شخصی سازی نیم تگ اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

این چیز جدیدی نیست که بگوییم اینستاگرام مفتوح هم به سراغ ویژگی‌های اسنپ چت رفته و آن‌ها را با کمی تغییر به پلتفرم جذاب خود آورده. مثلا همین استوری‌های محبوبی که این ایام کل ما درگیرشان هستیم، در ریشه-بن-بیخ برای اسنپ چت بودند و بعدا پایشان به اینستاگرام مفتوح شد.

حالا این موضوعی شخصی سازی نیم تگ اینستاگرام که برایتان گفتم مفتوح هم اتفاق افتاده و اینستاگرام با الهام از خاصیت اسنپ کد اسنپ چت،‌ ویژگی نیمه تگ را در برگزیدن کاربرانش پیمان داده که با آن می‌شود خیلی آسان لیست دوستان را گسترش داد.

به لطف این ویژگی، یک کد دیجیتالی خاص و بی همتا در کمر بستن هر کاربر قرار می‌گیرد که کاربران سایر با اسکن آن می‌توانند خیلی سریع تر یک شخص را به دایره دوستانشان اضافه کنند. البته نیمه تگ اینستاگرام نسبت به اسنپ کد پیشرفت‌هایی داشته و دست کاربر برای تغییر و شخصی سازی کدهای دیجیتالی باز خواهد بود.

برای هر کد دیجیتالی سه تم رنگی، اموجی و سلفی وجود دارد که کاربر می‌تواند از بین این سه گرد را گزینش کند. جالب‌ تر اینکه هر یک از این تم‌ها را نیز می‌شود شخصی سازی کرد. مثلا می‌توان اموجی‌های تم اموجی را تغییر داد و ظاهر متفاوتی به کدهای دیجیتالی بخشید.

نیم تگ های اینستاگرام

برای دسترسی به نیم تگ و شخصی سازی آن، آغاز باید به صفحه پروفایل خود بروید. اکنون اگر موبایل اندرویدی دارید کافیست آیکون نصف تگ که بالای صفحه پیمان گرفته را لمس کنید. اما اگر کاربر موبایل‌های شرکت اپل هستید برای دسترسی به این آیکون باید آغاز به سراغ آیکون سه خط افقی بروید و منوی کشویی آن را خارج بکشید. آن وقت اگر به این منو خوب نگاه کنید آیکون نصف تگ را خواهید دید.

نیم تگ های اینستاگرام

با فشردن آیکون نیمه تگ یک راست به صفحه شخصی سازی آن ارجاع دیتا می‌شوید و حالا می‌توانید هر طور که می‌خواهید ظاهر کد دیجیتالی خویش را تغییر دهید. برای تغییر تم‌ها نیز تنها کافیست اسم آن‌ها را لمس کنید لغایت تم بعدی در مقابلتان نما شود. زمانی که به تم بعدی برده شدید می‌توانید با لمس صفحه، رنگ یا اموجی‌های آن تم را تغییر دهید.

کارتان که با شخصی سازی نیمه تگتان تمام شد نوبت به این می‌رسد که یاد بگیرید چطور نیمه تگ سایرین را سریعا اسکن کنید و آن‌ها را به جمع رفقا مجازی خویش بیاورید. برای این پیشه بهترین راه این است که به صفحه اکسپلور بروید و از نوار بالایی، آیکون نیمه تگ را بفشارید.

با این کار دوربین موبایلتان فعال می‌شود و آن وقت حاضر اید که نصف تگ دیگران را اسکن کنید. به محض اسکن نیمه تگ یک شخص، پروفایل آن طرف در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید او را تعقیب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: