افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

دیگر خرج های اضافی و فالوور های فیک و تقلبی بس است، سایر سختی کشیدن برای ارسال پست منظم و مدیریت صفحه اینستاگرام بس است. اگر به تعقیب افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور مشتری فعال در صفحه اینستاگرام خویش هستید، اگر به تعقیب افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام اکانت خویش هستید، به جای حقیقت آمده اید!

ربات اینستاگرام چیست؟
اینستاساز یک سیستم فروش فالوور نیست ، ربات اینستاگرام اینستاساز یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، افزایش فالوور و لایک اینستاگرام رایگان تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام ، تگ ها و یا موقعیت های جغرافیایی از یک شهر گرفته لغایت یک برزن خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند. شیوه شغل به این چهره است که بعد از تنظیم و صریح کردن ربات ، ربات به طور هوشمند شروع به لایک کردن ، کامنت قراردادن یا و فالو کردن بازار منظور شما می‌کند ، با این پیشه یومیه حجم زیادی بازدید کننده ، فالوور راستین و فعال به سمت صفحه ی شما سرازیر می‌شود.

افزایش فالوور راستین اینستاگرام
تمام فالوور هایی که ربات برای شما جمع آوری می‌کند واقعی هستند و ربات به چهره هوشمند به شما گزارش می‌کند که این فالوور از کدام هدفی که شما برایش تنظیم کرده بودید جذب صفحه شما شده و بازده آن قصد چقدر بوده است.

ارسال پیام دایرکت اتوماتیک
می توانید ربات اینستاگرام تان را تنظیم کنید الی زمانی که یک نفر جدید صفحه ی شما را فالو کرد یک پیام دایرکت جهت تشکر و شناسایی کسب و کارتان برای این فالوور جدید ارسال شود ، مشتریان ما با این کار توانسته اند فروش خویش را در اینستاگرام ۲ برابر کنند و فالوور های تغییر ناپذیر و وفادار جذب کنند!

ارسال پست موعد بندی شده بر روی اکانت اینستاگرام از روی کامپیوتر
با سایت ما می‌توانید برای ۳ ماه آینده خود برای ساعت و دقایق خاصی برنامه ریزی کنید الی ربات برای شما بر روی صفحه ی تان پست ارسال کند ، شما حتی می‌توانید عکس های صفحات سایر را نیز repost کنید. دیگر وقتی می‌خواهید مسافرت بروید نگران نخواهید بود که فالوور هایتان شما را فراموش خواهند کرد، صفحه ی شما در نبودتان فعال خواهد بود!





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: