نوشته شده توسط : ساحل

 

امروزه نیاز اساسی هر اداره یا شرکتی، سانترال یا مرکز تلفن است. سانترال ها امروزه در همه ی شرکت ها علی الخصوص در شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت سانترال یک سیستم مرکزی یکپارچه را بین کارمندان ایجاد می کند. سانترال مزیت های بسیار زیادی دارد که با بهره از هرکدام از آن ها می توانید خطوط شهری خود را  مدیریت کنید. در این مقاله قصد بررسی انواع سانترال ها، مزیت و ویژگی های آن را داریم.

 

سانترال چیست؟

سانترال یا مرکز تلفن در حقیقت دستگاهی است که می تواند مجموعه ای از خطوط شهری را به تعدادی خطوط داخلی تقسیم کند. برای درک بهتر این موضوع به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما یک بیزینس کوچک همراه با سه خط شهری دارید. به خاطر کم بودن ظرفیت های موجود، دستگاه های کم ظرفیت سانترال برای شما مناسب تر است. با استفاده از یکی از این دستگاه های کم ظرفیت و اتصال سه خط شهری خود می توانید 6 خط داخلی دریافت کنید. استفاده ی کارمندان شرکت از این 6 داخلی کاملا رایگان هست؛ چون در بستر شبکه ی مخابراتی نیست.

 

سانترال ها در گذر زمان:

جالب است بدانید مرکز مخابراتی یا سانترال از مدت زمان های بسیار قدیم و در شکلی متفاوت بوده است. در زمان های قدیم کار مرکز مخابراتی را یک یا چندین نفر برعهده می گرفتند؛ به این صورت که اگر با اداره یا مکانی تماس می گرفتید ابتدا به اپراتورهایی متصل می شدید و پس از آن که داخلی موردنظر را انتخاب می کردید؛ شما را به داخلی مربوطه متصل می کردند.

 

باگذشت زمان دستگاه های سانترال یا همان ها کار این افراد را برعهده گرفتند و زمانیکه شما با اداره ای تماس می گیرید در حقیقت با کمک مرکز تلفن می توانید شماره ی داخلی موردنظر خود را وارد کنید و مرکز تلفن شما را به  داخلی مورد نظر متصل می کند.

 

امروزه سانترال ها در ایران به دو دسته ی سانترال های آنالوگ و سانترال های تحت شبکه تقسیم می شوند. سانترال های تحت شبکه جدیدترین این حوزه هستند اما در بعضی از ادارات همچنان از سانترال های آنالوگ استفاده می شود.

 

سانترال های زیرساخت مخابراتی:

در سیستم یا مرکز تلفن های قدیمی، ارتباط بین تلفن ها با سانترال از طریق زوج سیم های مخابراتی انجام می شود؛ یعنی هر تلفن حداقل یک زوج سیم را نیاز دارد.

 

 

دستگاه سانترال

 

امروزه انتقال صدا و تصویر در بستر شبکه انجام می شود بنابراین از تجهیزات شبکه برای این کار استفاده می کنند؛ که به این تکنولوژی  ویپ گفته می شود. تکنولوژی ویپ انتقال صدا و تصویر بر روی شبکه و زیرساخت شبکه است؛ این در صورتی است که انتقال صدا در زیرساخت مخابراتی توسط زوج سیم ها انجام می شود.

 


استفاده از دستگاه سانترال

 

مزایای استفاده از دستگاه سانترال یا همان مرکز تلفن:

1. محدودیت تماس

2.بستن صفر و شماره شهرستان

3.گذاشتن تایمر

4.عدم دسترسی به خطوط شهری برای برقرار نمودن تماس

5. برنامه ریزی بسیار آسان ، تعمیر و نگهداری راحت

6. محدودیت زمان تماس

7.پشتیبانی یک اپراتور از چندین خطوط شهری

8. امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA)

9. قفل الکترونیکی خطوط داخلی

10. مدیریت در هزینه ها

11.گذاشتن پیام انتظار

12.آیفون ، درب باز کن و زنگ درب

13.حالت روز ، شب و ناهار

14.پیغام گیر

 

دسته بندی دستگاه های سانترال:

به طور کلی دستگاه های سانترال را می توان به دو دسته ی کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم کرد که با توجه به ظرفیت های موجود در شرکت و نیازهای خود می توانید دستگاه موردنظر را انتخاب و خریداری کنید.

 

مرکز تلفن های کم ظرفیت:

همان طور که در بالا ذکر شد؛ دستگاه های سانترال کم ظرفیت تعداد خطوط مخابراتی کمی را پذیرا هستند همچنین می توانید با اتصال کارت های توسعه دهنده، تعداد خطوط را افزایش دهید.

 

دستگاه های سانترال کم ظرفیت فقط شامل دو دستگاه TES824 و TEM824 هست. دستگاه TES824 در حالت پیش فرض می تواند از 3 خط شهری و 8 خط داخلی پشتیبانی کند که این تعداد با افزودن یک کارت ارتقا به 6 خط شهری و 16 خط داخلی ارتقا پیدا می کند.

 

دستگاه TEM824 نیز حداکثر (با افزودن کارت ارتقا) از 8 خط شهری و 24 خط داخلی پشتیبانی می کند که این تعداد در حالت پیش فرض دستگاه 6 خط شهری و 16 خط داخلی است.

 

دستگاه های سانترال پرظرفیت:

سه سری NS، TDE و TDA از دستگاه های پرظرفیت سانترال به شمار می روند. مرکز تلفن های پرظرفیت را می توان به دو دسته ی آنالوگ و تحت شبکه تقسیم کرد.

 

آموزش نصب دستگاه سانترال:

امروزه بازار کار نصب و راه اندازی دستگاه های سانترال بسیار پررونق است. برای یادگیری شیوه ی نصب و راه اندازی دستگاه های سانترال  می توانید پکیج های آموزشی مجموعه ی پی بی ایکس شاپ را خریداری کنید.

 

این پکیج ها آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی کامل مدل های مختلف دستگاه سانترال را در بر دارند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/advantages1-using-pbx.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مجموعه در خدمات طراحی سایت خود از قالب آماده استفاده نمی نماید و قالب ها از پایه توسط طراح وب سایت تولید می گردد تا درگیر مشکلات قالب های آماده وب سایت نظیر ایمنی ضعیف، سرعت پایین، مصرف بیش از حد منابع سرور نظیر رم و سی پی یو، بروز مشکلات در انجام تغییرات بر روی وب سایت و به روز رسانی آن نباشید. در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس استفاده گردد قالب از پایه توسط تیم تولید می گردد و از قالب های نال شده، رایگان و حتی خریداری شده موجود در اینترنتی استفاده نمی گردد تا این مجموعه بتواند به درستی خدمات پشتیبانی وب سایت را در طول زمان ارائه نمایید. شرکت طراحی سایت یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت تهران می باشد که خدمات خود را به ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن ارائه می نماید. مجوزها:

مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور – دوره های آموزشگاه طراحی سایت و سئو نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
دارای پروانه کسب و کارهای مجازی (اتحادیه کشوری)
نمونه کارهای طراحی سایت و سئو


تعرفه خدمات طراحی سایت طراحی وب سایت با توجه با امکانات مورد نظر کارفرما محاسبه می گردد و بنابراین در صورتی که امکانات و ویژگی های خاصی برای وب سایت خود مد نظر دارید لازم است لیست موارد مورد نظر خود را در ابتدا به این مجموعه اعلام نمایید تا برآورد هزینه و زمان اجرای پروژه شما انجام گردد. اما در صورتی که امکانات خاصی مد نظر شما نیست می توانید هر یک از این پلان ها را برای راه اندازی وب سایت خود انتخاب نمایید که البته پیشنهاد ساخت سایت با استفاده از روش اول می باشد که کم هزینه تر و سریع تر می باشد و در عین حال از کیفیت لازم برخوردار می باشد.

امکانات و ویژگی های مشترک هر سه روش طراحی سایت
پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز در هفته
آموزش نحوه کار با کنترل پانل مدیریت وب سایت
ایمن سازی وب سایت
بهینه سازی سرعت وب سایت
بهینه سازی کدهای سایت
ریسپانسیو و سازگار با موبایل
در ادامه توضیحات کاملی از بابت هر یک از پلان های طراحی وب به حضورتان ارائه می گردد.

