناسایی لایت‌اسکیپ‌ها تمرین دهید.

از سایه‌ها برای ایجاد لایت‌اسکیپ و ترکیب‌بندی در عکاسی خیابانی استفاده کنید
در عکس زیر، تقدیر فوقانی سایه در یک‌سوم فوقانی قاب پیمان گرفته و دوچرخه‌ای از وسط ابهام نما می‏‌شود. برخی وقت‌ها، قراردادن بخشی از موضوع در سایه که در حال ظاهرشدن در نور است یا برعکس، ارتباطی بین سایه‌ها و هایلایت‌ها می‌سازد که حس گذر از تاریکی به نور یا وارونه را به نظاره گر القا می‌کند. برای مثال، اگر دوچرخه کاملا خارج از سایه قرار داشت، عکس این‌قدر قوی نمی‌بود. این عکس بدون این لایت‌اسکیپ تنها عکسی ساده از دوچرخه در جاده بود که هیچ حسی در نظاره گر ایجاد نمی‌کرد.

در زیر، نمونه دیگری را می‌بینید که در آن از شکل سایه و موقعیت پای عابر برای تکمیل همدیگر بهره‌گیری شده است. خلق چنین عکسی به صبر فراوان و انتخاب موضوع دارای تضاد نیازمند است.

لایت اسکیپ در عکاسی در خیابان

خلاصه اینکه لایت‌اسکیپ، صرفا ترکیبی از سایه‌ها و هایلایت‌ها نیست؛ بلکه ابزاری برای ترکیب‌بندی است که باید دقیقا همانند ترکیب‌بندی لنداسکیپ متعلق به استفاده کنید.

۳. خلق اثری نیمه‌تاریک
گاهی اوقات، با استفاده از روشنایی پیرامون و نورپردازی می‌توان اثری نیمه‌تاریک (low-key) خلق کرد که پس‌زمینه‌ی طایفه و نورپردازی انتخابی روی سوژه‌ها دارد. نورپردازی نیمه‌تاریک در عکاسی خیابانی بسیار اهمیت دارد؛ به‌ویژه اگر نمی‌خواهید پس‌زمینه‌ی عکس شلوغ باشد یا اینکه پس‌زمینه‌ی اصلی جالب نیست. برای خلق پرتو نیمه‌تاریک، نور باید از یک سمت بتابد و سوژه‌ی شما را به‌صورت انتخابی روشن کند؛ درحالی‌که پس‌زمینه با استفاده از سرعت سریع شاتر، کاملا در سایه قرار می‌گیرد.

اثر نیمه-تاریک در یک عکس خیابانی

نگاه دوچرخه‌سوار به آن خانم لحظه‌ی جالبی خلق کرده است. در این صحنه، بیشترین میزان روشنایی از سمت چپ می‌تابد و آشکارا روی پس‌زمینه نمی‌افتد. این عکس با به کارگیری سرعت سریع شاتر گرفته شده و همان‌طورکه می‌بینید، سوژه‌ها در دو جهت مخالف از درون پس‌زمینه‌ای غیرجذاب بیرون آمده‌‏اند و کنتراست جالبی ایجاد شده است.

اینکه به سایه در پس‌زمینه یا هر تقسیم دیگری از عکس احتیاج داشته باشید تا جزئیات را حفظ یا اینکه سایه‌ها را کاملا سیاه کنید، به صحنه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. برای این کارها می‌توانید با به کارگیری تنظیم سرعت شاتر، پس‌زمینه را به‌میزان مناسبی تاریک کنید. برخی عکاسان حرفه‌ای اثناء عکاسی در خیابان، جزئیات سایه‌‏ها را حفظ می‌کنند؛ زیرا این جزئیات ترنزیشنی بین درجه‌های مختلف تیرگی فراهم و با حفظ برخی اطلاعات درزمینه‌ی فضای خیابان، اصالت ژانر عکاسی خیابانی را نیز حفظ می‏‌کنند.

۴. زوایای مختلف را آزمون کنید
توجه کنید اثر نور برگزیدن زیادی به زاویه‌ی قاب شما دارد؛ بنابراین، مراقب باشید قابی انتخاب کنید که فرصت به کارگیری نور موجود را به شما بدهد. به‌جای گناهکار پرماسیدن نور محیطی، باید چگونگی استفاده‌ی مؤثر از آن را یاد بگیریم. باید بتوانید از صبح تا شب در خیابان عکاسی کنید؛ مگر اینکه خسته شوید و نتوانید کار را پیوستگی دهید. این یعنی باید خود را با همه حالات روشنایی در خیابان سازگار کنید.

