نوشته شده توسط : ساحل

 

گروه تحقیق و توسعه سونی موفق به عملی کردن یک ایده جاه طلبانه شد؛ تبدیل میزهای معمولی به نمایشگرهای لمسی برای پیشبرد فعالیت های شخصی و حرفه‌ای.

 

نمونه اولیه چنین میزی در نمایشگاه SXSW در آستین تگزاس به نمایش درآمده است. به همین منظور پروژکتور خاصی طراحی شده که نور خود را به هر سطح مسطحی می تاباند و آن را به صفحه ای لمسی برای طراحی، نگارش و ... مبدل می کند. بدین منظور از حسگرهای خاص و ابزار ردگیری حرکات دست کاربر استفاده شده است. در واقع این میز نمونه پیشرفته تری از میزی محسوب می شود که در سال 2012 با استفاده از چشم هوشمند دستگاه پلی استیشن و حسگر کینکت شرکت مایکروسافت ساخته شد.

 

کارکنان سونی به منظور نشان دادن قابلیت های این میز کتاب آلیس در سرزمین عجایب را بر روی میز مذکور قرار داده و شخصیت های کارتونی نقاشی شده در این کتاب را از داخل آن کپی کرده و بر روی میز مذکور جابجا کرده و با آنها تعامل کردند.

 

تبدیل میزهای ساده به نمایشگر لمسی,اختراعات جدید,نمایشگر لمسی

از این نمایشگرهای لمسی در امور آموزشی، پزشکی، مهندسی و ... استفاده می شود

 

در صورتی که کاربر انگشت دست خود را بر روی این میز فشار دهد، نشانگری جهت حرکت دست وی را تعقیب می کند و می توان از این روش برای انجام اقدامات مختلف بهره برد. کارشناسان معتقدند این فناوری قابلیت های فراوانی دارد و می توان از آن در امور آموزشی، پزشکی، مهندسی، تفریحی و سرگرم کننده و ... استفاده کرد. هنوز مشخص نیست آیا برنامه ای عملی در آینده نزدیک برای عرضه محصول مذکور در بازار وجود دارد یا خیر.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/convert-simple-touch.html



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

افشاکننده‌ی معروف، رندرهای گوگل پیکسل 4a را فاش کرده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی برای اولین‌بار در محصولات سری پیکسل از صفحه‌نمایش حفره‌دار استفاده می‌کند.

 

فروش پیکسل 3a و پیکسل ۳ ایکس ال، نسبت به سایر پرچم‌داران گوگل در سال ۲۰۱۹ برتری داشت. این شرکت امیدوار است که همین حرکت را سال آینده با نسخه‌ای به‌روز ادامه دهد و به لطف OnLeaks می‌توانیم نگاهی به نسخه‌ی کوچک‌تر، یعنی گوشی موبایل پیکسل 4a داشته باشیم.

افشاگر مذکور از طریق 91Mobiles، تعدادی از رندرهای گوشی گوگل پیکسل 4a را به اشتراک گذاشته است. باید اشاره کنیم که این تصاویر واقعی نیستند؛ بلکه به‌صورت کامپیوتری براساس ابعاد گوشی و دیگر جزئیات طراحی شده‌اند.

برجسته‌ترین ویژگی ظاهری این گوشی صفحه‌نمایش حفره‌دار آن است که برای اولین‌بار در خانواده‌ی پیکسل دیده می‌شود. برش کوچک دوربین باعث می‌شود صفحه‌نمایش پیکسل 4a از حاشیه‌های کمتری نسبت پیکسل 3a برخوردار باشد؛ اما هنوز حاشیه‌های مشکی ضخیمی در طراحی دستگاه به چشم می‌خورد که وجودشان احتمالا در پایین نگه داشتن قیمت نهایی محصول بی‌تأثیر نخواهد بود. 

رندرهای گوگل پیکسل 4a

علاوه بر آن، به‌نظر می‌رسد پیکسل 4a برجستگی دوربین مربعی و بیرون‌زده‌ی پیکسل ۴ را به ارث برده است. متأسفانه باتوجه به رندرها، این گوشی فقط از یک دوربین در کنار فلش LED استفاده می‌کند؛ اما این گزارش عنوان کرده که ممکن است برای عکاسی بهتر، از یک یا دو حسگر اضافی استفاده کند.

حسگر اثر انگشت پیکسل 4a در پشت گوشی قرار گرفته است

پیکسل 4a دارای حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است که احتمال استفاده از ژست‌های پراجکت سولی (Project Soli) را منتفی خواهد کرد. این امر منطقی است؛ زیرا گوگل اجازه‌ی فروش فناوری مبتنی بر رادار خود را در بازارهایی مانند هند (که کاربران در آن حساسیت‌های بالایی روی قیمت محصول از خود نشان می‌دهند) ندارد.

دیگر جزئیاتی که رندرها نشان می‌دهند، جنس پلی کربنات بدنه، بلندگوهای قرار گرفته در بخش پایینی دستگاه و درگاه USB-C هستند. صفحه‌نمایش پیکسل 4a افزایشی ۰/۲ اینچی داشته و به ۵/۸ اینچ رسیده است؛ اما به لطف کاهش حاشیه‌ها، اندازه‌ی کلی گوشی کوچک‌تر خواهد بود.

رندرهای گوگل پیکسل 4a

پیکسل 4a مانند پیکسل 3a در سه گزینه‌ی رنگی سفید، مشکی و بنفش در دسترس خواهد بود. اگرچه طبق گفته‌های OnLeaks این احتمال وجود دارد که با رنگ نارنجی پیکسل ۴ نیز به فروش برسد.

تاریخ دقیق معرفی پیکسل 4a هنوز مشخص نشده است. بااین‌حال انتظار می‌رود که گوگل در کنفرانس آینده‌ی توسعه‌دهندگان خود در ماه مه ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹)، این گوشی را رونمایی کند. اطلاعات مربوط به مشخصات که مشخص شده بسیار ناچیز است؛ البته برای چنین جزئیاتی خیلی زود است و باید منتظر گزارش‌های آتی در ماه‌های آینده باشیم.

 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/12/29/343723/google-pixel-4a-render-leak/



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

فناوری شارژ سریع مدنظر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قرار دارد. یکی از این تولیدکنندگان ریل‌می است که ظاهرا نسل بعدی فناوری سریع شارژ آن با نام SUPERDART معرفی خواهد شد. 

 

رقابت شرکت‌‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در فناوری شارژ سریع همچنان ادامه دارد. اوپو گوشی هوشمند رینو Ace را با فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 Flash Charge معرفی کرد که می‌تواند باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دستگاه را در ۳۰ دقیقه به‌صورت کامل شارژ کند. 

شیائومی نیز ازجمله شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمندی است که به فناوری شارژ سریع اهمیت می‌دهد و قرار است گوشی پرچم‌دار می ۱۰ را با فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی (‌۱۱ ولت - ۶ آمپر) به بازار عرضه کند.

فناوری شارژ سریع

ظاهرا قرار است بعد از دستگاه‌های با فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی، شیائومی گوشی هوشمندی با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی در ماه مارس ۲۰۲۰ رونمایی کند. اگر چینی‌ها بتوانند بعد از فناوری شارژ ۶۶ واتی دستگاهی با فناوری شارژ ۱۰۰ واتی به بازار عرضه کنند، رقابت این حوزه شکل جدیدی به‌خود خواهد گرفت. ازنظر تئوری، فناوری شارژ ۱۰۰ واتی شدنی است؛ ولی باید ببینیم در عمل هم همین‌طور خواهد یا خیر.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/12/30/343733/realmes-fast-charging-tech-superdart/



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت هم‌زمان ا نمایشگاه CES‌ امسال معرفی شود. اواخر آذر مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت پیش از رونمایی رسمی فاش شد و رندرهای به‌اشتراک گذاشته‌شده از آن طراحی ظاهری‌اش را نشان می‌داد. 

ظاهرا دفترچه‌ی راهنمای منتشرشده‌ی گلکسی اس ۱۰ لایت نشان می‌دهد رندرهای فاش‌شده‌ی قبلی موثق است. در این دفترچه، نه‌تنها طراحی ظاهری دستگاه نمایش داده شده، بلکه تأیید می‌کند گوشی هوشمند جدید کره‌ای‌ها از روزنه‌ی روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی در قسمت وسط بالای نمایشگر و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

گلکسی S10 لایت

در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین سه‌گانه‌ی دستگاه به‌همراه فلش دوربین در فضایی مستطیل‌شکل در قسمت چپ بالای دستگاه دیده می‌شود. دکمه‌های مربوط به پاور و کم‌ و زیاد کردن صدا در سمت راست دستگاه و اسلات مربوط به سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی در سمت چپ و پورت USB-C در قسمت پایین دستگاه قرار داده شده است. گلکسی اس ۱۰ لایت از سیستم پرداخت سامسونگ ‌(Samsung Pay) به‌علاوه‌ی MST و NFC پشتیبانی می‌کند. 

هنوز کره‌ای‌ها به‌صورت رسمی اطلاعاتی از گلکسی اس ۱۰ لایت منتشر نکرده‌اند؛ اما اخبار فاش‌شده نشان می‌دهد باید منتظر دستگاهی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام با حافظه‌ی رم هشت گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ باشیم.

گلکسی S10 لایت

گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ لایت با نمایشگر ۶/۷ اینچی Super AMOLED و نسبت تصویر به بدنه‌ی ۲۰ به ۹ و کیفیت FHD+ و باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی معرفی خواهد شد. 

گلکسی S10 لایت

همچنین، گوشی جدید کره‌ای‌ها با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی درکنار دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

 
 
منبع:
 


:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در سال ۲۰۱۹، پس از مدت‌ها انتشار اخبار و شایعه‌های مختلف درباره‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنی، بالاخره نخستین محصول معرفی و به بازار عرضه شد. شرکت‌هایی همچون هواوی و سامسونگ و موتورولا گوشی هوشمند تاشدنی خود را معرفی کردند و دردسترس کاربران قرار دادند و علاقه‌مندان همچنان منتظر معرفی دستگاه‌های تاشدنی جدید دیگری به بازار هستند. 

کاربران تمایل دارند گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز و با قیمت مناسب بخرند. گوشی‌های هوشمند تاشدنی ازجمله دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند که برخی از کاربران به خرید آن علاقه دارند. سؤال مهم این است که اگر نمایشگر تاشدنی چنین دستگاه‌هایی آسیب ببیند، کاربران چقدر برای تعویض نمایشگر باید هزینه کنند؟

گلکسی فولد / Galaxy Fold

گلکسی فولد سامسونگ

اول اسفند سال گذشته، گلکسی فولد، گوشی تاشدنی سامسونگ، معرفی شد. قرار بود این گوشی ماه آوریل به بازار عرضه شود که با تأخیری طولانی، در ماه سپتامبر دردسترس کاربران قرار گرفت. البته فروردین‌ ۱۳۹۸ مشخص شد نمایشگر برخی از نمونه‌های گلکسی فولد دچار مشکل می‌شود؛ ولی در نهایت کره‌ای‌ها توانستند بر مشکلات مربوط به گلکسی فولد فایق آیند. 

دستگاه تاشدنی دوهزاردلاری کره‌ای‌ها در بازارهای معدودی فروخته می‌شود. سامسونگ به‌عنوان بخشی از خدمات مربوط به Galaxy Fold Premier Service، در اولین مراجعه‌‌ی کاربران، نمایشگر دستگاه را در آمریکا با قیمت ۱۴۹ دلار تعمیر می‌کند. البته این تخفیف مخصوص کاربرانی است که گوشی سامسونگ خود را قبل از ۳۱ دسامبر (۱۰ دی‌) خریده باشند. حال این سؤال پیش می‌آید که سایر دارندگان گلکسی فولد با چه قیمتی می‌توانند نمایشگر دستگاه خود را تعمیر کنند؟ 

اوایل سال جاری میلادی، Business Insider گزارشی منتشر و در آن به این موضوع اشاره کرد که تعمیر نمایشگر گلکسی فولد هزینه‌ای درحدود ۶۰۰ دلار خواهد داشت. 