در صورت میزبانی وب سایت در فضای هاستینگ خارج از ایران websitebuilderexpert ، اس اس ال به صورت رایگان برای کلیه دامنه ها به جز ir صادر می گردد. در صورت میزبانی سایت در فضای هاست داخل ایران اس اس ال به صورت رایگان برای کلیه دامنه ها صادر می گردد.
طراحی وب سایت با استفاده از قالب های موجود در فروشگاه قالب – تعرفه دو و نیم میلیون تومان – مدت زمان 21 روز کاری
تعرفه طراحی سایت به این روش از دو و نیم میلیون تومان می باشد. قالب وب سایت از بین 100 هزار قالب موجود در فروشگاه قالب توسط کارفرما انتخاب می گردد که پس از انتخاب قالب توسط خریدار، قالب توسط طراح وب سایت تولید می گردد (فروشگاه قالب سایت متصل به بانک قالب جهانی می باشد که پس از انتخاب قالب توسط کارفرما قالب خریداری نمی گردد بلکه توسط طراح سایت تولید می شود). پس از تولید قالب توسط طراح وب سایت، لازم است کارفرما محتویات وب سایت را ارسال نماید تا در سایت بارگذاری گردد. پس از درج محتوا در سایت کارفرما می تواند نقطه نظرات احتمالی خود را اعلام نماید تا ویرایش های  مورد نظر کارفرما انجام websitesetup گردد. روش پرداخت مبلغ در این روش 50 درصد در ابتدای پروژه و 50 درصد در انتهای پروژه می باشد.


تفاوت این روش با روش بالا در نحوه انتخاب قالب می باشد. در این روش نیازی نیست کارفرما قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب انتخاب نماید بلکه لازم است ویژگی های قالب مورد نظر خود را به طراح و گرافیست وب سایت اعلام نموده تا گرافیست بر اساس ویژگی های مورد نظر کارفرما قالب را طراحی نماید. این روش برای شرکت ها، سازمان ها و افرادی توصیه می گردد که فروشگاه قالب را بررسی نموده اند و قالبی مناسب وب سایت خود نیافته اند.


این روش ارزان ترین پلان طراحی وب سایت می باشد که ویژه مشتریانی می باشد که بودجه بسیار پایینی برای راه اندازی وب سایت خود در نظر گرفته اند. اخیرا اقدام به تولید قالب هایی نموده است که از بابت فروش در نظر گرفته شده اند که هر یک از این قالب ها ویژگی ها و امکاناتی دارند که برای رویت لیست قالب ها می توانید به صفحه قالب های سایت مراجعه نمایید. هزینه مورد نظر از بابت خرید قالب، راه اندازی قالب سایت روی سرور، یک سال پشتیبانی، ایمن سازی، آموزش پانل کاربری می باشد و لازم است هزینه ثبت دامنه و هاستینگ جداگانه پرداخت گردد.

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استودیو نماد متشکل از تیمی جوان، خلاق و فعال در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا به مدیریت مهرداد صالحی، از سال ۱۳۹۴ به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

تخصص ما اجرای انواع تور مجازی، تولید محتوا برای وب‎سایت و شبکه‌های اجتماعی‌، ساخت تیزر و موشن گرافیک و عکاسی صنعتی در تمام شاخه‌ها است.

در عصر ارتباطات، بسیاری از روابط اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و در بیانی کلی‌تر، بسیاری از کنش‌های انسانی دستخوش تغییرات فراوانی شده و تفاوت‌های بسیاری با گذشته پیدا کرده است. تصور کنید کمتر از سه دهه قبل، کارمندان دولت برای دریافت حقوق پایان ماه خود، مجبور بودند ساعت‌ها در صف‌های طولانی بانک‌ به انتظار بایستند؛ اما اکنون به‌سادگی با یک تلفن همراه می‌توانید هر عملیاتی بانکی را از روی کاناپه خانه‌تان انجام دهید درحالی‌که احتمالا یک فنجان چای در دست دیگرتان است! این روزها با وجود مشکلاتی مانند گسترش بی‌حد شهرها، آلودگی هوا، شلوغی و ترافیک‌ سرسام‌آور خیابان‌ها، افراد بیشتری مایلند خرید‌های خود را از منزل انجام دهند.

هر روزه بر تعداد افرادی که تمایل بیشتری به خرید اینترنتی و مجازی دارند، افزوده می‌شود؛ زیرا خرید مجازی باعث می‌شود که افراد کمتر برای خرید کالا یا رزرو بلیط و کارهایی از این دست، از خانه خارج شوند و در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنند.  دقیقا به همین دلیل است که شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که فاقد فروش و تبلیغات اینترنتی هستند، به‌سرعت از رقبای خود عقب می‌افتند.

تور مجازی چیست و چه کاربردی دارد

مفهوم ، یکی از پدیده‌هایی است که امروزه در عرصه تبلیغات اینترنتی مورد توجه بسیاری از فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و برندها، هتل‌ها و رستوران‌ها و حتی مؤسسات فرهنگی مانند موزه‌ها و اماکن تاریخی قرار گرفته است. تور مجازی با بهره گرفتن از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیاری قدرتمند و خلق جلوه‌های تصویری و صوتی با‌کیفیت، به افراد کمک می‌کند سفری مجازی برای رسیدن به کالا یا خدمات مطلوب‌‌شان تجربه کنند.

با وجود تورهای مجازی، شما می‌توانید پیش از رفتن به سفر تفریحی خود، بازدیدی مجازی از هتل‌های مقصد‌تان داشته باشید و به‌راحتی از همه امکانات هتل‌، زیبایی‌، کیفیت خدمات و حتی جزئیاتی نظیر سطح پاکیزگی محیط مطمئن شوید و سپس اقدام به رزرو هتل مطلوب خود کنید.

 

تورهای مجازی چطور ساخته می‌شوند

ساخت یک تور مجازی درواقع نقطه تلاقی چند تخصص مختلف برای تهیه یک پکیج کاملا حرفه‌ای تبلیغاتی است. تور مجازی یکی از زیرشاخه‌های عکاسی صنعتی است که در آن عکاسان زُبده با دوربین‌های کاملا حرفه‌ای، تصاویر ۳۶۰ درجه‌ از محیط داخلی یا بیرونی یک ساختمان یا تمامی زویای یک کالا تهیه می‌کنند که با کمک نرم‌افزار، به‌صورت به‎هم‎پیوسته به نمایش درمی‌آیند.

امکاناتی نظیر ویدئو کلیپ، ترک‌های صوتی‌، متن، جلوه‌های بصری، افکت‌های متنوع، تصاویر لایو و موارد دیگر را می‌توان در دل این تورهای مجازی قرار داد تا بیننده هرچه بیشتر احساس نزدیکی با فضای تور پیدا کند و بتواند همه‌ی جزئیات را از زاویه‌ی دلخواهش مشاهده تور‌های مجازی چه مزیتی دارند

حتما شما هم جمله کلیشه‌ای «تبلیغات سرمایه‌گذاری است نه هزینه»  را بارها شنیده‌اید. صرف‌ نظر از تکراری بودن این عبارت، واقعیتی اصیل در پشت آن نهفته است؛ بدون یک تبلیغات جذاب و حرفه‌ای، قطعا امکان موفقیت هیچ کسب‌وکاری و رقابت فشرده با رقیبان سرسخت وجود نخواهد داشت

.به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک آپارتمان یا ویلا در شهری دیگر خریداری کنید، تور مجازی با استفاده از ترفندهای خاصی که در عکاسی معماری وجود دارد، یک تصویر ۳۶۰ درجه و کامل از مکان مورد نظر شما، شامل، اتاق‌خواب‌ها، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق نشیمن، آشپزخانه، راه‌پله‌ها و حتی حیاط و فضای باز آنجا در اختیارتان قرار می‌دهد و شما با چرخش صفحه‌نمایش، می‌توانید تمام زوایای ویلا یا آپارتمان مورد نظرتان را مشاهده کنید. تور مجازی به مشتری کمک می‌کند تا با اطمینان کامل و تکیه بر درک و شهودی که از سوژه مورد نظر به دست آورده است، دست به انتخاب بزند. برای اینکه این حس نزدیکی در بیننده برانگیخته شود، کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تور مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ عکس‌های دقیق، گویا و باکیفیت از بهترین زویا باید با تدوینی خلاقانه و حرفه‌ای در کنار هم قرار بگیرند تا بهترین تبلیغ ممکن از کالا یا خدمات مورد نظر به وجود بیاید و بتواند مشتری را متقاعد به خرید کند.

همان‌طور که می‌دانید، بستر رقابت و رشد کسب‌وکارها در عرصه‌ی اینترنت بسیار جدی و روبه‌افزایش است؛ به‌طوری‌که تخمین زده می‌شود در آینده نزدیک، بدون رقابت و تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، هیچ کسب‌و‌کاری امکان دوام و ماندگاری نخواهد داشت.