عکس ذیل از مردی که مشغول کارکردن با گوشی‌اش است، اثناء ظهر و زمانی گرفته شده ‌که خورشید میان آسمان بوده است. باتوجه‌به روشنایی موجود در محیط، عکاسی سر راست از سوژه عکس جالبی برپایی نمی‌کرد. به‌جای این کار، عکاس این عکس را از منطقه‌ای سایه‌دار به‌صورتی گرفته است که دستان و گوشی به‌خوبی در روشنایی پیمان گرفته‌اند و شیبی از شدت نور از سمت چپ به سمت راست تصویر وجود دارد که عمق تصویر را افزایش دیتا است.

زاویه روشنایی در یک عکس خیابانی

نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که برخی وقت‌ها بد نیست چهره موضوع را مخفی و روی کاری تأکید کرد که دارد انجام می‌دهد. این شغل نگرش جدیدی در عکس ایجاد می‌کند و رنگی انتزاعی به آن می‌بخشد و سبب برپایی کنجکاوی در ذهن بیننده می‌شود.

۵. سوژه‌های تو سایه‌ها
در مثال قبلی، سوژه‌هایی را دیدیم که تو نور پیمان داشتند و صحیح امثال شخصیت‌های روی صحنه‌ی نمایش اهمیت پیدا کرده بودند که پروژکتور روی آن‌ها می‌تابد‌. بعضی وقت‌‏ها، سوژه‌های شما کاملا زیر ساقه پیمان می‌گیرند. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، انگیزه‌ی خود را از دست ندید. قبل از هرچیزی به‌یاد داشته باشید شما در خیابان هستید؛ جایی‌که بسیاری از چیزها مهارکردنی نیستند؛ بنابراین، باید خودتان را با پیرامون سازگار کنید. در چنین مواقعی، کنتراست موجود در جستار می‌تواند به خلق عکسی هیجان‌انگیز کمک کند. به‌یاد داشته باشید رنگ‌های روشن، حتی در سایه، روشنایی را بهتر از رنگ‌های ویس منعکس می‌کنند؛ پس، در نوردهی مناسب می‌توانید آن‌ها را بهتر ظاهر کنید.

در عکس زیر، عکاس باید بین نوردهی به‌صورتی‌که سایه‌ها را به‌اندازه‌ی کافی روشن یا نوردهی به‌صورتی‌که کنتراست را حفظ کند، گرد را برگزیدن می‌کرد. عکاس با این امید که سفید در تاریکی نما خواهد شد و با بخش سایر قاب از قطر به سایه و روشنایی تطبیق خواهد داشت، حالت دوم را برگزیدن کرده است. در این عکس نیز سیاه‌نکردن سایه‌ها سبب شده نظاره گر بتواند جزئیات صحنه‌ی واقعی را ببیند.

عکاسی از موضوع در سایه

۶. برپایی فضای منفی
عکاسی فضای منفی در بسیاری از ژانرها، همانند عکاسی در خیابان استعمال دارد. بااین‌حال، ممکن است برپایی فضای منفی در عکس‏‌هایی مشکل باشد که در خیابان گرفته می‌شوند. برپایی فضای منفی در عکسی که در خیابان می‌گیرید، سبب تمایز عکس شما از عکس‌های زیاد زیادی می‌شود که از خیابان‌های شلوغ و آشفته گرفته می‌شوند.

فضای منفی در عکاسی خیابانی با سایه

هنگام برپایی فضای منفی حداقلی در عکاسی خیابانی، می‌توانید از وضعیت روشنایی کاربرد و با به‌کارگیری سایه‌ها، فضایی منفی در اطراف سوژه‌ی خویش برپایی کنید. دفعه‌ی بعدی که برای عکاسی به خیابان می‌روید، ما فوق لحظه‌ی تعیین‌کننده فکر کنید. از عکاسی در نور شدید نترسید و سعی کنید با استفاده از روشنایی محیطی و بازی با آن، عکس‌هایی متفاوت خلق کنید.

هرچه اغلب در خیابان عکاسی کنید، بیشتر متوجه خواهید شد محدودیتی برای خلق عکس‌های هنری در خیابان هستی ندارد. درواقع، بعضی از عکاسان حرفه‌ای زیاد اخ دارند وضعیت‏‌هایی تجربه کنند که بسیاری از عکاسان از عکاسی در آن‌ها دوری می‌کنند؛ زیرا این وضعیت‌ها سبب خاص‌شدن کارهای آن‌ها خواهند شد.