میت ایکس

هواوی میت ایکس

اسفند سال گذشته در کنگره‌ی جهانی موبایل، میت ایکس، گوشی تاشدنی هواوی، با نمایشگر تمام‌صفحه و مودم 5G معرفی شد. در‌حال‌حاضر، میت ایکس هواوی احتمالا به‌دلیل مشکلات مربوط به استفاده از خدمات و سرویس‌های گوگل‌‌پلی، تنها در بازار چین عرضه می‌شود. در وب‌سایت هواوی، به این موضوع اشاره شده که هزینه‌ی تعویض نمایشگر دستگاه ۱۰۱۰ دلار در نظر گرفته شده است. درواقع، هزینه‌ی نمایشگر میت ایکس درحدود نصف قیمت مدل نو این گوشی هواوی ۲،۴۰۰ دلاری است.

موتورولا RAZR

موتورولا Razr

نخستین گوشی هوشمند تاشو موتورولا آبان‌ امسال با نام موتورولا ریزر با سیستم‌عامل اندروید و فرم تاشدنی معرفی شد. موتورولا ریزر از گوشی‌‌های هوشمند تاشدنی سامسونگ و هواوی ارزان‌تر و قیمتش ۱،۵۰۰ دلار است. هرچند هزینه‌ی ۱،۵۰۰ دلاری برای این گوشی موتورولا همچنان هزینه‌ی گرانی درمقایسه‌با پرچم‌داران معمولی بازار محسوب می‌شود.

در گزارش PhoneArena، ذکر شده بود تعویض نمایشگر موتورولا ریزر ۲۹۹ دلار هزینه‌ دربر خواهد داشت. در گزارش مذکور، به این نکته اشاره شده بود که چنین هزینه‌ای برای تعویض نمایشگر، ارزان‌قیمت‌ترین هزینه‌ی تعمیر نمایشگر در بین دستگاه‌های تاشدنی است. درواقع، هزینه‌ی تعمیر نمایشگر موتورولا ریزر، تنها ۲۰ دلار گران‌تر از هزینه‌ی تعمیر نمایشگر گوشی هوشمند نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۰ است. 

 
 
 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مشخصات کامل گوشی هوشمند 5G ریلمی ایکس ۵۰ پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی در تاریخ ۱۷ دی‌ماه به‌اشتراک گذاشته شد. 

 

براساس آخرین اخبار به‌زودی باید منتظر رونمایی گوشی هوشمند 5G ریل‌‌می ایکس ۵۰ باشیم. اوایل دی‌ماه گفته شد که ریل می X50 5G هفدهم دی ماه معرفی می‌شود

باتوجه به پوسترهای رسمی، احتمالا گوشی اوپو 5G ریل‌می X50 با تراشه‌ی اسنپدراگون 765G کوالکام، دوربین دوگانه سلفی، باتری با طول عمر دو روز و فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 در تاریخ ۷ ژانویه برابر با هفدهم دی‌ماه معرفی می‌شود.

ریل می X50 5G

پست منتشرشده در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین، با اشاره به مشخصات ریل‌می ایکس ۵۰، این دستگاه را با گوشی هوشمند تازه معرفی‌شده‌ی اوپو رینو ۳ مقایسه می‌کند.

در حال حاضر، مشخصات کامل گوشی هوشمند 5G ریل‌می ایکس ۵۰ به‌صورت کامل در دسترس قرار دارد. در جدول ذیل مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده است. باید منتظر رویداد هفدهم دی‌ماه باشیم تا ببینیم این اطلاعات چقدر موثق هستند. 