مهم‌ترین مزیت‌هایی که یک تور مجازی برای مخاطب ایجاد می‌کند، عبارت است از:

  • دیده شدن بیشتر در مهم‌ترین عرصه تبلیغات یعنی فضای مجازی
  • امکان ارائه اطلاعات تکمیلی در کنار تبلیغ کالا؛ مانند توضیحات کاربردی همچون نام و نشان شرکت، سوابق، آدرس و ...
  • امکان نشان دادن هم‌زمان کالا در کنار محیط تولید، میزان کیفیت و بسیاری جزئیات دیگر که در تبلیعات سنتی ممکن نیست
  • انعظاف‌پذیری برای ایجاد هرگونه تغییر دلخواه در شکل تور مجازی
  • سرعت عمل در ارائه تبلیغ
  • امکان دریافت توجه بیشتر مخاطب به دلیل تنوع امکانات موجود در یک تور مجازی شامل تصویر، ویدئو، صوت، متن و ...
  • هزینه کم‌تر نسبت به شیوه‌های تبلیغات سنتی مانند بیلبورد یا آگهی‌ تلویزیونی
  • قرار گرفتن در لیست جستجوی شبکه گسترده و جهانی گوگل
  • قرار گرفتن در نقشه گوگل مپ
  • کیفیت بالای تصاویر و امکان زوم در جزئیات برای بیننده که این مورد در تبلیعات دیگر وجود ندارد
  • ایجاد احساس واقعی بودن به دلیل امکان مشاهد سوژه از تمامی زوایای ممکن
  • دیده شدن بدون محدودیت در هر زمان و هر مکان از طریق صفحه مانیتور گوشی یا کامپیوتر، برخلاف سایر تبلیغات سنتی مانند تیزر تلویزیونی که فقط در زمان خاصی امکان تبلیغ وجود دارد.

سخن پایانی

امروزه، بازار، شرکت‌ها و کسب وکارهای مختلف، سهم قابل توجهی از رونق تجارت و فروش محصول و خدمات خود را از فضای مجازی به دست می‌آورند و حتی بسیاری از کسب‌وکارها، منحصرا در فضای اینترنت و مجازی فعالیت می‌کنند. ما در استودیو نماد با ارائه خدمات تخصصی انواع شاخه های عکاسی صنعتی و تولید حرفه‌ای ترین تورهای مجازی از محل کسب‌و‌کار شما، به مشتریان شما کمک می‌کنیم با برند شما بیشتر آشنا ش

منبع: https://www.zoomit.ir/pr/365714-studionamad-architectural/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت شخصی، تدبیر مؤثر و ایده آلی است که افراد از طریق آن می توانند حرفه، شغل یا مهارت های خویش را به سایر افراد شناسایی کنند. در وب سایت های شخصی معمولاً مطالبی ذکر می شود که به دامنه فردی، علایق شخصی یا تعلیم های فردی تعلق دارد؛ به عبارت ساده تر، هر فرد حقیقی که بتواند گرد از پهنه های آموزش، پژوهش یا کسب و کارها را پوشش دهد می تواند برای خود، یک سایت شخصی داشته باشد. طراحی سایت شخصی به قشر خاصی از جامعه اندک نمی شود و امروزه تمام کسان اگر مایل باشند می توانند وب سایت شخصی برای خویش در نظر بگیرند.

آنچه در طراحی سایت شخصی می تواند به عنوان یک عامل مهم و تأثیرگذار قلمداد شود، بخش رزومه شخص است. بدیهی است که کاربران زیادی در فضای اینترنت به تعقیب افراد کارآزموده و باتجربه در گویه های گوناگون هستند؛ افرادی که با مهارت های هزینه طراحی سایت خویش می توانند یک یا چند بیچارگی جامعه را برطرف نمایند. طراحی سایت شخصی به جنسیت افراد نیز اندک نمی شود. زنان، مردان و حتی دانشجویان دانشگاه ها در مقاطع مختلف نیز می توانند دارای یک وب سایت شخصی باشند.

رزومه افراد در وب سایت های شخصی بر این پایه اند آنچه تاکنون، فرد سپریدن دیتا است؛ رزومه نیرومند می تواند مخاطبان بیشتری به سایت جذب کند؛ یک رزومه آرمانی شامل مشخصات کامل فردی، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی، افتخارات، چیرگی ها و اطلاعات تماس است. قطعاً وب سایت های شخصی بیچارگی دارند که عکس مناسبی از مدیر سایت در صفحه اول در مکانی مناسب به نمایش درآید. شیوه عکس شخصی نیز می تواند عامل دیگری برای جذب کاربران به سایت باشد.

در سنجش طراحی سایت شخصی و رزومه فردی، توجه به یک نکته لازم و ضروری است. تفاوت زیادی میان رزومه کاغذی و رزومه در وب سایت شخصی وجود دارد. به عبارت دیگر، نقاط ضعفی که شدنی است در رزومه کاغذی اشخاص هستی داشته باشد به طور کامل با طراحی سایت شخصی برطرف می شوند.

ممکن است یک فرد، چیرگی های زیادی داشته باشد که نتوانند به احسان در رزومه کاغذی مطرح شوند ولی اگر همین فرد، سفارش طراحی سایت شخصی  یک تارنما شخصی برای خویش داشته باشد به سرعت می تواند در فضای اینترنت رشد و پیشرفت داشته باشد. به جرأت می طاقت گفت اگر در گویه ای خاص، فرد باتجربه و چیره دست هستید، نداشتن تارنما شخصی می تواند آفت زیادی به کار شما وارد کند. فلذا رهنمود می نماییم همین اکنون که با گروه طراحان پنتاما تماس گرفته و سایت خویش را راه اندازی کنید.

طراحی سایت شخصی فرصت سرشناس شدن را در پسندیدن شما قرار می دهد. فرض کنیم شما یک رزومه کاری قوی دارید؛ اگر تارنما نداشته باشید مجبور هستید به چهره حضوری به مکان های مختلف مراجعه کنید و کاغذهای رزومه خویش را به دست افراد بسپارید؛ اما اگر تارنما خود را داشته باشید می توانید در کمترین موعد و بدون حضور فیزیکی، کار و جنبش های خود را برای مخاطبانتان شرح دهید. به علاوه، وب سایت هایی مثل توییتر یا فیسبوک نیز محیط‌ مناسبی هستند که کسان بتوانند با شما در ارتباط باشند.

یکی سایر از مزایایی که طراحی سایت شخصی برای شما ایجاد می کند این است که می تواند برندسازی شخصی خویش را برپایی کنید. اگر کاربران اینترنت شما را با یک برند خاصی بشناسند قطعاً هم خود و هم وب سایتتان به موفقیت زیادی دست پیدا خواهید کرد. برای کامیابی بیشتر بی گمان از راهنمایی های طراحی سایت گروه طراحان پنتاما کاربرد کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

 

۳ -تمام مردم جامعه یکسان نیستند. ممکن است وبسایت های شحصی حرفه ای که در سنه جدید، بهترین سایت های شخصی شناخته شده اند، حدود ۱۰ سال از تکاپو آن ها گذشته باشد؛ ولی هستند افرادی که هنوز هم بر روی جستجوی پیشه یا پیشه به صورت اینترنتی تأکید دارند. آنچه طراحی سایت شخصی شما را به موفقیت می رساند، ایستادگی و استقامت شما است. اگر می خواهید وب سایتتان به بازدهی کامل برسد باید همواره کوشش کنید. در سایتتان مطالبی را تعلیم دهید که دیگر افراد فاقد آن مهارت ها هستند. دائم مطلب جدیدی در وب سایت خود درج کنید. این شغل مخاطبان بیشتری را برای شما ایجاد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روش های دریافت خلافی خودرو + روش های پرداخت خلافی خودرو 

روش های استعلام خلافی خودرو از طریق کد VIN

برای استعلام خلافی خودرو از طریق کد VIN  می توان از چند روش که توسط راهنمایی و رانندگی قرار داده شده استفاده کرد.

۱۱۰#* را از گوشی خود شماره گیری نمایید و کد هفده رقمی VIN موجود بر سند یا کارت ماشین را وارد کنید. همچنین پس از رویت جریمه میتوانید از طریق همین سامانه نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

 

دریافت خلافی خودرو از طریق sms, دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک

دریافت خلافی خودرو از طریق اینترنت

 

دریافت خلافی خودرو از طریق وبسایت راهور:

راهنمایی و رانندگی کشور وبسایتی را برای استعلام خلافی خودرو در نظر گرفته است شما می توانید با مراجعه به وبسایت پلیس راهور اقدام به دریافت برگه خلافی خودروی خود نمایید.

 

طبق اطلاعاتی که در صفحه استعلام این سایت درج شده است اطلاعاتی که در این سایت موجود می باشد آفلاین می باشد و به سرورهای پلیس راهور متصل نمی باشد و به طور هفتگی بانک اطلاعاتی این سایت آپدیت می شود. یکی از مهمترین دلایل آفلاین بودن این بخش تامین امنیت اطلاعات سامانه پلیس راهور می باشد.

 

پس از پرداخت مبلغ قبض جریمه پس از مدت 72 ساعت در سامانه پلیس راهور درج خواهد شد که پس از آپدیت بعدی می توانید قبض پرداختی را رویت نمایید.

 

پس از مراجعه به این وبسایت شما می بایست که کد 8 رقمی درج شده پشت کارت ماشین خود را وارد نمایید و سپس کد کپچا نیز برای جلوگیری از ورود ربات ها نیز وارد نمایید و بروی دکمه جستجو کلیک نمایید تا نتایج به شما نشان داده شود.

