نوشته شده توسط : ساحل

پنکه پارس خزر رومیزی FDR-RIMA
یک پنکه رومیزی زیبا و شیک با سه پره که به چهره شفاف پلاستیکی طراحی شده است و با حجم باد دهی ۵۴ متر مکعب و سرعت ۲۶۰ متر بر دقیقه یک خنک کننده عالی برای فضای اتاق شماست، FDR-RIMA با هستی شبکه نگهبان فلزی در شرایطی ایمن و با عملکردی مطمئن قابل کاربرد است.
سرعت این مدل در سه وضعیت کم، متوسط و زیاد، تایمر قابل تنظیم و قابلیت تنظیم زاویه وزش باد از دسته دیگر امکانات این پنکه ایمن و زیبا می باشد.

پنکهپارس خزر پایه بلند ۴۰۲۰
پنکه پارس خزر پایه بلند ۴۰۲۰
پنکه ای رومیزی با قابلیت تنظیم ارتفاع دارای سه پره شفاف پلاستیکی که می تواند سرعت باد دهی را به سه حالت کند، میانه و سریع برنامه ریزی کند، این مدل دارای دکمه ولوم چرخشی جهت تنظیم زمان در ۳۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ دقیقه می باشد و با طراحی قشنگ و توانایی چرخش به سمت چپ و راست محدوده مناسبی از مکان را پوشش می دهد.
حداکثر نا مصرفی ES-4020 به اندازه ۶۰ وات و با پوشش محافظ فلزی به شکلی ایمن و مطمئن قابل کاربرد خواهد بود. پنکه پارس خزر پایه بلند ادوADO پنکه پارس خزر Pars khazarمدل FSR-ADOپایه بلند این مدل با توانی معادل ۶۰ وات و با ظاهری قشنگ طراحی و به بازار عرضه شده است، حائز ۳ پره پلاستیکی با قابلیت تنظیم بر روی سه سرعت کم، متوسط و زیبا بوده و با استفاده از دکمه ریتمیک می توان آن را در حالت‌های معمولی، طبیعی با چراغ نشانگر قرمز و خواب با چراغ نشانگر سبز تنظیم نمود.

پنکه مجهز به پایه تنظیم شونده و با بیشینه سرعت ۱۲۰۰ بعید در دقیقه و مجهز به تایمر دیجیتال برای خاموش کردن پنکه بین نصف لغایت هفت و نصف می باشد.

پنکه پارس خزرPARS KHAZAR مدل۲۰۳۰P رومیزی
این مدل پنکه با توان مصرفی ۶۰ وات دارای ۴ پره پلاستیکی به قطر ۴۰ سانتی متر و با حجم باد دهی ۵۶ متر مکعب در دقیقه می باشد، با وجود شبکه نگهبان قرار گرفته بر روی آن نمونه ای ایمن در بهره‌گیری می باشد.
تنظیم گوشه و سرعت باد، دارا بودن دکمه ولوم چرخشی جهت تنظیم موعد الی ۱۲۰ دقیقه و سه حالت تند، کند و میانه از دیگر خصوصیات این نمونه پنکه تولیدی پارس خزر می باشد.

پنکه پارس خزر رومیزی ۲۰۴۰
پنکه پارس خزرPARS KHAZAR مدل ۲۰۴۰ رومیزی
پایه های قابل تنظیم این پنکه رومیزی را برای تنظیم در بهترین حالت دلخواهتان بهره‌گیری کنید، پنکه ۶۰ واتی با ۴ پره به قطر ۴۰ سانتی متر و با حجم باد دهی ۵۶ متر مکعب در دقیقه که با وجود شبکه محافظ تعبیه شده بر روی آن پنکه ای ایمن در مصرف می باشد.
وجود سیم دو متری بلند که می تواند در محفظه درب دار قرار گرفته در پایین پایه پنکه جمع آوری شود، به کارگیری این پنکه را ساده تر و راحت تر می نماید، سرعت انتخابی در سه حالت کم، میانه و زیاد و تنظیم در حالت ریتم و گوشه دلخواه از سایر مواردی است که می توانید در این پنکه داشته باشید.

پنکه پارس خزر پایه بلند تلسکوپی۵۰۲۰
پنکه پارس خزر Pars khazar مدل ۵۰۲۰
دارای ۳ پره و با حداکثر طاقت مصرفی ۶۰ وات یک پنکه ناچیز مصرف و با وجود درب محافظ پنکه ای مطمئن و قشنگ برای خنک شدن خانه ها و اتاقهای شماست، این مدل پنکه با سرعت ۱۰۲۵ دور در دقیقه و سرعت باد ۲۰۵ متر در دقیقه خنکای بهاری و مطلوبی را برای شما خواهد داشت.
این دستگاه مجهز به کلید خاموشی اتوماتیک بوده و بعد از مدت زمانی مشخص خاموش می گردد و در صورتی که بخواهید پنکه به چهره صریح باقی بماند می بایست آن را بر روی حالت صریح پیمان دهید.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()