 

مشخصات ریل‌می X50

مشخصاتریل می ایکس ۵۰ 
بدنه  قاب فلزی، بدنه‌ی پلی کربنات، پوشش گوریلا گلس 5 در پنل پشتی و جلویی دستگاه، ضخامت ۸/۷ میلی‌متر، وزن ۱۸۵ گرم، P2i
نمایشگر ۶/۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز LCD توسط JDI
دوربین پنل پشتی 

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر GW1 سامسونگ، دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سوم ۱۳ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۵ برابری و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی سوپر ماکرو 

دوربین اصلی EIS با تثبیت‌کننده‌ی فوق‌العاده تصویر + تثبیت کننده‌ی فوق‌العاده تصویر زاویه باز  

دوربین سلفی 

۳۲ مگاپیکسلی با حسگر GD1 سامسونگ به‌علاوه‌ی دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی 

تراشه

اسنپدراگون 765Gهشت هسته‌ای (1x2.4 GHz Kryo 475 Prime & 1x2.2 GHz Kryo 475 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 475 Silver) و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۲۰ 

حافظه 

رم ۶ گیگابایت - ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت، رم ۸ گیگابایت - ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت، رم ۸ گیگابایت - ظرفیت داخلی ۲۵۶ گیگابایت LPDDR4X به‌علاوه‌ی Dual Channel UFS 2.1

باتری 

۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۳۰ واتی 

اتصالات 

(5G (N1 / N41 / N78 / N79  - بلوتوث ۵ - Wi-Fi a/b/g/n/ac - USB-C - جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری- GPS با فرکانس دوگانه

سایر مشخصات

حسگر اثرانگشت جانبی- NFC - اسپیکر تکی - Dolby Atmos

 نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر ۶/۶۷ اینچی LCD از ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی هوشمند است. دو روزنه‌ی نمایشگر جلویی نیز در رندرها‌ی فاش‌شده نمایش داده شده که از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی ریل‌می ایکس ۵۰ است. به‌علاوه مشخصات دوربین‌های ریل‌می ایکس ۵۰ هم جالب توجه به‌نظر می‌رسند. 

ریل‌می X50 از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی از طریق پورت Type-C برای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. دستگاه با ظرفیت‌ حافظه‌ی رم و ظرفیت حافظه‌ی داخلی متنوعی به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی با قیمت ۳۱۵ دلار، نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۳۶۰ دلار و درنهایت نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 
 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی اینترنتی در ایران کجا پیمان دارد؟

موضوع بازاریابی به انگیزه تأثیر غیرقابل‌انکاری که بر رشد اقتصادی و بالا بردن سطح درآمد شرکت‌ها و مؤسسات دارد، همواره موردتوجه بوده است و سایر این مفهوم به علت نفوذ اینترنت در عالم و تأثیر فراگیرش روی تمام جنبه‌های حیات فردی و اجتماعی انسان‌ها، دستخوش دگرگونی ها مهمی واقع‌شده است و در سوژه بازاریابی اینترنتی تنیده شده.

درواقع بازاریابی در حال گذر از شیوه‌های قدیمی و سنتی به روش‌های نوین آن یعنی بازاریابی الکترونیکی یا بازاریابی اینترنتی است؛ ولی در مملکت ما این شیوه از بازاریابی با مشکلات بسیاری روبرو است. این دشواری ها دلایل بسیاری را شامل می‌شود.

دلایل رشد کند بازاریابی اینترنتی در ایران

دانش ناکافی تقسیم عمده‌ای از جامعه در مورد پتانسیل‌های به کارگیری کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند
سرعت پائین اینترنت و فیلترینگ
پایین بودن سطح علمی مدیران و صاحبان مشاغل در زمینهٔ ی بازاریابی
نگاه هزینه‌بر بودن بازاریابی
شیوه‌های غلط بازاریابی اینترنتی
تعصب به فضای سنتی
بازاریابی یکی از نیازهای اصلی تولیدکننده برای شناساندن محصولش به بازار هست وانگهی مصرف‌کننده همواره نیازمند شناختن تولیدات جدید و سنجش آن با دیگر محصولات مانند است.

پس این‌یک مفهوم دو سر سود برای دو طرف معامله است. بازاریابی اینترنتی محصولات نگاه درست و علمی و البته به‌روز به مفهوم بازاریابی اینترنتی می‌تواند محدودیت‌های زمانی و مکانی معرفی یک فرآورده را از میانی برداشته و تولیدکننده را به فایده بالاتری برساند و مصرف‌کننده بازار بزرگ‌تر با انتخاب‌های بیشتری در اختیار خواهد داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 21 صفحه بعد