پس انجام پروسه میزان خلافی شما که معمولاً متعلق به چند روز گذشته می باشد به شما نشان داده خواهد شد و به کمک شناسه قبض و شناسه پرداختی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد می توانید قبض جریمه خود را پرداخت نمایید.

 

گرفتن خلافی ماشین با پیامک:

گرفتن خلافی خودرو با پیامک یکی دیگر از روشهایی است که در هر زمان و مکانی میتوانید برای بررسی میزان جریمه خودرو استفاده نمایید. برای دریافت میزان جریمه کافی است کد هفده رقمی VIN موجود بر سند یا کارت ماشین را به شماره پیامک خلافی خودرو به شرح ذیل ارسال نمایید.

شماره اول: 1101202020

شماره دوم: 110005151

شماره سوم: 30005151

اس ام اس خلافی ماشین شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه برای شما ارسال خواهد شد. 

 

دریافت خلافی خودرو با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ :

میتوانید پیش از مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ خلافی ماشین اینترنتی خود را مشاهده کنید. در صورتی که میزان خلافی شما کمتر از یک میلیون تومان است برای استعلام و پرداخت حضوری مراجعه نمایید. قابل ذکر است که رانندگانی با جریمه بیش از یک میلیون تومان باید به راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

 

استعلام خلافی خودرو با تماس تلفنی :

می توانید با گرفتن شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ از میزان جرائم و یا عدم خلافی ماشین خود مطلع شوید.

در این روش پس از تماس با این شماره ( عزیزان شهرستانی با وارد کردن پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند) به تلفن گویا متصل شده و عدد ۱ برای وصل شدن به استعلام تخلفات رانندگی، عدد ۲ استعلام صدور گواهینامه و عدد ۳ مربوط به استعلام صدور کارت ماشین است که با شماره گیری عدد ۱ به بخش استعلام خلافی وصل می شوید.

پس از شماره گیری عدد ۱ به اپراتور وصل شده و می توانید با خواندن شماره پلاک برای اپراتور میزان خلافی خودرو را استعلام کنید.

 

دریافت نمره منفی گواهینامه:

دریافت نمره منفی گواهینامه نیز به دو صورت اینترنتی و یا دریافت پیامک قابل انجام است. کاربران اینترنتی می‌توانند پس از مراجعه به سایت پلیس راهور، در قسمت خدمات سایت و استعلام نمره منفی گواهینامه با وارد نمودن شماره گواهینامه خود از نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند. در صورت تمایل نیز با ارسال شماره گواهینامه به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰، نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنند.

 

دریافت خلافی خودرو از طریق sms, دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک

دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک

  

روش های پرداخت خلافی خودرو :

پرداخت جریمه رانندگی از طریق خودپرداز:

برای استفاده از این روش کافیست که یکی از خودپردازهای عضو شتاب مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه خود را پرداخت نمایید.

 

پرداخت خلافی خودرو از طریق کدهای USSD :

با هر مدل گوشی که دارید بدون نیاز به اینترنت، می‌توانید با شماره‌گیری کد #110* خلافی خودرو خود را دریافت و سپس پرداخت کنید.

 

پس از انتخاب گزینه 2، منوی 4 گزینه ای مربوط به خدمات پلیس راهور در صفحه گوشی پدیدار میشود که باید گزینه اول، یعنی استعلام خلافی خودرو را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه باید کد VIN که همان (شماره‌ ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو است که با IR شروع می‌شود) را وارد کنید. دقت کنید که حتما به زبان انگلیسی و حروف لاتین را به صورت بزرگ وارد کنید که دچار مشکل نشوید.

 

در این مرحله 2 انتخاب دارید؛ اگر فقط مبلغ خلافی خودرو را می‌خواهید عدد 1 را انتخاب کنید و مبلغ را مشاهده کنید. اگر شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرویتان را می‌خواهید عدد 2 را وارد کنید. با داشتن این شناسه‌ها می‌توانید از طریق سایت اکثر بانک ها و یا دستگاه ATM خلافی خودرو خود را پرداخت کنید.

 

پرداخت خلافی خودرو با تلفن بانک:

پرداخت خلافی خودرو با تلفن بانک ملی است. برای پرداخت با تلفن بانک ملی باید با شماره ۰۹۶۲۲ تماس بگیرید و با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض، آن را پرداخت کنید.

 

دریافت خلافی خودرو از طریق sms, دریافت خلافی خودرو با شماره پلاک

 سامانه دریافت خلافی خودرو

 

چند نکته امنیتی برای پرداخت خلافی خودرو:

برای اطمینان از شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید اول آنها را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه “ثبت این قبض و افزدون قبض دیگر” را بزنید تا مبلغ قبض شما نشان داده شود تا مطمئن شوید همه چیز درست است.

 

هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سعی کنید نیمی از اعداد را با صفحه کلید کامپیوتر خود و نیم دیگر را با صفحه کلید مجازی سایت (بالای صفحه سمت چپ) وارد کنید. 

 

در ضمن توجه داشته باشید که حتما از سایت خود بانک به صفحه پرداخت قبوض وارد شوید. این کار نیز به افزایش امنیت انجام تراکنش کمک می‌کند. علاوه بر این آدرس را در قسمت آدرس بار حتما چک کنید تا درست باشد و حتما هم باید با https شروع بشود. در غیر این صورت، از صفحه خارج شوید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/misdeed-engine-gin-sms.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روشی ساده برای ساخت سایت؛ کامل ترین سایت ساز ایرانی
اصلا چرا می‌خواهید سایت داشته باشید؟ غیر از این است که می‌خواهید با کمک آن، مستقیما یا غیر سر راست به‌ افزایش فروش و درآمد برسید؟ آن هم در کوتاه‌ترین سررسید ممکن! پس بهتر نیست به‌جای اینکه خودتان را مدتها درگیر طراحی سایت کنید، تمرکز و زمان‌تان را صرف فروش و فعالیت در سایت‌تان کنید؟

https://avashtech.com/what-are-the-steps-to-design-a-wordpress-site/

اگر روشی مناسبی را برای ساخت سایت انتخاب نکنید، ممکن است راهبند بیفتید. از یک طرف بدقولی برنامه نویسان و دستمزد بالای آن‌ها، شما را کلافه کند؛ از طرفی سایر طولانی بودن موعد تاسیس وب سایت شما را از برنامه‌تان عقب بیندارد.

تازه بعد از حاضر شدن سایت هم احتمالا با مشکلات تازه‌ای مواجه طراحی سایت می‌شوید. فقدان پشتیبانی قوی، خطاهای کدنویسی، بهینه سازی و سئو و به روز رسانی، فقط چند مثال از دشواری ها پیش روی شما خواهند بود. به همین دلیل بود که تیم ما؛ از 5 سال قبل استارت تاسیس سیستم سایت ساز را زدند.

ما با دشواری ها طراحی سایت آشنا بودیم و می‌دیدیم کسان در خلال کار با سایت همواره با چه مشکلاتی مقابل می‌شدند. از طرفی هم پشتیبان مشخصی در دسترس فقدان که بتواند این دشواری ها را حل کند.

خلاصه اینکه الان خوشحالیم توانسته‌ایم، سایت‌هایی باکیفیت عالی و خدمات دیگر مشابه پشتیبانی 24 ساعته را در برگزیدن کاربران پیمان دهیم. اگر شما هم موعد برای‌تان ارزشمند است و می‌خواهید هر چه تندتر از سایت‌تان نتیجه بگیرید، سایت ساز و فروشگاه ساز را از دست ندهید!

طراحی سایت ساده

ساده ترین روش ساخت سایت چیست؟
اگر خاطرتان باشد، ما در مقالۀ «راه‌اندازی و ساخت سایت با 3 طریق مختلف» درباره روش‌های نحوه طراحی سایت ساخت سایت گفتگو کردیم. در آن مقاله هم گفتیم ساده‌ترین روش، به کارگیری سایت ساز است. روشی که سوژه این مقالۀ ماست. استفاده از سایت‌سازها از جهاتی مزایایی نسبت به آن دو طریق سایر دارد، که مهم‌ترین آن سادگی پیشه با سایت است.

یک تدبیر بسیار راحت برای طراحی سایت وجود دارد و آن هم سایت ساز است. با کمک آن سایت شما در کمتر از یک ساعت، آن هم بدون احتیاج به دانش برنامه نویسی و چیرگی فنی، در اختیارتان است. می‌گوییم "طراحی سایت ساده"؛ چون به آن باورداشت داریم. اگر شما باورتان نمی‌شود، بد نیست تست رایگان 7 روزه آن را امتحان کنید و خودتان این تجربه راحت را ببینید.

هدف اصلی تیم : ساده سازی طراحی وب برای هر کسی با هر سطحی از نزاکت است و اندیشه می‌کنیم لغایت به امروز در گذرگاه خود کامیاب بوده است.