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359145/creative-lightning-street-photography/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی تاشو یک نفره ساحل استخر یگانه از جذاب ترین کالا های موجود در بازار می باشد که از ساختار و طراحی زیبایی بهره مند است. رویه آن از تقسیم برزنتی و حصیری در قسمت میان ساخته شده است و دسته برزنتی کناری آن نیز با پاراگراف (لاتین) هایی به پایه های فلزی متصل شده است این مبل در دو حالت قابل استفاده است و می تاب آن را با کمی خفقان به تقدیر بالایی به تخت بادی فلزی نیز تبدیل کرد، در فواصل وسط بست و مبل زوایای مختلفی ایجاد می شود که در تمامی این حالت ها مبل قابل استفاده است و در شرایط کاملا مختلفی می توانید از این مبل کاربرد کنید. قسمت بالایی آن نیز دارای یک بالش سرخود می باشد. که به راحتی به کارگیری آن افزوده است. احزاب و پایه های آن نیز کاملا مستحکم بوده و درازا عمر بالایی دارد.
صندلی استخری تاشو Loand folding کنزی از جنس آلوم راتان و مقاوم در مساوی عوامل محیطی است. این صندلی تاشو این امکان را می دهد که در حالت خوابیده یا نیمه خوابیده از آن استفاده کنید. بافت متراکم بدنه این محصول تمیز کردن آن را زیاد ساده تر می کند. صندلی استخری تاشو Load folding کنزی (Knz load folding)، همانگونه که از اسمش پیدا است ویژه بهره‌گیری در فضاهای مفتوح بخصوص استخرها است. این صندلی تاشو است و به شما این امکان را می دهد که در حالت خوابیده یا نصف خوابیده از آن استفاده کنید. به اتفاق این صندلی میزی به درازا و عرضی به اندازه 207 و 65 سانتی متر است. ازآنجاکه صندلی به چهره تاشو طراحی شده است میز آن نیز برای راحتی به چهره تاشو طراحی و ساخته شده است به گونه ای که ارتفاع آن از 42 تا 101 سانتی متر متغیر است.
جنس این صندلی از آلوم راتان (Alum rattan)، است که استقامت و مقاومت اخص ای دارد. ازآنجاکه این فرآورده بیشتر در پیرامون های مرطوب و زیر نور سر راست خورشید و در معرض هوا به پیشه گرفته می شود، سیکل فرسودگی آن زیاد تند است به همین خاطر آلوم راتان مناسب ترین متریال است. آلوم راتان علاوه برافزودن پایداری و استقامت به آن، جلوه و نور و زیبایی آن را نیز حفظ می کند. همچنین بدنه آن نیز از بافت متراکمی ساخته شده که تمیز کردن این فرآورده را زیاد ساده تر کرده است.
صندلی تاشو استخری کنزی به سبکی ویژه و امروزین طراحی شده است به نوع ای که فرد در ارتباط با آن به هیچ عنوان احساس ناراحتی و خستگی نمی کند و لحظاتی آرام و آسان را تجربه خواهد کرد زیرا تمام اصول ارگونومی در آن رعایت شده و مطابق آنتروپی تن انسان طراحی و ساخته شده است.
این نکته رو هم باید بیان کرد که این محصول در طیف رنگ های سرد و گرم تولید می شود بنابراین محدودیت انتخاب رنگ نیز برای شما وجود ندارد و شما می توانید رنگ موردعلاقه خویش را انتخاب کنید.
اگر شما به تعقیب صندلی هستید که علاوه بر ظاهری به روز و زیبا، زیاد راحت و آرام بخش باشد و تمام اصول ارگونومی در آن رعایت شده باشد، ما صندلی استخری Load folding کنزی رو به شما پیشنهاد می کنیم.
ویژگی های اریکه کناره استخری پلاستیکی فیجی

تخت کنار استخری پلاستیکی فیجی همانطور که گفته شد از محصولات پر پیرو این فروشگاه است ولی دلیل این محبوبیت را در پیوسته با تماشا خاصیت های اریکه ساحل استخری پلاستیکی فیجی متوجه خواهید شد.
مدل حصیری و تماما پلاستیک مرغوب
قابل کاربرد در فضای مفتوح و قابل شستشو
قیمت مناسب
تنوع طرح و رنگ
مقاوم برابر رطوبت وآب
مقاوم در مساوی اشعه UV
بدون برپایی قارچ و جلبک
بدون ایجاد زنگ زدگی
و ...
تخت کناره استخری پلاستیکی فیجی بیچارگی به هیچ گونه مراقبت گزیده تر ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان احد از مزایای آنها به شمار رفته است.
تخت کناره استخری پلاستیکی فیجی زیبا و زیاد چشم نواز است که از عقیده زیبایی بی شک باره توجه همگی هموطنان گرامی پیمان می گیرد همچنین این محصول باکیفیت و سبک می باشد که سبب گردیده قابلیت جابه جایی آن آسان شود بنابراین سبکی این محصولات از دیگر مزایای چشمگیر آنها محسوب گردد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()