به کمک این سیستم، برای مدیریت وب‌سایت خویش به هیچ‌گونه نرم افزار خاصی دربایستن ندارید و می توانید تمامی کارها، حتی ویرایش جزء به جزء همۀ بخش‌های وب‌سایت را به سادگی انجام دهید. امکانات کامل ، معمولا نیازهای شما را برآورده می‌کند. در پیوسته نگاهی کوتاهی با این امکانات خواهیم داشت.

حتی اگر خودتان هم نتوانستید این پیشه را سپریدن دهید، تیم پشتیبانی هم به شما آموزش می‌دهد و هم در انجامش به شما کمک می‌کند.

در این بخش، می‌خواهم برخی از امکانات که می توانند کار طراحی سایت و مدیریت آن را برای شما واقعاً ساده می‌کنند، معرفی کنم. مطمئن هستم که خواستن این موارد، گمان شما را از بابت امکانات راحت می‌کند.

سایت شما با گوشی های موبایل و تبلت کاملا هماهنگ است
سایت های ریسپانسیو است

بد نیست این را بدانید که گوگل نسخه موبایل سایت‌ شما را قبل از نسخه دسکتاپ بررسی می‌کند. وانگهی بیش از 60 درصد کاربران سایت‌ها را از راه موبایل یا تبلت تماشا می‌کنند؛ نه دسکتاپ! و روز به روز هم به شمار آن‌ها اضافه می‌شود. پس اگر سایت شما در صفحه نمایش این دستگاه‌ها، یعنی موبایل و تبلت بهم ریخته و نامناسب باشد، بخشی از کاربران‌تان را از دست می‌دهید.

آنچه در موردش گفتگو کردیم، به ریسپانسیو بودن سایت اشاره دارد. در مقالۀ طراحی سایت ریسپانسیو و اهمیت آن، کامل در مورد اهمیت سایت ریسپانسیو صحبت کرده‌ایم. خیالتان راحت باشد، همۀ سایت‌هایی که ساخته می‌شوند، 100% ریسپانسیو یا واکنشگرا هستند.

قالب هایی زیبا و کاربردی برای ساخت سایت در اختیارتان است
یکی سایر از مزایای تنوع بسیار بسیار قالب های مجانی آن می‌باشد. ما همیشه بر اساس بیچارگی کسب و کارهای مختلف در حال بروزرسانی لیست قالب های خویش هستیم. در ضمن به این جستار پروا داشته باشید قالب ها آپدیت شده و مداوم به روز خواهند شد.

قالب های گوناگون سایت ساز

سئو تارنما و بهینه بودن قالب ها سایر مزیت است
برای دیده شدن بیشتر سایت‌تان و برآیند اینکه فروش اغلب محصولات‌تان (اگر سایت فروشگاهی داشته باشید)، سایت‌تان باید جایگاه نکویی در گوگل کسب کند؛ به‌عبارتی سایت‌تان باید سئو شده باشد! اما اگر سایت شما چندان کیفیت بالایی نداشته باشد، کسب رتبه گوگل هم دشوار می‌شود.

خبر خوب این است که تمامی قالب های خود را بر پای بست، استانداردهای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهینه کرده است. این امر باعث افزایش رتبه تارنما شما در موتورهای جستجوگر خواهد شد. یعنی پیش بیچارگی آن برای‌تان وجود دارد. رعایت سایر نکات آن به‌عهده خودتان است. راستی، رهنمود می‌کنیم، مقالۀ «9 نکته برای آموزش سئو سایت فروشگاهی» را مطالعه کنید.

جای شما کجاست؟ بین سایت های اول یا پایین تر از آن؟ این تصمیم شماست که کجا پیمان بگیرید!

 

پشتیبانان همواره در ساحل شما هستند
به این اندیشه کرده‌اید اگر در طراحی یا مدیریت سایت به دشوار بخورید، چه کسی قرار است به شما کمک کند؟ فکر اینجایش را هم کرده است. تیم حمایت 24 ساعته در دسترس شماست، تا هر مشکلی در مدیریت و ویرایش برای‌تان پیش آمده را حل کند.

و امکاناتی بسیار بسیار اغلب برای راحتی شما!
امکان ویرایش و مدیریت متون و تصاویر، برپایی دسترسی های نامحدود برای کارکنان و کارمندان، اضافه کردن صفحه از گونه نوشتاری، نگارخانه تصاویر، وبلاگی، فرم دریافت اطلاعات، پیوندیدن به چندین دامنۀ اختصاصی، ایجاد وبلاگ، آمارگیر حرفه ای، خبرنامه و ایجاد فروشگاه متصل به درگاه‌های بانکی، فقط دسته کوچکی از امکانات سایت‌ساز است.

در واقع، اگر بخواهم ساده بگویم: تمام امکاناتی که برای وب سایت خویش احتیاج خواهید داشت، در سایت ساز موجود می‌باشد.

سایت ساز ما مداوم در حال بروز رسانی می‌باشد و روز به روز به امکانات آن اضافه خواهد شد.

این فقط دو سه باره از امکانات بود؛ که خلاصه به آن اشاره کردیم. اگر می‌خواهید در مورد هر کدام بیشتر بدانید، مقالۀ «35 دلیل برای آنکه را گزینش کنید!» را از دست ندهید.

حتی می‌توانید خودتان طراح سایت شوید!
یکی سایر از ویژگی های خوب سایت ساز ، ارائه نمایندگی است. این یعنی حتی خویش شما هم می‌توانید یک شرکت طراحی سایت مستقل راه اندازی کرده و سفارش ساخت سایت و فروشگاه بگیرید. دقیقا مثل کاری که انجام می‌دهد. بدون اینکه اسمی از برند دستگیر شود. بعد اگر چیزهایی در باره بازار پیشه طراحی سایت شنیده‌اید، نمایندگی می‌تواند گزینۀ مناسبی برای شما باشد. چون نه بیچارگی به ادب کدنویسی دارید و سرمایه تاسیس کمپانی طراحی سایت.

سرویس نمایندگی یعنی آنکه برای طراح سایت شدن، شما به هیچ نوع فرهنگ فنی احتیاج نخواهید داشت. هر زمان هم که به مشکلی بخورید، تیم در کنار شماست. بعد اگر به پیگیری راهی برای کسب درآمد هستید، توصیه می کنیم بخش نمایندگی را ببینید.

راه اندازی طراحی سایت با کمک نمایندگی

سخن پایانی
اگر لغایت امروز به خاطر هزینه‌ی بالا و نداشتن وقت بیخیال راه اندازی سایت شده‌اید؛ اکنون با در 20 دقیقه می توانید وب‌سایت خویش را طراحی کنید. باور کنید ساخت سایت هیچگاه به این سادگی نبوده است. با تیم پشتیبانی قدرتمند خود، میزبان همۀ کارفرمایان، صاحبان صنایع، تاجران، فروشندگان و افرادی است که می خواهند به صورت نوآموز یا حرفه‌ ای وب‌سایت خود را ایجاد و مدیریت کنند.

اگر هدفتان از ساخت سایت، فروش آنلاین لباس، فروش اینترنتی محصولات هنری یا هر گونه سایر است، به جای اینکه خودتان را درگیر طراحی سایت کنید، روی فروش تمرکز کنید. یعنی طراحی سایت را به عهده پشتیبانان بگذارید و خودتان روی فروش زمان صرف کنید.



:: بازدید از این مطلب : 736
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر چپ دست هستید و با ماوس و تاچ‌پد کار می‌کنید می‌توانید برای راحتی خودتان جای دکمه‌های راست و چپ ماوس را عوض کنید. این کار در داخل ویندوز 10 به‌سادگی قابل انجام است.

لپ‌تاپ‌ها، کیبوردها و تمام دستگاه‌های اشاره به‌صورت پیش‌فرض برای افراد راست دست طراحی و ساخته شده‌اند. اگر چپ دست هستید، باید دنبال لپ‌تاپی بگردید که مخصوص شما طراحی شده باشد هرچند که تمام مدل‌ها به‌این شکل در دسترس نیستند. اما مشکل لپ‌تاپ‌ها فقط به اینجا ختم نمی‌شود.. ماوس و تاچ‌پد هم طوری طراحی شده‌اند که دکمه سمت چپ آن‌ها کلید اصلی ماوس است و دکمه سمت راست کلید ثانویه است.

 

حالا، اگر می‌خواهید این پیکربندی را تغیر دهید لازم نیست ماوس را عوض کنید بلکه می‌توانید دکمه اصلی آن‌را تغییر دهید. این کار از طریق ویندوز انجام می‌شود. چون برای این منظور، تنظیمات اختصاصی درنظر گرفته شده است.

 

دکمه اصلی ماوس را عوض کنید

اپ Settings را باز کنید و به‌قسمت گروه Devices بروید. زبانه ماوس را انتخاب کنید و از منوی کشویی گزینه "Select Your Primary Button" را انتخاب کنید. حالا به‌جای گزینه پیش‌فرض چپ، راست را انتخاب کنید.

 

ماوس مخصوص چپ دست‌ها, دکمه‌های راست و چپ ماوس

 تغییر وضعیت دکمه راست و چپ ماوس

 

این تغییر به‌سرعت اعمال می‌شود. اگر بعد از تغییر، با دکمه چپ کلیک کنید، منوی باز می‌شود که تا پیش از این توسط کلیک سمت راست انجام می‌شد. به‌همین شکل، دکمه سمت راست آیتم‌ها را انتخاب می‌کند و وقتی دو بار کلیک کنید، پوشه‌ها، فایل‌ها و برنامه‌های اجرایی باز می‌شوند.

 

این تغییر روی دکمه‌های ترک‌پد هم تأثیر می‌گذارد و هیچ تنظیمی برای جدا کردن این دو مورد از هم وجود ندارد. در واقع، تغییری که روی دکمه‌های ماوس می‌دهید دکمه‌های ترک‌پد را هم کنترل می‌کند. همه تاچ‌پدها دکمه‌های راست و چپ اختصاصی ندارند. بعضی از آن‌ها تنها در حالتی می‌توانند کلیک شوند که وظیفه کلیک چپ مدنظر باشد و کلیک راست هم با دو بار ضربه روی تاچ‌پد شبیه‌سازی می‌شود. این تغییر روی تاچ‌پدی که به‌همین شکل طراحی شده هم اثر می‌گذارد.

 

البته، اپ‌های دیگری هم وجود دارند که با اجرای آن‌ها می‌تواند کلیدهای راست و چپ ماوس را جابه‌جا کرد اما بهتر است از همان گزینه از پیش تعبیه شده در ویندوز استفاده کرد.

 

ماوس مخصوص چپ دست‌ها, دکمه‌های راست و چپ ماوس

تنظیم دکمه های ماوس برای چپ دست ها

 

اگر، به‌هر دلیلی، منوی کشویی را در زبانه ماوس نمی‌بینید، در همین تب به‌قسمت پایین بروید و روی "Additional Mouse Options" کلیک کنید. با این کار پنچره تنظیمات ماوس باز می‌شود.

 

پنجره تنظیمات و ویژگی‌های ماوس یک تب Buttons وجود دارد و در داخل آن گزینه‌ای تحت‌عنوان ‘Switch primary and secondary buttons’ قرار دارد. آن‌را انتخاب کنید تا وظیفه دکمه‌های چپ و راست جابه‌جا شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/change-mouse1-buttons.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هک شدن یا آلودگی به بدافزارها یک اتفاق عجیب نیست. همه ما در معرض تهدیدات قرار داریم. اما نکته مهم این است که بدانیم چه زمانی سامانه ما هک شده است. نشانه‌های مختلفی وجود دارند که در این زمینه راهگشا هستند. اما باید به یک نکته توجه داشته باشید که در برخی موارد نشانه‌های هک شدن با نشانه‌های مربوط به اجرای یک نرم‌افزار دارای باگ ممکن است یکسان باشند و سیستم رفتار غیر طبیعی از خود نشان دهد، اما در مجموع مواردی که در ادامه مشاهده خواهید کرد از نشانه‌های شایع هک شدن یک سیستم است.

 

نشانه‌های آلودگی یک سامانه چیست؟

حتی اگر یک بسته امنیتی کامل را روی سیستم خود نصب کرده باشید، بازهم هیچ‌گونه ضمانتی وجود ندارد که سامانه شما در امنیت کامل قرار داشته باشد. همان‌گونه که شرکت‌های امنیتی از راهکارهای نوین برای شناسایی و کشف بدافزارها استفاده می‌کنند، هکرها نیز به دنبال به‌کارگیری ایده‌های ناب هستند.

 

به‌طور مثال ویروس Win32/BAFRUZ نمونه‌ایی از این راهکارهای هوشمندانه است که قادر است ضدویروس‌های نصب شده روی یک سیستم را به راحتی غیر فعال کند. این بدافزار خود در نقش یک برنامه ایمن ظاهر شده و به کاربر اعلام می‌دارند سامانه او به بدافزار آلوده شده است، در ادامه ‌فعالیت‌های مخرب خود را در پس‌زمینه انجام می‌دهد. در صورتی که یک یا چند مورد از علائم زیر را در سامانه خود مشاهده کردید، احتمال آلوده شدن سیستم شما به یک بدافزار دور از انتظار نیست.

 

 کند شدن سرعت سیستم, آلوده شدن سیستم

یکی از علایم آلوده شدن سیستم کند شدن سرعت سیستم است

 

کند شدن سرعت سیستم

در صورتی که سرعت سیستم شما کاهش یافته و به‌طور مرتب صداهای عجیبی از هارددیسک به گوش می رسد احتمال آلوده شدن سیستم وجود دارد.(البته این مورد را نباید با عملیاتی که به صورت روتین توسط سیستم‌عامل انجام می شوند اشتباه گرفت.)

 

 کند شدن سرعت سیستم, آلوده شدن سیستم

نشانه های آلودگی سیستم

 

فایل‌های ناشناس

وجود فایل‌هایی که در گذشته روی درایوها قرار نداشته‌اند و شما شخصا آن‌ها را روی سیستم قرار نداده‌اید یکی از نشانه‌های بارز آلوده شدن محسوب می‌شوند.

 

وجود پردازه‌های ناآشنا در سیستم

 پردازه‌هایی که در یک سیستم وجود دارند، پردازه‌های شناخته شده‌ایی هستند که اولا نام آن‌ها نشان دهنده فعالیت آنها است و دوما در بخش description توصیفی در خصوص عملکرد آن‌ها وجود دارد. سوم این که نام کاربری که آن‌ها را اجرا کرده است را در ستون User به آسانی قابل مشاهده است. برای دسترسی به اطلاعات یاد شده کافی است ابزار Task Manager در ویندوز را اجرا کرده و روی زبانه Process برای مشاهده این اطلاعات کلیک کنید.

 

درخواست مکرر برای دسترسی به اینترنت

اکثر برنامه‌های حرفه‌ای و بزرگ برای دریافت وصله‌های امنیتی یا به‌بروزرسانی خود از کاربر در خصوص اتصال به اینترنت سوال می‌کنند اما از طرفی گزینه‌ای برای غیر فعال کردن این درخواست در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اما بدافزارها معمولا بدون ارائه اطلاعات خاصی به‌طور مکرر درخواست اتصال به اینترنت را نشان می‌دهند که البته در بیشتر مواقع دیوار آتش این موضوع را به اطلاع می‌دهد.

 

 کند شدن سرعت سیستم, آلوده شدن سیستم

 

عدم اجرای صحیح برنامه‌ها

برنامه‌ها به ویژه سرویس‌های اصلی ویندوز در معرض بیشترین حملات هکری قرار دارند. اگر زمانی در عملکرد هر یک از سرویس‌ها و برنامه‌های ویندوز به ویژه برنامه explorer.exe و سرویس winlogon فعالیت مشکوکی را مشاهده کردید این موضوع را جدی بگیرید. بدافزارها عمدتا با اتصال به فایل‌های اجرایی به آسانی از دید نرم‌افزارهای ضدویروس پنهان شده و به آسانی تکثیر می‌شوند.

 

زمانی که هر یک از سرویس‌ها و برنامه‌های ویندوز به بدافزاری آلوده شوند علائم عجیبی را از خود نشان میدهند به طور مثال در مورد برنامه Explorer ، ممکن است دسترسی به گزینه‌های قرار گرفته در منوی Tools امکان‌پذیر نباشد، Explorer.exe مرتب پیغام خطایی نشان داده، بسته شده و به‌طور خودکار باز شود، زمانی‌که عملیات حذف و اضافه فایل‌ها انجام می‌شود، هیچ‌گونه تغییری به لحاظ ظاهری بر روی آیکن ها مشاهده نشود یا Explorer.exe بیش از حد مجاز از پردازشگر مرکزی سیستم استفاده کند.

 

نصب خودکار یک ضدویروس

طراحی ضدویروس‌ها به گونه‌ای است که نه تنها خود به خود نصب نمی‌شوند، بلکه خود به خود نیز پاک نمی‌شوند. به عبارت دیگر در بیشتر موارد زمانی که ضدویروسی را نصب می‌کنید، پاک کردن آن به سختی امکان‌پذیر است!

 

راه‌اندازی خودکار سیستم

در صورتی که راه‌اندازی یک سیستم منشاء سخت‌افزاری نداشته باشد، وجود یک بدافزار دور از انتظار نیست. بعضی از بدافزارها به گونه‌ای عمل می‌کنند که باعث می‌شوند سیستم کاربران به طور مرتب راه‌اندازی شود. (اگر نرم‌افزار جدیدی را نصب نکرده باشید.)

 

 کند شدن سرعت سیستم, آلوده شدن سیستم

 

نمایش پیغام‌های آلوده بودن

گونه‌ای از بدافزارها که به نام باج‌افزار نامیده می‌شوند، زمانی که سیستمی را آلوده می‌کنند پیغامی را به کاربر نشان می‌دهند که باید سیستم خود را برای اصلاح یک مشکل نرم‌افزاری راه‌اندازی مجدد کند. در زمان راه‌اندازی مجدد باج‌افزار یک صفحه شبیه به صفحه تعمیرات فایل‌های ویندوز را نشان می‌دهد و در این مدت اقدام به رمزنگاری فایل‌های می‌کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/indicate-system1-infected.html



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پیشرفت سریع تکنولوژی و به هستی آمدن ابزارهای دیجیتالی، کارها زیاد ساده‌تر از پیش شده‌اند. کارهایی که قبلاً امکان پذیر به عقیده نمی‌رسیدند یا شدیدا قابل اتمام بودند، امروزه به راحتی و حتی با حرکت تنها یک انگشت روی صفحه سیاه تلفن‌های هوشمند اتمام می‌گیرند. ساخت تارنما حرفه‌ای گرد از همین کارهای پیچیده است که امروزه به سادگی قابل سپریدن است.

https://avashtech.com/professional-site-design-order/

به لطف انقلابی که بواسطه ی سایت ساز ها به وجود آمده است، هر کسی می‌تواند وب سایتی برای خود بسازد که کاملاً کاربردی باشد و بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار دهد. حتی اگر هیچ دانشی در مقوله کامپیوتر و طراحی سایت نداشته باشید نیز می‌توانید به سراغ ساخت تارنما حرفه‌ای برای خود بروید.


خوب اکنون که ساخت وب سایت حرفه‌ای را باید از کجا آغاز کرد؟ برای شروع اصلاً نیاز نیست به سراغ برنامه‌های کد نویسی پیچیده یا راه‌های سخت کهنه فکر کنید. شما برای ساخت تارنما فقط به کمی وقت و یک فنجان چای برای رفع خستگی بیچارگی خواهید داشت. ما در تعلیم گام به گام ساخت وب سایت حرفه‌ای، اطلاعات پایه‌ای که برای ساخت سایت بیچارگی خواهید داشت را در برگزیدن شما پیمان دهیم. این اطلاعات دربرگیرنده گزینش تارنما ساز، خرید دامنه، فرآوری محتوا، بهینه سازی برای گوگل و هر چیزی می‌شوند که شما برای داشتن یک تارنما حرفه‌ای نیاز دارید. پس با ما برای یادگیری طریقه ی ساخت سایت همراه باشید.

 

 


مراحل قدم به قدم ساخت وب سایت حرفه‌ای

1. منظور خویش برای ساخت وب سایت حرفه‌ای را مشخص کنید.

قبل از شروع ساخت وب سایت حرفه‌ای، شما باید به چهره کاملاً واضح، قصد خود را مشخص کنید. یک وب سایت حائز خرده و فرم‌های مختلفی است :

 

وب سایت فروشگاهی برای فروش محصولات در اینترنت
وب سایت هنری برای نشانه دادن نمونه کارهای شما
وب سایت تبلیغاتی و لندینگ پیج برای یک کمپین تبلیغاتی آنلاین
وب سایت شخصی که رزومه شما را نمایش می‌دهد
وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن ادب و توانایی‌های شما
وب سایت شرکتی برای نمایش اطلاعات مربوط به کمپانی شما

هر کدام از موارد بالا را که برگزیدن کنید، وب سایت شما باید فقط یک منظور داشته باشد و برای همان هدف طراحی شود. البته این موضوع به معنای این نیست که تارنما شما تک کاربری باشد. برای نمونه یک عکاس عروسی می‌تواند از یک وب سایت برای نمایش مثال کارها و در ضمن نمایش مقالات مختلف استفاده کند؛ ولی کل این کارها در جهت پیدا کردن مشتریان جدید و بیشتر است که درواقع هدف پایانی سایت محسوب می‌شود.


به یاد داشته باشید که کاربران شما و گوگل اخ دارند که در همان نگاه اول متوجه شوند سوداگری شما چیست و سایت شما چه هدفی دنبال می‌کند. این اتفاق باید در یک چشم به هم زدن رخ دهد. بنابر این اگر سایت شما دارای یک منظور اصلی و مشخص نباشد آن‌ها را گمراه خواهد کرد.

 


2.انتخاب وب سایت ساز پسندیده برای ساخت تارنما حرفه‌ای

حالا که هدف خویش را مشخص کردید زمان آن فرا دریافتی الی بهترین آلت را برای ساخت وب سایت حرفه‌ای انتخاب کنید. وب سایت ساز ( CMS یا سیستم مدیریت محتوا) یک پلتفرم است که به شما امکان ساخت، شخصی سازی و به اجرا در آوردن یک تارنما را به چهره کاملاً آزادانه و بدون محدودیت می‌دهد.


هزاران پلتفرم گوناگون در بازار برای این شغل وجود دارند که هر یک از سیستم‌های مختلفی کاربرد می‌کنند. با پروا به تنوع تارنما سازها بسیاری از کاربران برای انتخاب تارنما ساز پسندیده مبتلا سردرگمی می‌شوند.

 

طراحی آسان و بی دردسر. فقط با چند کلیک و بدون کد نویسی می‌توانید یک وبسایت زیبا و متفاوت بسازید.
هاست و پهنه رایگان. آدرس اینترنتی .IR و هاست اختصاصی پرسرعت را به صورت مجانی دریافت کنید.
مناسب موبایل و تبلت. بهینه شده برای دستگاه‌های مختلف با هر سایز صفحه نمایش
قالب‌های متنوع. از میانی ده‌ها قالب متنوع برگزیدن کنید یا قالب‌های منحصر به خودتان را خلق کنید.
ساخت وب سایت حرفه‌ای

 

 

3. قالب سایت خود را مشخص کنید

تنها 50 میلی ثانیه طول می‌کشد لغایت بازدیدکنندگان در مورد سایت شما تصمیم گیری کنند که در سایت تان بمانند یا آن را ترک کنند. به همین علت قالب سایت که نشانه دهنده ساختار تصویری سایت شماست اهمیت بسیار بسیار دارد.

 

در گذشته پیش از ساخت وب سایت، نخست طرح اولیه‌ای متعلق به را برپایی می‌کردند و سپس با استفاده از کدها کوشش می‌کردند الی سایت را طراحی کنند. با این حال اکنون شما می‌توانید از بین شمار زیادی پوسته و قالب آماده به راحتی طرح باره نظر خویش را برگزیدن کنید.


در واقع قالب‌ها، تم یا پوسته‌های از پیش طراحی شده‌ای هستند که توسط طراحان سایت حرفه‌ای آماده شده‌اند. شما می‌توانید قالبی که همنشین دارید را برگزیدن کنید و سپس با تغییر متن، عکس، رنگ و ... آن‌ها را شخصی سازی کنید. در شمار زیادی قالب آماده وجود دارد که می‌تواند از آن‌ها برای ساخت تارنما حرفه‌ای خویش کمک بگیرید.


اکثر قالب‌ها برای هر بخش بندی دارای یک صفحه بی همتا هستند که از راه منو موجود در صفحه اصلی سایت قالب دسترسی است. با پروا این که موبایل‌ها و شبکه‌های مجازی تأثیر بسیار زیادی روی طراحی سایت‌ها داشته‌اند، امروزه سایت‌های تک صفحه‌ای که لغایت بی نهایت اسکرول می‌شوند نیز به هستی آمده‌اند. در این سایت‌ها در واقع یک صفحه به بخش‌های مختلف تبدیل شده‌اند. اگر محتوای زیادی ندارید این نوع از قالب‌ها گزینه‌های مناسبی برای شما هستند.

 

 


4. گزینش نام دامنه

به زبان ساده، اسم دامنه همان آدرس سایت شماست که در اینترنت می‌توان به آن دست پیدا کرد. بازدید کنندگان با وارد کردن این آدرس در مرورگرهای خویش به سایت شما دسترسی پیدا خواهند کرد. انتخاب اسم پهنه اهمیت زیادی در ساخت وب سایت حرفه‌ای و موفقیت سایت شما دارد. وب سایت‌هایی که حائز دامنه‌های خاص‌تر هستند، حرفه‌ای‌تر و قابل اعتماد تر به عقیده می‌رسند. با برگزیدن عاقلانه می‌توانید به موتورهای جستجو مشابه گوگل نیز کمک کنید الی فهم بهتری از کسب و کار اینترنتی شما داشته باشند.


برای گزینش اسم گستره باید به نکات زیر توجه کنید:

 

 

کوتاه : هر چقدر نام حوزه بلندتر باشد به یادسپاری آن سخت‌تر و احتمال اشتباه وارد کردن آن اغلب می‌شود.
ساده: از سمبل‌ها، حروف ویژه و اعداد کاربرد نکنید.
شفاف: برای بازداری از هر گونه سردرگمی بهتر است از نام برند خود برای نام حوزه استفاده کنید
تحریک آمیز: کوشش کنید بخشی از کاری که سپریدن می‌دهید را در نام دامنه خویش وارد کنید.

 

پیشنهاد می نماییم این نوشتار را هم بخوانید: راهنمای برگزیدن مناسب ترین دامنه‌ برای سایت

 


بعد از برگزیدن نام پهنه باید رسیدگی کنید که این اسم قبلاً توسط کس دیگری کاربرد نشده باشد. اگر این اسم برگزیدن شده است کوشش کنید به تعقیب اسم جدیدی باشید. البته می‌توانید پسوندهای گوناگون را آزمون کنید یا با به کارگیری خطوط فاصله و دگرگونی ها کوچکی همچنان از نام پیشین مدنظر خود نیز استفاده کنید.

بدین منظور می توانید از وب سایت Whois جهت استعلام بهره‌گیری کنید.

 

 


5. محتوای خویش را وارد سایت کنید

حالا برای ساخت تارنما حرفه‌ای خود به محتوای اختصاصی احتیاج دارید. این درونمایه شامل عکس‌ها، ویدیوها، متن‌ها و .. که روی سایت شما به نمایش گذاشته می‌شوند. دقت کنید که این محتوا باید تا کران امکان اختصاصی باشند. یعنی بدست خود شما برپایی شوند و از منابع دیگری کپی نشده باشند. اگر نمی‌توانید این محتواها را به شکل اختصاصی جاسازی کنید می‌توانید از محتواهای استوک بهره‌گیری کنید. معمولات سایت‌هایی وجود دارند که در قبال دریافت هزینه‌ای اندک به شما امکان به کارگیری گونه ها محتواهای گوناگون را می‌دهند.

 


از درونمایه با کیفیت بهره‌گیری کنید

در ساخت وب سایت حرفه‌ای دائم کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد. کاربرانی که به سایت شما مراجعه می‌کنند صبر کمی دارند. اگر می‌خواهید توجه آن‌ها را جلب کنید باید با کیفیت‌ترین و بهترین محتوای خود را به نمایش بگذارید.

 


از محتوای مختصر حجم استفاده کنید

سرعت بارگزاری مطالب نیز اهمیت فوقانی دارد زیرا هرچقدر که محتوای بیشتری روی سایت می‌گذارید سرعت بارگزاری سایت کمتر می‌شود. بنا بر این کوشش کنید تا مرز امکان محتوای شما در عین این که اختصاصی و با کیفیت است، حجم زیادی نداشته باشد.

 


محتواها باید پیوسته با برند شما شما باشند

زمانی که در حال ساخت وب سایت حرفه‌ای برای سوداگری خود هستید، باید به این نکته دقت کنید که این وب سایت در واقع منش آنلاین شما را نمایش خواهد داد. فلذا روی تمام جزئیات از رنگ‌ها لغایت فونت و لوگو باید دلنازک باشید. کوشش کنید یکتم ویژه برای برند خود گزینش کنید و اینتم را برای تمام محتوای خویش رعایت کنید.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: هویت تجاری چیست و چطور آن را بسازیم؟ چطور یک برند باشیم؟


چطور سایت طراحی کنیم؟


6. در اثناء ساخت وب سایت حرفه‌ای به صفحات اصلی پروا ویژه‌ای داشته باشید.

هر وب سایتی همانند هر کسب و کاری ویژگی‌های خاص خویش را دارد. با این حال چندی از صفحات اصلی برای هر سایتی هستی دارند که کاربران به محض ورود به سایت با آن‌ها رو به رو می‌شوند. در موعد ساخت وب سایت حرفه‌ای باید این ساخت این صفحات را در نخستینگی قرار دهید. در اینجا به چند مثال از این صفحات که هر وب سایتی باید داشته باشد اشاره می‌کنیم:

 


صفحه اصلی سایت (Home Page یا خانه)

صفحه اصلی سایت به راستی اصلی‌ترین شانس شما برای تحت تأثیر پیمان دادن مخاطبان است و در ساخت تارنما حرفه‌ای اهمیت بسیار زیادی دارد. صفحه اصلی شما باید کاملاً منظم و بدون مشکل باشد؛ زیرا این صفحه معمولاً نخستین صفحه‌ای است که کاربران شما با آن رو به رو می‌شوند. علاوه بر این لوگو، مشخصات کسب و کار، شعار و در پایان یک دکمه که بازدید کنندگان را به بخش‌های گوناگون سایت شما هدایت می‌کند وجود داشته باشد. فراموش نکنید که تمام این موارد باید در سرنوشت فوقانی صفحه اصلی سایت نمایش دیتا شود الی بازدید کننده در همان نگاه نخست متوجه همه آن‌ها شود و نیازی به اسکرول کردن نداشته باشد.

 


صفحات مربوط به محصولات و خدمات شما

این صفحه در واقع همان قسمتی از سایت است که برای شما در آمد زایی می‌کند پس اهمیت زیادی در ساخت تارنما حرفه‌ای دارد.. در صفحه مربوط به محصولات و خدمات، بازدید کنندگان متوجه می‌شوند که شما چه چیزی برای پیشنهاد دادن به آن‌ها دارید و اگر بتوانید در این صفحه آن‌ها متقاعد کنید، این بازدید کنندگان به خریداران شما تبدیل خواهند شد. در این صفحه باید عکس‌های با کیفیت و راستین از خدمات یا محصولات خود پیمان دهید، محصولات و سرویس‌های خویش را الی جایی که می‌توانید توصیف کنید و شرایط فروش، ارسال کالا و جایگزینی کالا را نیز اعلام نمایید.

 


صفحه "درباره ما"

در این صفحه باید داستان برند خود، موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید، روش کاری و ارزش‌هایی که برای شما مهم هستند را برای بازدید کنندگان تعریف کنید. کوشش کنید از جانب "من" یا "ما" گفتگو کنید الی به منش سازی برند شما کمک کند. در نهایت یک عکس از خویش یا تیمتان در این صفحه قرار دهید لغایت بازدید کنندگان با چهره‌های زیبایی که پشت بیزنش شما قرار دارند آشنا شوند. شما می‌توانید در اثناء ساخت تارنما حرفه‌ای ویژگی‌های ویژه دیگری نیز برای این صفحه در عقیده بگیرید.

 


بخش ارتباط با ما

در بخش ارتباط با ما تا جایی که می‌توانید راه‌های دسترسی مختلفی در کمر بستن کاربران خود پیمان دهید. شما باید اطلاعاتی مانند شماره تلفن، آدرس پستی، ایمیل و آدرس اکانت های گوناگون خود در شبکه‌های مجازی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و آپارات را در این صفحه در دسترس کاربران خود بگذارید. در بعضی از موارد خصوصاً کسب و کارهای محلی



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش آنا،  بعد از نسخه iOS ۱۳ سیستم‌عامل اپل باگ‌ها و مشکلات زیادی برای کاربران ظاهر شد که در طول دو هفته اخیر ۴ آپدیت برای رفع آن‌ها منتشر کرده است.

برای رفع این مشکلات نسخه (iOS ۱۳,۱) به همراه چندین قابلیت دیگر در اختیار کاربران قرار گرفت و بعدازآن نسخه (iOS ۱۳.۱.۱) برای رفع ایرادهای گزارش‌شده در سیستم‌عامل اپل منتشر شد. این در حالی است که چند ساعت قبل نسخه (iOS ۱۳.۱.۲) برای رفع مجدد باگ‌ها ارائه شد که در عرض دو هفته این چهارمین آپدیت برای محصولات شرکت اپل است.

اپل آپدیت (iOS ۱۳,۱.۲ و iPadOS ۱۳.۱.۲ ) را باهدف رفع باگ‌های کوچک در نوار پیشرفت پشتیبان گیری iCloud و همچنین رفع ایراد دوربین گوشی‌های ۱ هزار دلاری خود منتشر کرده است که احتمال می‌رفت در غیر این صورت در زمان پشتیبان گیری و استفاده از دوربین کاربران با مشکل مواجه شوند. که با این نسخه از سیستم‌عامل این مشکلات رفع شده است.

یکی دیگر از باگ‌ها که با انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل برطرف می‌شود، مربوط به چراغ‌قوه آیفون‌های ۱۱ و پاک شدن داده‌های کالیبره صفحه‌نمایش است که در این آپدیت نمایشگر Super Retina XDR مثل گذشته کالیبره می‌شود.

اپلیکیشن Shortcuts نیز که احتمال داشت از طریق فرمان‌های صوتی Home Pod به‌درستی کار نکند، در این به‌روزرسانی جزئی اصلاح‌شده و در‌ آخر هم درصورتی‌که بلوتوث آیفون به‌درستی به دستگاه اینفوتینمنت ماشین متصل نمی‌شد، پس از به‌روزرسانی به iOS ۱۳,۱.۲  مشکلی نخواهد داشت.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/enews406437.html



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()